تقسیم بالا با خبرنگار لوئیزیانا, کلینیک سقط جنین محدود

توسط MARK SHERMANواشنگتن (AP) — تقسیم دیوان عالی کشور در روز دوشنبه رخ داد یک لوئیزیانا, قانون تنظیم سقط جنین

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

توسط MARK SHERMAN

واشنگتن (AP) — تقسیم دیوان عالی کشور در روز دوشنبه رخ داد یک لوئیزیانا, قانون تنظیم سقط جنین درمانگاه reasserting تعهد به قوانین سقط جنین بیش از مخالفت شدید از مخالف محافظه کار قضات در اول سقط جنین مورد تهمت و عصر.

قاضی جان رابرتز و چهار لیبرال تر همکاران اداره که یک قانون است که نیاز به پزشکان که انجام سقط جنین باید اعتراف امتیازات در نزدیکی بیمارستان ها نقض قوانین سقط جنین دادگاه برای اولین بار اعلام کرد در نقطه عطفی Roe v. Wade تصمیم در سال 1973.

نتیجه دور از تاریخ و زمان آخرین کلمه در دهه مبارزه با بیش از سقط جنین با ده ها تن از دولت تحمیل محدودیت های پیچ در پیچ راه خود را از طریق دادگاه ها. اما این تصمیم تعجب آور بود شکست برای مخالفان سقط جنین که فکر می کردم که یک نو محافظه کار اکثریت با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتصاب در هیئت مدیره خواهد شروع chipping دور در دسترسی به سقط جنین.

کلید رای متعلق به رابرتز بود که همیشه رای دادند در برابر سقط جنین قبل از, از جمله در سال 2016 مورد که در آن دادگاه زده کردن قانون تگزاس بود که تقریبا یکسان به یک در لوئیزیانا.

رئیس دادگستری توضیح داد که او همچنان به فکر می کنم در تگزاس مورد اشتباه در تصمیم اما معتقد است این مهم برای دادگاه به پایه های خود را قبل از تصمیم گیری.

"در نتیجه در این مورد این است که کنترل تصمیم گیری ما چهار سال پیش بی اعتباری تقریبا یکسان تگزاس قانون" رابرتز نوشت. او برای پیوستن به این نظر نوشته شده توسط عدالت Stephen Breyer برای دیگر لیبرال ها در روز دوشنبه تصمیم و موضع خود را به سمت چپ سقط جنین-حقوق حامیان بیشتر رها از وجد آمدیم.

در مورد تی وی سوم در دو هفته است که در آن رابرتز, جورج دبلیو بوش منصوب پیوست دادگاه لیبرال ها در اکثریت است. یکی از پیش از تصمیم گیری حفظ حمایت های حقوقی و مجوز کار برای 650,000 مهاجران که آورده بودند به ایالات متحده به عنوان کودکان. دیگر تمدید فدرال اشتغال-تبعیض حمایت همجنسگرایان آمریکایی ها تصمیم گیری است که عدالت نیل Gorsuch نیز پیوست و نوشت.

در مخالفت در دوشنبه عدالت کلارنس توماس نوشت: "امروز اکثریت دادگاه استمرار آن بیمار-تاسیس سقط جنین احکام با عدالت کاملا مشروع دولت قانون و انجام این کار بدون قضایی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن را دو بالا-دادگاه میدارد Gorsuch و برت Kavanaugh بودند در مخالفت همراه با ساموئل Alito. حضور جدید قاضیان چیزی است که تا به حال سوخت امید در میان مخالفان سقط جنین و ترس در طرف دیگر آن دیوان عالی کشور خواهد بود به احتمال زیاد به رعایت محدودیت.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مجبور طرفه با لوئیزیانا در اصرار دادگاه به رعایت قانون است. دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany با انتقاد از این تصمیم. "در مایه تاسف است حکم امروز دادگاه عالی بی ارزش هر دو سلامت مادران و زندگی کودکان متولد نشده توسط برش لوئیزیانا سیاست است که مورد نیاز همه سقط جنین روش بود انجام شده توسط افراد با اعتراف به امتیازات در نزدیکی بیمارستان" McEnany گفت.

Marjorie Dannenfelser جمهور ضد سقط جنین Susan B. Anthony لیست گفت: "امروز حکم ناامیدی تلخ. این نشان می دهد یک بار دیگر شکست دیوان عالی کشور به اجازه می دهد مردم آمریکا برای حفاظت از رفاه زنان از شاخکهای وحشیانه و سود به دنبال سقط جنین میباشد."

از طرف دیگر حمایت از این تصمیم مخلوط با نگرانی که در آینده از سقط جنین به نظر می رسد به بقیه با رابرتز.

نانسی Northup, رئيس جمهور و مدیر عامل مرکز حقوق باروری ، گفت: این تصمیم به هیچ وجه به پایان می رسد مبارزه بر سر حق سقط جنین در مجالس قانونگذاری و دادگاه.

"ما در حال رها که لوئیزیانا قانون مسدود شده است اما امروز ما نگران فردا. با این پیروزی درمانگاه در لوئیزیانا می تواند باز بماند به خدمت یک میلیون زن در سن باروری در دولت است. اما تصمیم دادگاه می تواند جسور متحده به تصویب حتی بیشتر قوانین محدود کننده که وضوح مورد نیاز است اگر سقط جنین هستند به محافظت می شود" Northup گفت.

در استدلال خود را رابرتز "نشانه های تمایل به کاهش حمایتهای قانونی برای سقط جنین" دانشگاه میشیگان استاد حقوق بین Litman نوشت: در مراقبت وبلاگ. او همچنین اذعان کرد که رابرتز' "تاکید بر اهمیت پیوستن به دادگاه را قبل از تصمیم گیری نمی کند و صدا مانند تفکر یک فرد است که تمایل به ابطال Roe v. Wade."

یک قاضی دادگاه گفته بود که قانون نمی خواهد ارائه مزایای بهداشت و درمان به زنان و ترک تنها یک کلینیک باز در لوئیزیانا در نیواورلئان. که آن را بیش از حد سخت را برای زنان به سقط جنین در نقض قانون اساسی قاضی حکم داد.

اما دادگاه تجدید نظر در نیواورلئان را رد کرد قاضی یافته است و تایید این قانون در سال 2018 شک که هر کلینیک را به دید و گفت که پزشکان تا به حال سعی نمی کند به اندازه کافی سخت به ایجاد روابط با بیمارستان های محلی.

درمانگاه ثبت اضطراری درخواست تجدید نظر در دیوان عالی کشور درخواست که قانون مسدود شود در حالی که قضات مورد بررسی در این مورد.

اوایل سال گذشته رابرتز پیوست و با چهار لیبرال اعضای دادگاه به گرانت که درخواست و حفظ قانون در خود نگه دارد.

رابرتز' رای بود یک بیت از تعجب چون خود را زودتر رای n تگزاس مورد. ممکن است منعکس نقش جدید خود از عدالت آنتونی کندی بازنشستگی به عنوان دادگاه نوسان عدالت و نگرانی خود را در مورد دادگاه که به عنوان یک حزبی موسسه و احترام خود را از قبل تصمیم دادگاه و حتی با او اختلاف نظر. رابرتز نوشتن نیست هر چیزی توضیح موقعیت خود را در زمان تگزاس مورد.

مقررات در موضوع در لوئیزیانا در حال متمایز از دیگر قوانین ایالتی ساخت راه خود را از طریق دادگاه چالش های که ممنوعیت سقط جنین در اوایل بارداری است. کسانی که شامل ممنوعیت سقط جنین پس از یک جنین ضربان قلب شناسایی شده است به عنوان اوایل به عنوان 6 هفته و تقریبا ممنوعیت گذشت در آلاباما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب