ایالات متحده ورزشکاران در حال صحبت کردن در سخت پردیس سنت. از آن زمان به گوش دادن

در این روز در حالی که بازی Trivial Pursuit با یک زن و شوهر از grads کالج های اخیر یکی از بچه ها در مورد شکایت

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

در این روز در حالی که بازی Trivial Pursuit با یک زن و شوهر از grads کالج های اخیر یکی از بچه ها در مورد شکایت انصاف یک سوال از زرد-گوه دسته. این حادثه در سوال او استدلال صورت گرفت قبل از او حتی به دنیا آمد.

بله من به او گفت که تاریخ مانند آن است. جهان شروع نمی شود با شما بدون توجه به آنچه پدر و مادر خود را می گویند.

استفاده می شود به شما نمی تواند نگه داشتن یک بچه برای هر چیزی که اتفاق افتاد قبل از شب جمعه. بیشتر می توانم به شما بگویم antebellum از Auntie Mame. اما آنها در حال صید کردن در حال حاضر و با انتقام شما ممکن است می گویند.

کالج ورزشکاران سراسر کشور و به طور خاص در Austin — در حال خیط و پیت کردن با اطلاعات در مورد گهگاه مزاحم سنت در خود دانشگاه. به عنوان یک نتیجه, آنها خواستار شنیده می شود. و اگر آنها نمی, Longhorn بازیکنان فوتبال می گویند آنها نمی خواهند در بخشی از آیین های است که کمک به ایجاد تگزاس ملت ثروتمندترین فوتبال برنامه.

برخی از این خواسته ها به اندازه کافی آسان به جای. یک ساختمان به نام پس از رابرت لی مور یک استاد ریاضی و segregationist که برای سال محروم سیاه ورود دانش آموزان به کلاس ؟ به نظر می رسد مانند یک بدون ذهن و بسیار خوشحال به من. علاوه بر پاک کردن نام خود را به خارج از ساختمان می تواند استطاعت مسئولان مدرسه تازه نامگذاری حقوق در پردیس که بیشتر محصور در خشکی ،

آنها قبل از اعلام هر گونه عناوین جدید هر چند آنها ممکن است بخواهید برای بررسی واجد fides از داوطلبان فقط در مورد. نفرت را به انجام این همه را دوباره و دوباره در یکی دیگر از صد سال است.

برخی از بازیکنان دیگر خواسته ها بیشتر مشکل ساز است. به خصوص برای تگزاس آلوم و اهدا کنندگان متصل به "چشم تگزاس" مدرسه روح آهنگ. مشکل لزوما شعر اگر چشمک در Robert E. Lee را موعظه در مورد "چشم از جنوب." در موضوع آهنگ تولد در اوایل 20 قرن خنیاگر نشان می دهد انجام شده در blackface.

اجازه دهید من برای اولین بار می گویند که به عنوان یک هوستون آلوم من هیچ سگ در این شکار. شاید به همین دلیل است که آن را آسان تر برای دیدن هر دو طرف است. حداقل بازیکنان نباید مورد نیاز به آن را می خوانم اگر آنها پیدا کردن آن را توهین آمیز. این نیز قابل بحث در میان بازیکنان و مسئولان مدرسه به عنوان تگزاس' مدیر ورزشی, کریس Del Conte است اذعان کرد.

تمام کسانی که در پاسخ با عصبانیت به بازیکنان اعتراض به خوبی ممکن است به توقف در نظر بگیرید که در آن می توانست بدتر است. بازیکنان خواسته است که برخی از جنبه های سلطنتی-یادبود ورزشگاه بود به نام Julius آمریکا به Longhorns' برای اولین بار, سیاه, بازیکن فوتبال. آنچه آنها نمی پرسند این است که دارل سلطنتی نام حذف می شود, همراه با او مثل جلو رفت.

سلطنتی بود agonizingly آهسته به ادغام خود فوتبال, برنامه و هر چند او بدون شک ملاقات مقاومت از رجنت و بوستر در '60s روشن است او با استفاده از نفوذ قابل توجه خود را به زور به این موضوع یا نه. توسط 1963 او متعلق به تگزاس تنها ملی فوتبال عنوان شده است. چه کسی می توانست او را تکذیب کردند و سپس اگر آن را به معنای او می خواهم ترک اگر او نبود آنچه را که او می خواست ؟ تصور کنید اگر سلطنتی شده بود به عنوان جسورانه به عنوان هیدن سرخ گفت که SMU مقامات قبل از او در زمان کار در سال 1962 است که او نمی آمد مگر اینکه او می تواند ادغام برنامه فوتبال. و همه او تا به حال در رزومه کاری خود را در زمان یک زن و شوهر از متوقف می شود به عنوان دستیار در بیلور و آرکانزاس است. تفاوت در اولویت است چرا سلطنتی ممکن است بزرگترین مربی فوتبال کالج در دولت تاریخ با شکوه اما فرای مهم باقی می ماند.

برای ثبت سلطنتی آمد به تاسف است که او نمی ایستادگی بر روی اصول خود را هر چه زودتر. آشر قیمت کتاب ارل کمپبل: متری پس از تماس جادوها چگونه گلهای کن Dabbs فروش تایلر رز در تگزاس نیست سلطنتی. سیاه و سفید خانواده ها به خوبی آگاه سلطنتی در تاریخ. او می خواهم معروف گذشت جری LeVias. گفت Dabbs در '66 زمانی که او پیشنهاد استعدادهای علم و رایت برای تگزاس "متاسفانه در این مرحله از این بازی ما در حال آماده را به آن مرحله است."

البته شما می گویند که در نیم قرن پیش و زمان تغییر کرده است. نه به عنوان بسیار به عنوان شما فکر می کنم احتمالا. به هر حال نکته اینجا است که به یک مورد که سلطنتی بود یک نژادپرست تنها که برای بیش از حد طولانی او را در طرف اشتباه تاریخ است. چیزی برای بقیه از ما به یاد داشته باشید در زمان هایی از این.

همانطور که برای آنچه در آینده در تیررس دانشجو-ورزشکاران کسی چه می داند ؟ یکی از این روز آن را به شما رخ می دهد به کسی که نیمی از کوه راشمور است و جمعیتی سابق slaveholders.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در حال حاضر من نمی گویم ما باید reflexively سطل زباله تاریخ ما و یا آیکون خدمت به همه ما آن سال در مدرسه است. دور از آن. چشم انداز مهم است. اما آن را باید با تمام توان بازی منصفانه برای بحث و گفتگو. اگر ما در شرایط فعلی به ما آموخته است هر چیزی را که باز حسابداری از حقایق لازم است در تمام جنبه های زندگی ما.

در ضمن سعی کنید به یک کمی بیشتر فکر باز آید به بچه های این روز است. برخی از شما در رشد توفانی '60s و شکل آنها. یا باید بوده است. شاید شما را فراموش کرده ام. خوشبختانه ما در عصر زندگی می کنند زمانی که شما می توانید نگاه کردن به هر چیزی به عنوان برخی از ما فقط در حال حاضر پیدا کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب