مردم کسب و کار: چهار شنبه, جولای 5

توسعهDoran Cos., Bloomington اعلام کرد که Traci توماس است که به ترویج به افسر ارشد عامل; توماس قبلا به رهبری ع

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

توسعه

Doran Cos., Bloomington اعلام کرد که Traci توماس است که به ترویج به افسر ارشد عامل; توماس قبلا به رهبری عملیات برای قاره اموال ،

خدمات مالی

آلیانز بیمه عمر شرکت. از شمال امریکا, Golden Valley اعلام کرد که "هوارد" وولی اتحاد پیوست هیئت مدیره خود را. وولی است رئیس جمهور Howard وولی Group LLCیک کسب و کار و سیاست عمومی شرکت خدمت فن آوری مشتریان. ... مینیاپولیس مبتنی بر بانک ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که زیر رهبری تغییرات در آن شرکت های بزرگ و تجاری و بانکی (CCB) کسب و کار: Felicia لا Forgia شده و سر از شرکت های بزرگ بانکی; حسن سالمرئیس بانکداری تجاری; الیوت Jaffeeرئیس CCB استراتژی; ژوزف مورفیرئیس اعتباری افسر و شانون DonnellyCCB رئیس مسئول امور اداری. ... خدمات مالی وکیل فیل jord (pixie™) اتحاد پیوست اتحاد مدیریتیک BerganKDV شرکت شرکت St. Cloud ، ... قدیمی بانک ملی اعلام کرد افتتاح محل جدید در 5920 بروکلین بلوار. در بروکلین ، ... رایان Meier اتحاد پیوست بلومینگتون مبتنی بر ماساچوست بانک به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور, وام های تجاری است. ... خلیج سهامراجرز اعلام کرد که افسر وام مونا Edick به رسمیت شناخته شده توسط مینه سوتا مسکن به عنوان یک تولید بالا در سطح پلاتین برای سال 2020 است.

مراقبت های بهداشتی

UCareیک مینیاپولیس-بر اساس شرکت بیمه اعلام کرد که دکتر بروس کانتور اتحاد پیوست و به عنوان مدیر پزشکی.

افتخارات

حیله گر زندگییک مینیاپولیس-بر اساس شیوه زندگی, مجله, اعلام کرد که سردبیر کیت نلسون دریافت کرده 2020 بالای زنان در رسانه های جایزه ارائه شده توسط برگ: و AdMonsters. ... دن Stoltz, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Spire Credit Union, شاهین ارتفاعات شده است به نام یک سال 2020 بیشترین تحسین مدیر عامل توسط مینیاپولیس و سنت پل مجله کسب و کار. ... کری گنجشککه منجر سنت لوئیس پارک مبتنی بر Greenwhich.HR مفتخر شده است و در کسب و کار در سراسر جهان, مجله 2020 مدیر عامل جوایز در رده نوآورانه ترین مدیر عامل | HR تکنولوژی صنعت.

قانون

Fredrikson & بایرون, مینیاپولیس اعلام کرد آن را از میان 37 شرکت از سراسر کشور به نام یک کارهای سنگین وزن از BTI گروه مشاوره برای ارائه همان سطح از اعتماد به نفس و اطمینان به مشتریان شرکت های بزرگ.

تولید

AWT برچسب & بسته بندیمینیاپولیس اعلام کرد که میشل Zeller ترویج شده است به رئیس جمهور.

تکنولوژی پزشکی

فیلیپس-Medisizeیک Molex شرکت واقع در هادسون, Wis., اعلام کرد انتصاب پل Chaffin به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس پزشکی و دارویی, راه حل های بخش Molex.

سازمان های غیر انتفاعی

The Salvation Army, Northern Divisionکه در خدمت همه مینه سوتا و داکوتای شمالی اعلام کرده است که سرهنگ Cols. دن و Dorene جنینگز منصوب شده اند به بخش بالا نقش رهبری موثر ژوئیه 1.

سازمان

این Lacek گروهیک مینیاپولیس مبتنی بر وفاداری مشتری و-نامزدی بازاریابی شرکت اعلام کرد که این اتحاد پیوست پزشکی کوچه انجمنیک گروه حمایت برای مراقبت های بهداشتی و پزشکی و فناوری بخش است.

خدمات

uBreakiFixیک تعمیر الکترونیک, فروشگاه, اعلام زمان افتتاح آن در 921 غرب دریاچه سنت بالای شهر مینیاپولیس. ... گرگوری غنیصاحب مسکن تجهیز + طراحی و میزبان محلی پخش برنامه رادیویی نوشیدنی در سبکاعلام کرد توسعه این منطقه ادینا بازسازی نمایشگاه استودیو واقع در ادینا. ... سالویک مینیاپولیس-بر اساس استعداد شرکت برای سرمایه گذاری, حسابداری و منابع انسانی اعلام هیئت مدیره جدید و اعضای لیزا Goldson آرمسترانگ و مندی Tuong; آرمسترانگ اخیرا معاون ارشد رئيس جمهور از استراتژی بازاریابی و نوآوری برای تصفیه گروه; Tuong است که رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت InFaith جامعه بنیادهای خیریه عمومی با بیش از $450 میلیون دلار دارایی.

تکنولوژی

KorTerra Inc., یک Chanhassen ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیشگیری از آسیب نرم افزار برای ابزار صنعت اعلام کرد علاوه بر این از لورا جانسون به عنوان ارشد مدیر محصول.

ایمیل موارد به businessnews@pioneerpress.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن