پس از 25 سال, خانواده و دوستان هنوز هم تعجب که در آن است Jodi?

کارولین لاو سابق خبرنگار تحقیقی در WCCO-تلویزیون در حال حاضر یک محقق خصوصی است که در حال تلاش برای حل رمز و را

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399
کارولین لاو سابق خبرنگار تحقیقی در WCCO-تلویزیون در حال حاضر یک محقق خصوصی است که در حال تلاش برای حل رمز و راز از آنچه اتفاق افتاده است به Mason City, Iowa, اخبار تلویزیون لنگر Jodi Huisentruit. Huisentruit, 27, ربوده شد و در 27 ژوئن 1995. شنبه علائم 25 سالگرد ناپدید شدن او. لاو دفتر خانه در کالیفرنیا است خال خال با عکس و بریده از این مورد است. (حسن نیت ارائه میدهد از کارولین لاو)

اخبار تلویزیون لنگر Jodi Huisentruit هوشمند بود و خروجی و ترس را به تمسخر خودش. او بی باک مایل به گرفتن بر روی هر یک ورزش جدید. او دوست داشت به بازی گلف, دوچرخه, قایق و در خط اسکیت. او دوست داشت به سفر و مردم را به خنده. دوستان توصیف او به عنوان "جوشان."

Jodi Huisentruit

Huisentruit که مشغول به کار برای KIMT-TV در شهرستان ماسون, آیووا بود و مسابقه به کار در 27 ژوئن سال 1995 به لنگر ساعت 6 صبح خبر هنگامی که او ربوده شده در پارکینگ مجتمع آپارتمانی او.

او نبوده است دیده می شود پس از.

در حال حاضر بعد از 25 سال یک تیم از اعضای خانواده روزنامه نگاران و بازنشسته و افسران پلیس امیدوار است تمدید توجه به این مورد کمک خواهد کرد که حل رمز و راز از آنچه اتفاق افتاده است به 27 ساله بومی طولانی دشت, Minn.

"کسی در خارج وجود دارد چیزی می داند گفت:" کارولین لاو سابق WCCO-تلویزیون گزارشگر تحقیقی که در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک محقق خصوصی در کالیفرنیا و کمک می کند تا اجرا FindJodi.com یک وب سایت و پادکست اختصاص داده شده به حل این مورد.

روز شنبه به مناسبت سالگرد 25 از ناپدید شدن FindJodi.com اعضای تیم و دوستان و خانواده برنامه ریزی برای جمع آوری در یک بنای یادبود در مقابل KIMT-تلویزیون. مردم نیز خواسته به "ترک یک نور برای Jodi" با ترک یک ایوان نور یا روشنایی یک شمع در حافظه و ارسال عکس در رسانه های اجتماعی با استفاده از #LightsForJodi برچسب.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که Jodi صورت فراموش نکرده در ماسون سیتی" لاو گفت. "ما هنوز هم تعجب می کنم اگر جواب این است: در ماسون سیتی یا در آن منطقه است. ما نیاز به کسی که اطلاعات به جلو آمده."

جستجو برای امید

میسون اداره پلیس شهر هنوز هم به طور منظم دریافت راهنمایی در Huisentruit ناپدید شدن به خصوص در اطراف سالگرد گفته رئیس پلیس جف Brinkley. "من می توانم به شما اطمینان دهم که ما در حال کار بر آن," او گفت:. "این است که هنوز هم مورد فعال است و ما باید یک محقق به آن اختصاص داده."

تعدادی از سرد موارد در آیووا حل شده است به تازگی Brinkley گفت و او امیدوار است Huisentruit خواهد بود. "من معتقدم که مردم وجود دارد که ما آنها را به صحبت نکرده, هنوز," او گفت:. "اگر کسی وجود دارد که نه صحبت ما — به هر دلیل — ما می خواهم آنها را برای رسیدن به ما به طوری که ما می توانید دریافت کنید که اطلاعات از آنها و دریافت کنید که به صورت فایل."

کارولین لاو سابق خبرنگار تحقیقی در WCCO-تلویزیون در حال حاضر یک محقق خصوصی است که در حال تلاش برای حل رمز و راز از آنچه اتفاق افتاده است به Mason City, Iowa, اخبار تلویزیون لنگر Jodi Huisentruit. Huisentruit, 27, ربوده شد و در 27 ژوئن 1995. شنبه علائم 25 سالگرد ناپدید شدن او. لاو دفتر خانه در کالیفرنیا است خال خال با عکس و بریده از این مورد است. گردنبند او می گوید: "6/27/1995." (حسن نیت ارائه میدهد از کارولین لاو)

دستگیری و محکومیت دنی هاینریش در سال 2016 در ارتباط با آدم ربایی و قتل یعقوب Wetterling 27 سال قبل به لاو امید تازه ای که Huisentruit مورد می تواند حل شود, او گفت:. اگر چه هاینریش التماس کرد گناه را به فدرال پورنوگرافی اتهامات وی در دادگاه که او ربوده شده, تجاوز جنسی و قتل 11-year-old boy در سال 1989.

"برای آنها متمرکز شده است که همسایه و در نهایت آن را تبدیل به کسی شد که هنوز هم در جامعه که نگاه شده است اما ماندن در این لیست از پتانسیل افراد مورد علاقه برای بسیاری از سال های" لاو گفت. "پاسخ این بود سمت راست وجود دارد در یعقوب است و ما اگر بدانم که همان پاسخ وجود ندارد در ماسون سیتی. ... شاید آنها فکر می کنم در مورد حل شده است. آن است حل شده است."

مقامات بر این باورند کسی برداشت Huisentruit مدت کوتاهی پس از 4 صبح در 27 ژوئن 1995 به عنوان او رفت و به او قرمز مزدا Miata در پارکینگ کلید آپارتمان. همسایه گفت: آنها شنیده جیغ که در مورد زمان و دیدم یک ون سفید در پارکینگ.

پلیس Huisentruit قرمز, کفش پاشنه بلند, رابطه جنسی, خشک کن, اسپری مو و گوشواره پراکنده در سراسر بسیاری است. او خم کلید ماشین دراز بر روی زمین در نزدیکی Miata و پلیس بر این باورند که زن جوان بود و باز کردن قفل ماشین خود را درب هنگامی که او گرفته شده بود.

ناشناس جزئی چاپ کف دست بود و در او یافت اما وجود دارد هیچ سرنخ قابل توجهی.

جرم و جنایت را لرزاند Mason City, جمعیت 28,000 که در آن Huisentruit بود محبوب رسانه های شخصیت. او تا به حال وارد CBS وابسته KIMT-تلویزیون در سال 1993 پس از نانامی به بازی در ایستگاه در Cedar Rapids, Iowa و اسکندریه, Minn.

بسیاری از مردم در ماسون سیتی او را می دانستند و او به رسمیت شناخته شده. نام و نام خانوادگی و شماره تلفن ذکر شده بود در ماسون سیتی دفترچه تلفن "همراه با آدرس و شماره آپارتمان" گفت: Scott فولر یک FindJodi از اعضای تیم که با این نسخهها کار برای KAUS-AM/FM در Austin, Minn.

که انجام این کار ؟

کسی که ربوده Huisentruit "می تواند به معنای واقعی کلمه بود کسی که در تمام رسانه های بازار که احساس مانند آنها تا به حال یک اتصال به او" فولر گفت. "در تلویزیون شما پرداخت می شود که برای دریافت اتصال با مردم و مردم می توانند به آن پاسخ اتصال در انواع روش های مختلف."

در سال 2017, یک هیئت منصفه فدرال در آیووا subpoenaed DNA و اثر انگشت از یک مظنون در این مورد ندارد و دادستانهای هر کسی. در همین سال یک قاضی در Cerro Gordo County, Iowa, تایید حکم جستجو بر روی دو دستگاه خودرو متعلق به همان گمان می برند اما مقامات پلیس گفته اند در جستجو را تولید نمی کند هیچ گونه شواهد است.

بیلبورد کمپین برای کمک به حل این رمز و راز جودی Huisentruit ناپدید شدن راه اندازی شد مارس 30, 2018 در شهرستان ماسون, Iowa. صبح اخبار تلویزیون لنگر ناپدید شده در سال 1995 است.(حسن نیت ارائه میدهد از FindJodi.com)

FindJodi اعضای تیم در سال 2018 راه اندازی یک بیلبورد کمپین در ماسون سیتی به مناسبت Huisentruit را 50th birthday. چهار تابلوهای عکس از Huisentruit و پیام "کسی چیزی می داند ...است که آن را به شما ؟" نصب شد; دو باقی می ماند تا در شهر است.

شش ماه پیش در شب سال نو خرابکاری مخدوش بیلبورد واقع در شمال فدرال خیابان. دو مرد با صعود از نردبان و اسپری رنگ کلمات "ماشین آلات ریخته" و نام یک پلیس بازنشسته محقق که مشغول به کار در Huisentruit است.

"ما نمی دانیم که آنچه در آن به معنی" فولر گفت. "آیا این یک پیام به کسی ؟ آن است که یک نکته? آن است که بسیار خاص است."

Brinkley این رئیس پلیس را باور نمی کند این یک نکته. او گفت که او فکر می کند آن را یک عمل خرابکاری های انجام شده توسط "کسی با خود دستور."

'همه' بهترین دوست'

تبلیغات اطراف سالگرد 25th ممکن است بی درنگ کسی که اطلاعات در مورد پرونده به جلو آمده و لاو گفت.

"شاید کسی خواهرزاده یا کسی نوه یا کسی که پسر عموی پیدا کرده است چیزی در اتاق زیر شیروانی" گفت: Lowe که دفتر خانه خال خال با عکس و بریده از این مورد است. "ما می خواهیم مطمئن شوید که در وسط یک بیماری همه گیر با تظاهرات در جریان است که مردم می دانند که هیچ چیز تغییر کرده است در Jodi است. او هنوز هم از دست رفته و ما می خواهیم به نگه داشتن آن وجود دارد."

Huisentruit قرار بود در عروسی یکی از دوستان در پریری شنبه پس از او ناپدید شد. "او همه ساقدوش عروس همه را بهترین دوست" لاو گفت.

JoAnn Nathe گفت: خواهر کوچکتر او می تواند نور تا یک اتاق هنگامی که او در راه می رفت.

"او را در هر چیزی" گفت: Nathe, 69, که زندگی در ساوک مرکز, Minn. "اگر کسی گفت:" آه که ورزش خواهد بود بیش از حد سخت را برای شما Jodi' او می گفت: من می دانم که من می تواند آن را انجام دهد.' او می خواهم آن را دنبال کنند. هیچ چیز منصرف او."

Nathe گفت: آن را می شکند در قلب او که مادر خود Imogene درگذشت در سال 2014 در سن 91 بدون دانستن اینکه چه چیزی اتفاق افتاده است به او جوانترین دختر. "او می خواست برای پیدا کردن Jodi."

WETTERLING مورد ارائه می دهد امید

که یعقوب Wetterling مورد حل شد و پس از 27 سال است که خانواده برخی از امید, او گفت:.

"شما نمی توانید اجازه دهید امیدوارم که به دور کاملا" او گفت:. "من باید به آن اعتراف کاهش یافته در 25 سال به دلیل موارد وجود داشته است که هرگز حل شده است اما هنوز هم شما رو به چسبیدن به آن امیدوارم."

این قطعنامه از Mindy Stavik مورد نزدیکی بلینگهام بشویید. پس از نزدیک به 30 سال نیز به تشویق Nathe, او گفت:.

Stavik, 18, رفت برای تنه زدن در نزدیکی خانه اش در شرق ونکوور در Nov. 24, 1989 و هرگز بازنگشت. بدن او پیدا شد و سه روز بعد در Nooksack رودخانه. در سال 2017, مقامات با استفاده از شواهد DNA به اتهام و محکوم کردن یک مرد از, آدم ربایی تجاوز و قتل او.

"ما از دست داده ایم راه بیش از حد" او گفت:. "ما فکر Jodi مورد حل خواهد شد حق دور ولی 25 سال در حال حاضر. هر کس فکر آن خواهد بود که ، آن را غیر واقعی — که کسی فقط می تواند دور با آن. وجود شر در جهان; آن را فقط باعث می شود پوست من خزیدن. ما می خواهند بدانند که چه اتفاقی افتاده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن