کریس بوچر یکی از کارت های وحشی رپتورز ممکن است بانک در پلی آف NBA

قادر به بازی بسکتبال برای تقریبا چهار ماه ممکن است کمک کرده اند Chris بوچر کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت های

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

قادر به بازی بسکتبال برای تقریبا چهار ماه ممکن است کمک کرده اند Chris بوچر کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت های ظریف از بازی و نقش خود را با رپتورز برای زمانی که او در نهایت قادر به عقب بر گردیم به پنج در پنج عمل است.

مجبور به دور از ماه مارس به دلیل COVID-19 گیر بوچر گفت: او شده است بلعیدن تصویری از خود و بازی خود را در موقت بدانند آنچه که او می تواند بهتر انجام دهید در حال حاضر است که از سرگیری فصل است در افق.

"من احساس می کنم مثل من شده است بازی کردن من واکنش" مونترال ساکن گفت: روز دوشنبه در کنفرانس تماس بگیرید. "من می خواستم که قادر به یادگیری از بچه ها شده اند که بازی برای بازی برای سال (پس) من نوعی می توانید سرعت بازی را یاد بگیرند خوب عکس عکس های بهتر. من احساس می کنم مثل من خیلی trigger-happy.

"من به تماشای این فیلم و برخی از عکس های من نمی نیاز به. که چیزهای من کار کرده است."

فیلم جلسه داده اند بوچر قدردانی نه تنها برای عکس های بهتر و شاید کمتر ارتجاعی بازی بلکه برای آنچه که تغییر هر یک می توانید انجام دهید برای کمک به او کمک به این تیم بیشتر بر یک پایه منسجم ،

وجود دارد بدون شک او یک مهارت منحصر به فرد و مجموعه ای به عنوان یک rim-دونده و اب زیر کاه rebounder. این نیاز به آرام کردن کمی انجام بیشتر با کمتر انجام است که او را دیدن.

"در بسیاری از مسائل که با تماشای این فیلم, من قادر به درک ... به همین دلیل شاید اگر من در انجام این کار بهتر از آن قادر خواهد بود برای کمک به من," او گفت:. "من متمرکز شده است که فقط قادر به کمک به تیم است."

بوچر و هم تیمی های مت توماس و Oshae Brissett ممکن است تبدیل به قطعات ارزشمند در این فصل غیر معمول.

مشروع قهرمانی رقیب تمایل به پاره کردن چرخش در پست های نجومی, اما این است که بر خلاف هر گونه دیگر سال است. آن را ممکن است در نهایت که عمیق تر فهرست اسامی قادر به زنده ماندن "پا بلافاصله به طبقه" راه اندازی مجدد. وجود دارد ممکن است بیشتر آزار دهنده آسیب های عضلانی ، تیم های است که می تواند اجرا و سازگار ترین همکاران ممکن است که یک لبه.

"من احساس می کنم از زمانی که من کردم (به رپتورز), مربیان و بازیکنان شده است به من گفتن برای همیشه ماندن آماده 'شما نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد' — واقعا تشویق من بود که گفت:" Brissett.

"حتی در حال حاضر هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد. من نمی دانم چه اتفاقاتی رخ می دهد که چگونه همه چیز در حال رفتن به بازی. من هر روز من کار کردن سخت هر روز چون من می خواهم به بازی. من می خواهم به در به چرخش می خواهید برای کمک به بچه ها, بنابراین من فقط انجام آنچه که من رو به انجام بهتر شانس من برای گرفتن در دادگاه است."

توماس همچنین صرف زمان مشغول کار بر روی بازی تقریبا از طریق ویدئو و ورزش های دیگر در حالی که انتظار برای بازگشت در یک دادگاه.

"من نمی تواند به یاد داشته باشید آخرین باری که من رفتم دو هفته اجازه دهید به تنهایی تقریبا دو ماه بدون اینکه قادر به شلیک یک توپ بسکتبال. من در تلاش بود برای پیدا کردن پارک بازی و فلان چیز در تورنتو زمانی که هنوز باز اما پس از آن همه چیز را تعطیل," او گفت:. "این سخت بود اما دوباره ... شما می توانید چیزهای مختلف: تماشای فیلم تمرینات تجسم من در تلاش برای انجام. من در تلاش بود به انجام همه چیز را من می توانم.

"اما احساسات و همه چیز در آمد خیلی سریع برای من ، آن را بیشتر از آن فقط گرفتن بدن خود را آماده ساخت مطمئن شوید که شما دریافت می کنید پاهای خود را به اندازه کافی قوی و پاهای خود را در زیر شما اما من شات صدها نفر از هزاران نفر از عکس در زندگی من است. که برای رفتن به هر نقطه."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما روان بخش, دیدن بازی از جدا دیدگاه ممکن است حتی بیشتر کمک کند در دراز مدت است.

"من یاد گرفته ام که خیلی در مورد خودم" بوچر گفت. "زمانی که شما صرف مقدار زیادی از زمان توسط خودتان شما ببینید چه چیزی شما را واقعا دوست دارم آنچه شما واقعا نمی خواهم این مسائل شما می خواهید به کار بر روی."

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب