Dear Abby: پدر و مادر در تلاش برای انجام آنچه که بهترین برای عذاب پدر

عزیز ابی: من 53 ساله دختر معتاد است. ابتدا آن را با الکل و سپس سخت مواد مخدر و مصرف مواد مخدر. این جریان بوده

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من 53 ساله دختر معتاد است. ابتدا آن را با الکل و سپس سخت مواد مخدر و مصرف مواد مخدر. این جریان بوده است و در 40 سال است.

او آمار پایین به تازگی. او بی خانمان شد و به پایان رسید تا در یک پناهگاه زنان در دولت دیگر. او می گوید: او بوده است تمیز حدود شش ماه. پناهگاه کمک به او پیدا کردن یک مکان به مکان زندگی می کنند و او به تساوی یک بررسی ناتوانی بنابراین او همه چیز او نیاز دارد.

ابیگیل ون بارن

او به طور مداوم در تماس با من و پدرش گفت: او می خواهد به خانه آمده است. ما باید به او کمک کرد تا به نقطه روانی و جسمی و مالی خستگی و ما فقط نمی تواند رفتن وجود دارد دوباره. این سخت ترین چیزی که ما تا کنون از طریق رفته. ما می دانیم که ما نباید همچنان او را قادر می سازد اما اگر ما نمی ما احساس وحشتناک پدر و مادر است. هر گونه مشاوره می شود خیلی قدردانی. — وحشتناک پدر و مادر در ایندیانا

پدر و مادر عزیز: شما می دانید چه اتفاقی می افتد اگر شما غار به دختر خود را گدایی به "خانه آمده است." از وقتی او می پرسد به او یادآوری می کنند که او در حال حاضر در این محل مردم از پناهگاه کمک به او برای پیدا کردن. مشکلات او را به چیزی برای انجام با شما. آنها نتیجه زندگی او ایجاد شده برای خودش. شما در حال حاضر می دانیم که قادر می سازد او را کار نکرده است. زمان آن رسیده است برای شما و شوهر خود را به مراقبت بهتر از خودتان است.

DEAR ABBY: همسر سابق من است و من از هم جدا پس از 56 سال از ازدواج. من به تازگی متوجه او تجاوز شده. دو بار. برای اولین بار بود که کسی من مشغول به کار در اطراف پایگاه هوایی. دوم شد و توسط پدرش به "پرستار بچه" برای تجاوز اولین بار.

زمانی که من از او پرسید که در مورد آن, او گفت: آن بود که هیچ یک از کسب و کار من به دلیل آن اتفاق افتاده است قبل از ملاقات ما, اما من فکر می کنم او باید به من گفت. من مشغول به کار در اطراف برای اولین بار ، می داند که آنچه او گفت: سربازان دیگر پشت سر من? من هم خواسته بسیار سوال شخصی از پدر او که من در حال حاضر پشیمانی. سوال من این است که حق با او بود و یا باید او را به من گفت ؟ — ناراحت فرد در شرق

عزیز ناراحت فرد: من شک دارم که کسی که مشغول به کار با شما در پایگاه هوایی خواهد زمان زیادی را صرف لاف زدن در مورد داشتن raped پس لطفا توقف نگرانی در مورد آنچه که فرد ممکن است گفته اند. که همسر خود را مورد تجاوز قرار گرفت و بعد او را پدر باید ویرانگر بوده است. هر دو از حیوانات که مورد آزار قرار گرفته متعلق در زندان است.

که گفت:, اگر همسر شما احتمالا باید به شما گفت چه اتفاقی برای او افتاده او را موظف به انجام این کار. ازدواج خود را بیش از. اجازه دهید آن را برو!

DEAR ABBY: با اقامت در خانه سفارش هنوز هم در بسیاری از ایالت ها را-و یا تحویل تنها گزینه برای شب هنگامی که ما نمی خواهید به طبخ. چقدر ما باید اوج افرادی که تحویل مواد غذایی ما است ؟ با سایت های مانند Grubhub که ارائه تحویل رایگان انجام این درایور/deliverers پرداخت می شود? من احساس می کنم بد برای کسی که از آمدن به خانه من می روم و یک کیسه از مواد غذایی در آستان من و من می خواهم به مطمئن شوید که آنها جبران می شود. چقدر خواهد بود مناسب نوک ؟ — دوست من تحویل

دوست عزیز: این Grubhub سایت توصیه می کند 5 دلار یا 20% نکته — هر کدام که بیشتر است. هنگامی که شما نکته این پول مستقیما به رانندگان تحویل به عنوان آن را باید. برخی از سفارشات ممکن است شامل اضافی تحویل هزینه اما آن است که یک نکته و رانندگان را دریافت نمی, که, پول, بنابراین مطمئن شوید که به کسر آن از مقدار شما نکته.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن