14 مورد جدید از coronavirus گزارش در اسپوکن شهرستان در روز یکشنبه - Sun, 21 Jun 2020 PST

چهارده جدید تایید موارد COVID-19 گزارش شده یکشنبه در Spokane County است. که به ارمغان می آورد کل شمارش از کسان

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

چهارده جدید تایید موارد COVID-19 گزارش شده یکشنبه در Spokane County است.

که به ارمغان می آورد کل شمارش از کسانی که قرارداد این بیماری تنفسی مرتبط با رمان coronavirus نزدیک به 1,000 پس از وقوع مارس آغاز شد. اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه تایید کرده است 976 مورد از این ویروس است.

شش نفر فوت کرده اند در ماه ژوئن پس از ابتلا به بیماری با توجه به بهداشت و درمان منطقه داده است. در مجموع 37 نفر فوت کرده اند در این شهرستان پس از آزمایش مثبت برای این بیماری است.

برای هفته پایان روز شنبه, 144 موارد جدید از رمان coronavirus گزارش شده است. که تا 94 از هفته قبل. این هفته Spokane County Health افسر باب لوتز رد درخواست توسط Spokane County کمیسیون به حرکت به مرحله بعدی از بازگشایی تحت رژیم صهیونیستی. جی Inslee را محکم روش به بازگشت به کسب و کار زیر اقامت-صفحه اصلی سفارشات.

مشیت بهداشت و خدمات اپراتور مقدس قلب مرکز پزشکی و خانواده مقدس در بیمارستان منتشر شد بیانیه ای در اواخر جمعه در حمایت از لوتز تصمیم به باقی می ماند در فاز 2.

"اطلاعات ما نشان می دهد که COVID موارد در حال افزایش است و نه تنها به دلیل افزایش قابلیت تست بلکه از طریق جامعه گسترش" بیانیه می خواند. "در حالی که ما ظرفیت در بیمارستان های ما, ما را پشتیبانی نمی کند شروع روند حرکت به فاز 3 بازگشایی چرا که این پتانسیل را دارد که استرس بی مورد در ما سیستم مراقبت های بهداشتی قرار داده و تعداد بیشتری از افراد در معرض خطر است."

نه نفر از Spokane County باقی می ماند بستری برای COVID-19 مراقبت در بیمارستان منطقه با توجه به بهداشت و درمان منطقه است. به تاریخ 101 نفر بستری بوده و پس از تشخیص.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن