Dear Abby: نوجوان لگد توسط پدر که فکر می کند او را ناسپاس

عزیز ابی: من 19 شده اند و لگد از خانه من. من سپاسگزار برای همه چیز پدر و مادر من برای من انجام داده اند. پدر م

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

عزیز ابی: من 19 شده اند و لگد از خانه من. من سپاسگزار برای همه چیز پدر و مادر من برای من انجام داده اند. پدر من در ادامه به مقایسه من به خواهر و برادر بزرگتر اگر چه من مخالف دقیق از آنها. آنها در حال رفتن به کالج و آنها به سختی از دبیرستان فارغ التحصیل شد و در ادامه به سوء استفاده از الکل و مواد مخدر.

من در کالج درآمد تقریبا تمام است. من از دبیرستان فارغ التحصیل شده با رنگ پرواز و یک شغل ثابت. من ارائه برای خودم (غذایی, گاز, خرید هر چیزی که من نیاز) و پرداخت هزینه برای بیمه اتومبیل. من سعی کردم من سخت ترین بهترین دختر و یک نفوذ خوب برای خواهر و برادر جوان تر.

من پدرم چند بار در طول سال گذشته برای جلوگیری از مقایسه من به خواهر و برادر بزرگتر. او نیست. آخرین گفتگو شد چند هفته پیش زمانی که او به من گفت که بسته من مسائل و خارج شدن از خانه از آنجا که من یک "ناسپاس دختر" و "hoeing اطراف فقط مثل خواهر و برادر بزرگتر."

من شده اند با تمرکز بر آموزش و پرورش و نمی توانند درک کنند که چگونه او به این نتیجه رسید. رک و پوست کنده من بسیار صدمه دیده است او فکر کرد که از من است. من نه خواهر و برادر من من خودم هستم و من انجام بهترین من می توانم خودم را موفق آینده است. پدر من حاضر به دیدن آن است. باید چه کار کنم ؟ — سر در گم در تگزاس

دختر عزیز: من نمی دانم چه چیزی اشتباه است با پدر خود است. شما به نظر می رسد باید بالغ و مسئول و انجام بهترین خود را به ذخیره کردن پایه و اساس برای موفقیت در آینده است. من شما را تحسین می کنم برای آن است.

اگر این امکان را برای شما به زندگی می کنند در جاهای دیگر شاید با اقوام دیگر و اجتناب از پدر خود را ناخواسته-به صورت لفظی آن ممکن است سالم برای شما. انتظار نداریم که او را خوشحال در مورد آن چرا که مهم نیست چقدر سخت شما سعی می کنید شما ممکن است هرگز قادر به او لطفا ،

DEAR ABBY: دوست پسر من و من شده اند دوستیابی برای سه سال. این یک موضوع بحث کنیم در مورد مذهب است. من یک کاتولیک هستم و او را از دیگر فرقه های مسیحی. من احترام همه ادیان هستم و روشنفکر.

اما پس از رفتن به کلیسا خود را به سه بار در, من نمی خواهم آن را در همه. آنها بسیاری از قوانین سختگیرانه است که اگر نه اطاعت خواهد شد در نتیجه یک فرد که از دوری. چه نوع از کلیسا می کند ؟ آنها را با هم مقایسه کاتولیک به خود را دارند و می گویند همه چیز کاتولیک انجام اشتباه است با توجه به کتاب مقدس. من هرگز احساس ناخوشایند در زندگی من است.

دوست پسر من پدر و مادر من می خواهم به, تبدیل, اما من نمی خواهم به. به این دلیل رابطه اش با پدر و مادر خود را تحت تاثیر قرار. او قصد دارد به ترک کلیسا خود را و تبدیل شدن به یک بیخدا. من نمی دانم که چگونه به احساس می کنید در این مورد. آن را سخت خواهد بود برای متقاعد کردن او برای پیوستن به کلیسای من. ما تا به حال بسیاری از دعوا بر سر این و من تعجب می کنم اگر ما فقط باید استراحت. که راه ما نمی خواهد به بحث در مورد است که تبدیل و یا که در آن ما در حال رفتن به ازدواج. لطفا به من برخی از مشاوره. — تاکید در جزایر

عزیز تاکید کرد: با توجه به موضع خود در خانواده دین در ازدواج از ایمان من تعجب رابطه خود را ساخته شده است که از این راه دور. مبارزه با مزایای نه از شما. صحبت کردن در این مورد با آرامش و منطقی ممکن است به شما نزدیک تر است.

اگر او خود را واریز کلیسای خانواده و دوستان خود را هر تلاش برای منزوی کردن و مجازات او. او ممکن است به طور کامل بازسازی خود را از روابط اجتماعی است. اگر او تا به هر نوع مذهبی تمایل به جای او زیاده از "تبدیل شدن به یک (فوری) بیخدا" دو نفر از شما ممکن است مانند به کاوش برای پیدا کردن یک فرقه هم که پر خود را نیاز دارد. اما آماده برای مقاومت مواجه چرا که پدر و مادر خود را (و احتمالا شما) در حال رفتن به آن را دوست دارم.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب