گرگور Chisholm: مبارزه با بیش از بیس بال را میلیون ها نفر در طول یک بیماری همه گیر زشت است — cry me a river, Anthony باس

لیگ اصلی بیس بال و MLB بازیکنان ارتباط باید هر کس به نفع باقی می ماند و آرام در مورد مالی تا زمانی که توافق رس

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

لیگ اصلی بیس بال و MLB بازیکنان ارتباط باید هر کس به نفع باقی می ماند و آرام در مورد مالی تا زمانی که توافق رسیده در یک پیشنهاد 82-بازی, برنامه, برای فصل آینده.

در حال حاضر زمان به هوا لباس کثیف. استدلال بیش از پراکنده میلیون دلار سخت به اندازه کافی برای توجیه در بهترین زمان. آن را حتی سخت تر مورد را هنگامی که بیکاری در حال رسیدن به تقریبا سطح بی سابقه ای و خانواده ها در حال مبارزه فقط به پایان می رسد دیدار.

مشکلات ورزشکاران میلیونر و میلیاردر صاحبان تیم نباید نگرانی ما نیست, زمانی که بسیاری از دیگران در اطراف بازی شده اند furloughed حال حقوق خود را کاهش داد و یا آشکار خاتمه یافته است. شده اند وجود دارد بسیاری از قربانیان در طول همه گیر جهانی و رکود اقتصادی. بزرگ-بازیکنان لیگ برتر و صاحبان میان آنها نیست.

به همین دلیل یکی از آخرین چیزهایی لیگ و MLBPA مورد نیاز این هفته بود تن-ناشنوا روش های گرفته شده توسط Blue Jays right-hander آنتونی باس. 32 ساله مسکن با بیش از پنج سال خدمت در لیگ های بزرگ خیلی ناراحت لیگ پیشنهاد برای تقسیم درآمد 50/50 با بازیکنان به جای ارج نهادن به قرارداد قبلی او احساس نیاز به ضربه زدن بر روی رسانه های اجتماعی.

"من درک می کنم این پیشنهاد اولیه توسط MLB اما به هیچ وجه بازیکنان به توافق برسند دیگر کاهش پرداخت از در حال حاضر توافق بر معامله" باس نوشت: در حال حاضر حذف صدای جیر جیر. "اگر هر چیزی خطر پرداخت باید اضافه شود که ما در حال قرار دادن خودمان و خانواده های در معرض خطر به بازی بیس بال."

خطر پرداخت برای یک ورزشکار حرفه ای? من استراحت بدهد. وجود دارد بسیاری از مردم که تبدیل به قهرمانان هر روز در طول همه گیر و هیچ یک از آنها ورزشکاران مگر اینکه شما در حال صحبت کردن در مورد کسی مثل بازیکن هاکی تبدیل مشتاق اورژانس دکتر هیلی Wickenheiser. واقعی الهام بخش هستند و پرستاران که ما نگه داشته بيمارستان عملیاتی تحویل مردم TTC کارگران فروشگاه مواد غذایی تحویلدار و کارخانه فرآوری کارکنان که باید نگه داشته زنجیره تامین رفتن در طول این بحران است. آن را کسی که پرتاب یک توپ 60 فوت و شش اینچ است.

برای اینکه عادلانه باس نیست و دارای زرق و برق, شیوه زندگی از یک کلیشه pro ballplayer بنابراین او بیشتر نگرانی های مالی از برخی از همسالان خود. به عنوان پنجمین انتخاب دور در سال 2008 او واجد شرایط برای پاداش و او هرگز امضا چند سال معامله است. به 1.5 میلیون دلار (ایالات متحده) که باس تنظیم شده برای کسب درآمد در سال 2020 بیش از دو بار به عنوان بسیاری به عنوان او ساخته شده در بخش و هشت فصل است. توسط بیس بال استانداردهای او را ضعیف و در عین حال در دنیای واقعی او را نخبگان با درآمد حرفه ای است که بیش از 2 میلیون دلار است. بهانه عدم همدلی اما حتی کسانی که در کلاس پایین تر از MLB خواهد بود فقط خوب است.

انتقاد یک بازیکن خود را صریح سخنان به طور معمول منجر به نتایج قابل پیش بینی. هر کس که استدلال تساوی اتهامات بودن ضد کارگری طرفدار سرمایه داری. برخی از نشان می دهد آن را مانند انتخاب خارج شده و بیش از صندوقداران آمازون جف بزوس بیش از خود کارکنان انبار. نه دقیقا. بسیاری از بازیکنان بیس بال آمده از یقه آبی پس زمینه, اما آنها نمی باید یقه آبی زندگی می کند. لیگ حداقل حقوق و دستمزد فصل گذشته بود $563,500. یکی نیست به چوب در اطراف بسیار طولانی قبل از تامین آزادی مالی است. پیدا کردن یک مثال بهتر برای انسان معمولی.

نه صاحبان و نه بازیکنان در حال بچه ها خوب است چرا که مردم در طی این بار تلاش خواهد شد در سمت چپ از این مذاکرات به طور کامل. نگهبانان فروشندگان مواد غذایی و بلیط تکرار است که به صورت نامشخص آتی. تیم کارکنان پشت صحنه, در جامعه, حوادث, فن تعامل رسانه های اجتماعی و تجارت تاکید کرد که در مورد امکان کاهش است. بازیکنان و صاحبان درگیر در این مذاکرات باید از این منابع به سهولت این نگرانی اما واضح است که آنها نمی.

به عنوان MLB و MLBPA مذاکره شد چگونه به divvy تا صدها میلیون دلار به گزارش روز چهارشنبه نشان داد Miami Marlins انتظار میرفت کردند 40 درصد از بیس بال خود عملیات کارکنان در تاریخ 1 ژوئن. سه شنبه شب Seattle Mariners بی سر و صدا اعلام کرد که برش حقوق 60 کارکنان با امید جلوگیری از اخراج. جیز قبلا اعلام شده آنها خواهد پرداخت کارکنان تمام وقت از طریق پایان ماه مه اما چه اتفاقی می افتد پس از آن همچنان نامشخص است.

بودجه هایی که تیم های ارائه شده به ورزشگاه کارگران بیش از دو ماه گذشته برای جبران از دست شیفت شده است تخلیه شده است. خارج از گروه هایی مانند تیم تورنتو صندوق سازمان یافته توسط تیم محلی رئیس جمهور مارک شاپیرو, Masai Ujiri برندان Shanahan و لایحه منینگ — تنها می تواند انجام این کار بسیار برای پر کردن شکاف. شغل و معیشت در معرض خطر هستند.

پس از آن وجود دارد جزئی leaguers آنهایی که نمی درآمد قابل زیستن دستمزد حتی زمانی که بیس بال در حال بازی است. کسانی که بازیکنان را بزرگترین نیاز دارد اما آنها نه به نمایندگی از این اتحادیه به طوری که آنها بدون هیچ نگرانی به مذاکرات است. در واقع MLBPA به نظر می رسد به مراقبت بسیار کمی در مورد آینده آن اعضای که آن را به حال هیچ مشکل اجازه می دهد لیگ به کوتاه شدن سال این پیش نویس به پنج دور با هزینه بیش از 1 ، 000 بازیکنان این فرصت را به عنوان پیش نویس و دریافت امضای پاداش.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

این است که در کنار ورزش یکی که تنها با تمرکز بر روی خط پایین. بازیکنان حق دارند به مبارزه برای سهم عادلانه خود را در حالی که صاحبان باید به انتظار بازی سخت توپ به عنوان آنها در تلاش برای محافظت از دارایی. بدون توجه به آنچه که مردم می گویند در حال حاضر یک معامله نهایی خواهد شد و بیس بال برگزار خواهد شد.

تا آن زمان بهانه ای کسانی از ما که نمی مراقبت در مورد مالی. ما همه می خواهم برای دیدن بیس بال بازگشت به یک مقدار مورد نیاز حواس پرتی در زندگی ما فقط یدکی ما جزئیات بیشتر در مورد چگونه آن را انجام می شود. بسیاری از ما بزرگتر همه چیز به نگرانی در مورد.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن