دو متهم پس از شلیک در جهت پلیس Suv ها, جمعیت جمع شده بودند در مقابل St. Paul بازار, اتهام می گویند

دو مرد یک زن 24 ساله و یک دختر 17 ساله — از متهم تیراندازی در جهت سه St. Paul تیم ملی پلیس اتومبیل و یک جمعیت

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

دو مرد یک زن 24 ساله و یک دختر 17 ساله — از متهم تیراندازی در جهت سه St. Paul تیم ملی پلیس اتومبیل و یک جمعیت از مردم با تجمع در مقابل ساختمان سام لبنی در خیابان مریلند در شرق در اوایل این هفته.

در حالی که یک گلوله سپر یکی از وسایل نقلیه و دیگر رفت و از طریق دیوار های مجاور سکه لباس های شسته شده, هیچ کس مجروح در تیراندازی.

به طور کامل مشخص شده SUV جوخه های پارک شده در خارج از خرده فروش حدود 7:30 p. m. روز شنبه پس از یک کارمند فروشگاه به نام برای درخواست کمک با یک جمعیت از مردم که جمع شده بودند در پارکینگ اسناد دادگاه می گویند.

جوخه بودند پارک در ضلع جنوبی پارکینگ رو به شمال وقتی کسی در سال 2008 Chevy Impala بدون پلاک به عنوان غرب در مریلند شلیک سه گلوله به سمت فروشگاه و وسایل نقلیه با توجه به اتهامات در زمینه رمزی شهرستان دادگاه منطقه جمعه.

سنت پل اداره پلیس می گوید در اثر شلیک گلوله از کار اخراج شدند در جهت افسران در شب جمعه, ژوئن 10 سال 2020 است. هیچ ماموران مجروح شدند. (حسن نیت ارائه میدهد از St. Paul اداره پلیس)

جوخه دنبال وسیله نقلیه و سرعت بالا چیس گرفت پایان زمانی که باشگاه منحرف به ترافیک و سقوط در خیابان مریلند در شرق و دلوت خیابان.

راننده مارکوس موریس هولمز 24 فرار کرد و دستگیر شد در مورد یک بلوک دور. Raheim S. کارمند, 17 پایدار یک لگن شکسته در سقوط گرفته شده بود به مناطق بیمارستان.

افسران یافت .38 خاکستری هفت تیر بین باشگاه را به صندلی راننده و مرکز کنسول.

در مصاحبه با افسران هلمز گفت که او و کارمند دیدم جمعیت زیادی از مردم در خارج از سام لبنی زمانی که آنها در سمت چپ خانه به گرفتن برخی از مواد غذایی است که شب توضیح داد که آنها نمی بینم هر یک پلیس در خرده زمانی که آنها را با توجه به اتهامات جنایی.

زمانی که او تبدیل به اطراف درایو برای بار دوم او گفت: کارمند اخراج یک زن و شوهر عکس سمت فروشگاه و سپس فریاد زد: "پلیس" باعث هلمز به سرعت دور.

او گفت: کارمند است که "در ارتباط با سلبی 1200 اعضای باند" و این که اعضای باند رقیب "ثانیه بلوک" باند شناخته شده به اویختن در بازار با توجه به شکایت کیفری.

کارمند پلیس گفت که هلمز بود و برادرش که هلمز "در تلاش بود تا او را متقاعد کند" به ساقه در جمعیت به دلیل آن شناخته شده "سمت شرق" قطع کردن زمانی که آنها را دیدم این گروه با تجمع در مقابل ساختمان بازار شب که با توجه به اتهامات عنوان شده علیه.

او بنا به گزارش هولمز گفت: در زمان خاموش خود خودرو پلاک بنابراین هیچ کس می تواند هویت خود را وسیله نقلیه و دستور کارمند برای قرار دادن بر روی یک ماسک قبل از اخراج او به میان جمعیت.

کارمند گفت: "نمی دیدن پلیس SUV را در صحنه زمانی که او به ضرب گلوله.

هولمز سابقه کیفری شامل محکومیت تهدیدات تروریستی و درجه اول سرقت. او متهم است که با درگیر شدن در یک درایو توسط تیراندازی فرار یک افسر و غیر قانونی و در اختیار داشتن اسلحه گرم.

کارمند متهم شد با درگیر شدن در یک درایو توسط تیراندازی و در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب