وارن بافت باقی می ماند خوش بینانه در مورد آینده با وجود coronavirus - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

OMAHA, Neb. – سرمایه گذار وارن بافت میلیاردر نمی داند که چگونه و یا زمانی که اقتصاد بهبود می یابند از شیوع کرو

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

OMAHA, Neb. – سرمایه گذار وارن بافت میلیاردر نمی داند که چگونه و یا زمانی که اقتصاد بهبود می یابند از شیوع کروناویروس shutdown اما او همچنان خوش بینانه در آینده طولانی مدت ایالات متحده است.

بافت گفت: روز شنبه در برکشایر هاتاوی آنلاین نشست سالانه دارد که هیچ راهی برای پیش بینی آینده اقتصادی در حال حاضر به دلیل امکانات هنوز هم بیش از حد متنوع است. برکشایر جلسه برگزار شد و بدون هر یک از حدود 40,000 سهامداران که به طور معمول حضور در آنجا که از virus.

"ما نمی دانیم که دقیقا چه اتفاقی می افتد زمانی که شما به طور داوطلبانه تعطیل است بخش قابل توجهی از جامعه خود را," بافت گفت: دلیل آن هرگز انجام شده است. او گفت: ممکن است چند سال به درک تمام پیامدهای اقتصادی از شیوع کروناویروس اما آن تغییر نکرده خود را در دراز مدت مشاهده زیرا این کشور به تحمل جنگ و افسردگی قبل از.

"در پایان پاسخ این است که هرگز شرط در برابر امریکا" بافت گفت.

این روشن نیست که چگونه این ویروس را ادامه خواهد داد به وزن در اقتصاد بافت گفت. او گفت: وجود دارد هنوز هم می تواند شگفتی ناخوشایند از ویروس و راه مردم واکنش نشان می دهند به آن است.

"شما در برخورد با ناشناخته" بافت گفت: پس از کسب و کار و سرمایه گذاران نمی تواند برخی از آنچه که اتفاق خواهد افتاد در آینده نزدیک.

بافت گفت که او انتظار ندارد عمده بانک ها به مالی قابل توجهی از مشکلات در طول این ویروس بحران زیرا آنها بهتر بود و آنها در طول بحران مالی سال 2008 است.

تمام وقایع اطراف نشست سالانه از جمله تجارت نشان می دهد که در آن شرکت برکشایر فروش محصولات خود لغو شد در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و بافت های مختلف شریک برای سوال جلسه.

به جای نشستن در کنار کسب و کار شریک زندگی چارلی مونگر در عرصه پر از سهامداران بافت ملحق شد در این سال توسط برکشایر معاون رئیس گرگ آبل که نظارت همه از این شرکت غیر بیمه کسب و کار برای پاسخ به سوالات در مقابل یاهو امور مالی ،

"این قطعا یک استراحت با سال ها و سال ها از سنت با بافت و مونگر" گفت: Andy Kilpatrick بازنشسته کارگزار سهام نوشت که یک بافت بیوگرافی و حضور در هر جلسه سالانه از سال 1985.

این واقعیت است که هابیل به نظر می رسد در کنار بافت را اضافه کنید به حدس و گمان که او می تواند یک روز موفق 89 ساله میلیاردر به عنوان مدیر عامل اما این احتمال نیز نشان دهنده این واقعیت است که آبل بر اساس نسبتا نزدیک به اوماها در Des Moines, Iowa. آبل و همکار دیرین اجرایی Ajit جین که نظارت برکشایر بیمه کسب و کار دیده می شود که این دو به احتمال زیاد جانشین نامزدها اگر چه بافت هیچ برنامه ای برای بازنشستگی.

اوماها از دست رفته سود است که می آید از همه خارج از شهر بازدید کنندگان از حضور در این نشست است. توسعه اقتصادی محلی مقامات تخمین می زنند که برکشایر هاتاوی نشست سالانه به طور معمول فراهم می کند $21.3 میلیون افزایش به این منطقه است.

بافت و هابیل در مورد نزدیک به 50 میلیارد دلار ضرر که برکشایر گزارش صبح روز شنبه و شمع عظیمی از پول نقد این شرکت در حال برگزاری است.

برکشایر گفت: آن را از دست داد $49.7 میلیارد دلار یا $30,653 در هر کلاس یک سهم در طول سه ماهه اول. که از سال گذشته سود $21.66 میلیارد دلار یا $13,209 در هر کلاس به اشتراک بگذارید.

بزرگترین عامل در از دست دادن بود $54.5 میلیارد دلار کاهش در ارزش برکشایر در پرتفوی سرمایه گذاری در بازار سهام به شدت کاهش یافته است پس از شیوع کروناویروس آغاز شد.

برکشایر درآمد رشد 1 درصد به $61.27 میلیارد دلار است. این شرکت گفت: درآمد کاهش قابل ملاحظه ای در ماه آوریل به عنوان ویروس شیوع منفی تحت تاثیر قرار بسیاری از کسب و کار است. برکشایر بسته چند تا از آن کسب و کار خرده فروشی مانند دیدن آب نبات و نبراسکا مبلمان مارت این بهار در حالی که BNSF راه آهن و بیمه و ابزار کسب و کار ادامه می داد و در حالی که تنظیم به تقاضا کاهش می یابد.

برکشایر نشسته است در یک توده ای از بیش از $137 میلیارد دلار پول نقد به دلیل بافت تلاش برای پیدا کردن خرید عمده برای این شرکت به تازگی و او می خواهد به آماده به تحمل هر گونه بحران است. ادوارد جونز تحلیلگر جیم Shanahan گفت: آن قابل توجه بود که بافت پیدا نکردم هیچ چانه زنی برای سرمایه گذاری در پایان سه ماهه اول.

"عدم فعالیت های سرمایه گذاری واقعا چوب," Shanahan گفت.

بافت گفت که برکشایر به فروش می رسد تقریبا 6.5 میلیارد دلار از سهام در ماه آوریل هنگامی که آن را تخلیه خود شرکت حدود 10% سهام در چهار تا از بزرگترین شرکت های هواپیمایی. بافت گفت او تصمیم گرفت که او ساخته شده یک اشتباه در چگونه او ارزش شرکت های هواپیمایی پس از او به فروش می رسد همه از برکشایر آمریکایی دلتا غربی و ایالات قاره هواپیمایی سهام.

بافت گفت او نیست ساخته شده است هر گونه معاملات بزرگ در طول coronavirus بحران زیرا او دیده نشده و هر روز جذاب از نظر. او گفت: بسیاری از شرکت ها شده اند قادر به قرض گرفتن پول در بازار در دو ماه گذشته به دلیل فدرال رزرو در پا برای نگه داشتن بازار در حال حرکت به طوری که آنها نمی تبدیل به برکشایر برای کمک به.

Berkshire Hathaway Inc. دارای بیش از 90 شرکت از جمله راه آهن و بیمه, ابزار مبلمان و جواهر و کسب و کار. این شرکت همچنین عمده سرمایه گذاری در شرکت هایی همچون اپل, امریکن اکسپرس, Coca-Cola, و بانک مرکزی امریکا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن