اسب مسابقه داده می شود چراغ سبز توسط دولت انتاریو به جریان

از دولت انتاریو داده است Woodbine, سرگرمی, چراغ سبز به اجرای زنده اسب دوانی.اسب مسابقه ذکر شده بود از جمله فعا

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

از دولت انتاریو داده است Woodbine, سرگرمی, چراغ سبز به اجرای زنده اسب دوانی.

اسب مسابقه ذکر شده بود از جمله فعالیت ها و کسب و کار است که می تواند به بازگشت و یا به عنوان شروع از روز سه شنبه در اولین دولت را در سه مرحله به بازگشایی این استان است.

در حالی که گرفتن اسب در مسیر به سرعت خواهد بود بلند پروازانه Woodbine هم اکنون می توانید چوب به طرح آن از سرگیری مسابقه مهار ژوئن 5 در Woodbine Mohawk پارک و شروع سال 2020 با تجربه فصل 6 ژوئن در Woodbine مسیر مسابقه است.

"این باور نکردنی بزرگ امداد گفت:" جیم Lawson, مدیر عامل شرکت Woodbine سرگرمی. "من همیشه نگران گرفتار شدن و واقعا بودن در هر نمونه کارها و اسب مسابقه گم شدن در مخلوط از کسب و کار در مقابل ،

"این یک بزرگ برای به رسمیت شناختن اسب مسابقه است که آنها می خواهم به طور خاص ذکر آن در مرحله 1. اما این اتفاق نمی افتد اگر Woodbine تا به حال موفق آن سیرجهت مخالف مبداء مسابقه راه آن است."

Woodbine تا به حال تعلیق مهار مسابقه در Mohawk پارک در 19 مارس به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. آن را نیز به تعویق افتاد مارس 18 شروع آن با تجربه های نجومی در Woodbine مسیر مسابقه است.

اما Woodbine مسیر مسابقه را سیرجهت مخالف مبداء مسابقه باقی مانده است باز در طول بیماری همه گیر. دسترسی محدود به ضروری پرسنل برای مراقبت و ورزش اسب در حالی که پیوستن به اقدامات سختگیرانه.

در چهارشنبه سوارکاران اجازه داده شد به نسیم اسب. اما آنها تا به حال نیز به دنبال تاسیس پروتکل از جمله پوشیدن ماسک.

تجربه آموزشی است که میله میله برای شروع, مارس 22 در Woodbine و 27 مه در Mohawk پارک. چمن آموزش در Woodbine نمی شود و تا ماه ژوئن.

"در standardbred طرف این اسب نیاز به واجد شرایط" لاوسون گفت. "این thoroughbreds نیاز به تمرینات (قبل از مسابقه)."

زمانی که مسابقه آغاز می شود, از آن خواهد شد انجام می شود بدون طرفداران در هر کدام از Woodbine را در سالن. دقیق و سلامت-و-اقدامات ایمنی را در محل باقی می ماند.

"به عنوان نخست وزیر فورد گفته است, این است که فرض کنید همه به خوبی می رود" لاوسون گفت. "ما نیاز به نگه داشتن گارد ما ،

"ما باید یک دکتر در کارکنان ما باید روش های پروتکل و سیاست در محل مورد چگونه ما را در مقابله با مردم است. ما امیدواریم که به عنوان تست می شود و بیشتر و بیشتر در دسترس است که ممکن است ما را به یک نقطه که در آن ما در حال تست سوارکاران و رانندگان است."

Woodbine نیز اینصورت اسب دوانی اتاق — که لاوسون گفت کامل خواهد بود هنگامی که مسابقه آغاز می شود — در حالی که آوردن در تریلر برای Mohawk پارک رانندگان است. سوارکاران را مجبور به پوشیدن ماسک از زمان آنها وارد حصار تا رسیدن به شروع گیتس.

لیزا مک لود انتاریو وزیر میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری و فرهنگ در صنایع, گفت: آن را به عنوان آسان تصمیم به شامل اسب مسابقه در مرحله اول.

"آنها بودند و در حال اجرا در هر رویداد و سلامت-و-پروتکل های ایمنی در محل به عنوان یک نتیجه به مراقبت برای کسانی که به حیوانات," او گفت: در طول تلفنی. "مسابقه اسب نیز می تواند انجام شود از طریق فیزیکی فاصله.

"آن انجام شده است به عنوان آنها بوده است و آموزش و تمرین بیش از گذشته چند ماه پس از آن منطقی است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

MacLeod همچنین با اشاره به سود اقتصادی ایجاد شده توسط اسب مسابقه. لاوسون گفت: بارها و بارها بین 15,000-20,000 ساکنان انتاریو وابسته به اسب مسابقه میباشد.

"برخی از مردم ممکن است به آن نگاه کنید به عنوان بازی یا منسوخ مدل, بازی," MacLeod گفت. "در واقع من در آن نگاه کنید به عنوان یک بخش بسیار مهم از روستایی انتاریو که یک بخشی از یک زنجیره تامین است.

"این یک رقابت ورزشی اما این بسیار مهم است برای بسیاری از کسانی که روستایی دامپزشکان کسانی که فروش خوراک و دانه به تمام کسانی که روستایی و اقتصاد که در آن شما در حال پر کردن مخزن گاز. این سطح از فعالیت های است که می تواند به عقب بر گردیم به حالت عادی چرا که آنها واقعا نمی متوقف به انجام آن است."

مربی علامت Casse و سوارکار اسب دوانی شدن رافائل هرناندز هر دو ستایش پنج شنبه اعلام.

"این مهم است که برای صاحبان و مربیان ایم که وجود دارد از ماه دسامبر و نبوده است قادر به اجرای" گفت: Casse, کانادا, برترین مربی بی سابقه 11 بار. "واقعا وجود دارد نه یک کل بسیاری از تفاوت (مراقبت از اسب) بین زمانی که ما در حال اجرا است و ما در حال در حال اجرا نیست.

"تنها تفاوت این است که آنها در حال بدست آوردن پول هر زمانی که آنها در حال اجرا پس از آن از جان گذشته بار برای کانادا صاحبان و مربیان. من می خواهم برای رفتن تا آنجا که به عنوان هر چیزی و من به این معنی نیست که با همه صداقت."

اضافه شده هرناندز که سوار شمن شبح به پیروزی در 2015 queen's صفحه اول جواهر کانادا تاج سه گانه: "همه باید آن را, صاحبان, مربیان, سوارکاران دامادی همه. چگونه صاحبان خواهید به پرداخت هزینه برای تغذیه اسب اگر آنها نمی, نژاد ؟ آن را خوب است برای ورزش اما چیزی که شما باید نگاه کردن برای اسب نیز می باشد."

اما فاصله فیزیکی می تواند یک مشکل در مسیر. در طول یک مسابقه حیوانات و سوارکاران یا رانندگان اغلب مفتول در کویل با هم خیلی نزدیک تر از تجویز دو متر فاصله است.

در ماه مارس سوارکار اسب دوانی شدن خاویر Castellano آزمایش مثبت برای رمان coronavirus به عنوان بخشی از یک فیزیکی لازم الاجرا توسط گلف استریم پارک. اما Castellano پزشکی پاک پس از اتمام دوره قرنطینه.

"در یک دنیای ایده آل ما قادر خواهید بود برای شروع تست خواهیم غربالگری خواهیم بود دما-تست سوارکاران" لاوسون گفت. "ما خواهید بود با قرار دادن محدودیت های سخت بر روی آنها در چگونه آنها رفتار خود را.

"خاویر Castellano مریض شدم اوایل اما من شنیده ام یکی دیگر از سوارکار اسب دوانی شدن بیمار است و آنها بوده است و مسابقه در سراسر فوریه, مارس, آوریل, و در حال حاضر ممکن است در گلف استریم و تمپا بدون حادثه است. خبر خوب این است که شده است وجود ندارد گسترش این ویروس در میان سوارکار اسب دوانی شدن مستعمره و اولین و مهمترین در ذهن ما خواهد بود به انجام همه چیز ما می توانیم به (کاهش) که در خطر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن