انگلیسی, بوکس, هیئت مدیره کار بر روی 'دستگاه' اجازه می دهد تا مبارزان با خیال راحت تف آب

"شیرین علم" ممکن است اتخاذ یک بیت از تف علم تحت یک برنامه برای محافظت از خود را از coronavirus زمانی که بوکس ر

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

"شیرین علم" ممکن است اتخاذ یک بیت از تف علم تحت یک برنامه برای محافظت از خود را از coronavirus زمانی که بوکس رزومه در بریتانیا احتمالا در ماه جولای.

رئیس, بریتانیایی, بوکس مدیره از کنترل گفت: بدن مشغول به کار بود در یک "دستگاه" است که اجازه می دهد جنگجویان با خیال راحت تف کردن آب به عنوان آنها در گرفتن نفس خود را بین دور. آن را در میان ده ها تن از اقدامات حفاظتی مورد بحث.

مبارزان را مجبور به پوشیدن ماسک صورت تا زمانی که در داخل حلقه در حالی که مربیان و داور می پوشیدن ماسک در طول دوره. هیچ طرفداران اجازه داده می شود. تست پروتکل خواهد بود در محل.

پنج صفحه طرح توزیع به انگلیسی مروج جلب توجه فوری برای یک خط خاص: "هیچ تف از بوکسورهای زمانی که در گوشه و کنار." اما BBBofC دبیر Robert W. Smith به اسوشیتد پرس گفت که آن را متنوع تر.

"ما در حال کار بر روی دستگاه در گوشه ای که در آن یک بوکسور می توانید خود را در یک محیط امن و تمیز-به-راه ممکن" اسمیت گفت. "آنها قادر خواهید بود برای به روز کردن خود با آب و بدیهی است که غرغره ... و با توزیع است که آب به عنوان پاک به عنوان راه ممکن است. یک دستگاه برای انجام است که امیدوارم در جای خود. ما باید به چیزی که بسته است."

این دستگاه می تواند شامل یک نسخه از بازی های سنتی, تف, سطل, او گفت:, اما یکی که به طور کامل محصور شده است.

این بیماری همه گیر کوروناویروس متوقف ورزشی در سراسر جهان در ماه مارس شده است و مسئول بیش از 29 ، 000 مرگ و میر در انگلستان. راه اندازی مجدد آسان نخواهد بود, به عنوان, فوتبال, لیگ برتر یادگیری است. دولت محدودیت هایی را نیز تعیین می کند چگونه و چه زمانی, رویدادهای ورزشی می تواند از سر گرفت.

اسمیت با اشاره به این طرح به عنوان یک "سند مشاوره" و گفت: آن انعطاف پذیر است. در ابتدا وجود خواهد داشت هیچ قهرمانی حملات اسمیت گفت: چرا که آنها نیاز به پرسنل بیشتر.

"اگر روش کار ما را در مسابقات قهرمانی," او گفت:. "تمام چیزی که برای بحث و گفتگو."

اسمیت گفت که او تا به حال مکالمات شنبه با برجسته مروج ادی Hearn و فرانک وارن.

"ما همه مثبت است که ما می توانیم آن را انجام داده است. زن و شوهر از چیزهایی که مورد بحث قرار گرفت. ما به نظر می رسد آواز از همان آهنگ ورق" اسمیت گفت.

Hearn و وارن نمی بازگشت پیام به دنبال نظر.

آنتونی جاشوا مبارزه با کوبرات Pulev برنامه ریزی شده برای تاریخ 20 ژوئن در تاتنهام ورزشگاه به تعویق افتاد و در انتظار یک تاریخ جدید. WBC موقت قهرمان سنگین وزن Dillian وایت برنامه ریزی شده است که برای مبارزه با اسکندر Povetkin در تاریخ 4 جولای در منچستر عرصه است.

این BBBofC طرح نیز منع از حوادث هر کسی با یک تب و یا علائم شبه آنفولانزا کسانی که با شرایط جدی پزشکی, زنان باردار, هر کسی که "به طور جدی دچار اضافه وزن" را به عنوان به خوبی به عنوان هر کسی که بیش از 70 بدون در نظر گرفتن سلامت.

هر کس وارد این رویدادها شده اند تست شده و خواهد شد مورد نیاز خود را به نتیجه آزمون به محل برگزاری.

استیو Wraith یک پروموتر در شمال شرقی انگلستان گفت: او از این طرح به طور کلی, اما فکر می کند که آنها می تواند به کاهش چند اقدامات است.

"من نمی بینم دلیلی برای پوشیدن ماسک آینده به حلقه" Wraith گفت. "برخی از این اقدامات خواهد بود بصری بیشتر برای تماشای (تلویزیون) جمعیت به جای اینکه عملی است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

ژوئیه جدول زمانی است که قطعا انعطاف پذیر اسمیت گفت.

"این بستگی دارد به آنچه که در روز یکشنبه گفت: دولت اگر از ما در مستند یک دوره بیشتر از زمان" اسمیت گفت. "این ممکن است در نهایت در ماه اوت آن را ممکن است تا پایان ماه سپتامبر. ما بیش از این بحران نشده است."

اسمیت گفت: او را "به طور کامل احترام" اگر بوکسورهای را انتخاب کنید نه به شرکت و اینکه به دلیل کاهش پتانسیل بردن و یا برای نگرانی های بهداشتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن