مایک لینچ آسمان دیده بان: بالا پرواز خرس آسان به نقطه در ماه ژوئن در آسمان

حتی اگر شما تازه به خیال پرستی بدون شک شما را دیده ام این هفت ستاره روشن است که طرح دب اکبر و در این زمان از س

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

حتی اگر شما تازه به خیال پرستی بدون شک شما را دیده ام این هفت ستاره روشن است که طرح دب اکبر و در این زمان از سال به آنها آسان برای پیدا کردن. پس از غروب آفتاب به دنبال دب اکبر در شمال غربی آسمان آویزان به صورت مورب با آن اداره کند.

باور کنید یا نه دب اکبر است رسما یک صورت فلکی است. آن را اشاره به توسط ستاره شناسان به عنوان یک "asterism." بهترین راه من می تواند تعریف یک asterism شناخته شده و آسان برای دیدن الگوی ستاره است که معمولا بخشی از یک بزرگتر واقعی صورت فلکی.

در مورد دب اکبر آن را بخشی از رسمی صورت فلکی شناخته شده توسط هر دو لاتین نام Ursa Major و انگلیسی آن نام مورد این خرس بزرگ. Ursa Major است که یکی از بزرگترین صورتهای فلکی در آسمان ها و دب اکبر است که درخشان ترین بخش آن است. این زمان خوبی برای دیدن کل خرس بزرگ به دلیل آن را بسیار بالا در آسمان است. حتی در نور-مناطق آلوده, شما هنوز هم واقعا خوب شانس دیدن آن است. آن را ممکن است یک کمی از کار و تخیل است. من هم به شدت توصیه می شود راحت صندلی چمن به دروغ پشت در. که آن را بسیار آسان تر بر روی گردن و پشت!

خود را شروع آسمانی بزرگ خرس شکار با استفاده از دب اکبر. دسته دب اکبر به تشریح غیر منتظره ای طولانی دم خرس و چهار ستاره است که طرح گلدان هستند خرس عقب پایان. نگاه زیر و کمی به سمت چپ گلدان بخش برای دیمر سه ستاره تشکیل لاغر مثلث. که مثلث گفته به تشریح خرس بزرگ ، که یکی از dimmest قطعات بزرگ خرس, بنابراین هنگامی که شما آن را ببینید شما در راه خود را. از که لاغر مثلث نگاه به سمت چپ و کمی به سمت بالا به صورت دو ستاره در کنار یکدیگر است که باید با پرش به سمت راست در شما. این Talitha و آل Kapra و آنها را علامت خرس جلو پنجه. بین جلو پنجه ستاره و مثلثی است که یک ستاره است که باعث می شود تا خرس جلوی زانو است. تبریک, شما کشف کرده ایم یکی از پاهای جلویی از Ursa Major. جبهه دیگر پا نمی ترسیم شده توسط هر ستاره. تخیل خود را به مراقبت از آن!

وجود خطوط منحنی از ستاره است که طرح خرس بازگشت اما پا در پیش زمینه است که بسیار آسان تر برای دیدن. مگر در مواردی که شما در تاریکی بیداد, من حتی نمی زحمت با دیگر پشت پا. آن ستاره هستند و فقط بیش از حد ضعیف. برای دیدن پای عقب در پیش زمینه بازگشت به Talitha و آل Kapra (که جلو پنجه) و زل زل نگاه کردن مستقیم تا از آنها برای پیدا کردن دو بیشتر از نزدیک بغل کردن نسبتا روشن ستاره. کسانی که Tanis شمالی و Tanis Australis را تشکیل می دهند که پشت پا. آنها کاملا به عنوان نزدیک به یکدیگر به عنوان Talitha و آل Kapra اما آنها هنوز هم در یک بازی بسیار نزدیک در آغوش. از Tanis شمالی و Tanis Australis به دنبال دو ستاره است که به شکل یک خط منحنی به سمت راست بالا که لینک با ستاره درخشان Phecda این گوشه ای از دب اکبر را در قابلمه (یا عقب پایان Ursa Major). هنگامی که شما ببینید این عقب پای شما آن را انجام داده ایم. شما فقط دیده می شود کل خرس بزرگ یکی از بزرگترین صورتهای فلکی در آسمان!

هفت ستاره را تشکیل می دهند که کمی دب اکبر هستند که هفت طرح خرس کوچولو در غیر این صورت شناخته شده به عنوان Ursa Minor. کمی دب اکبر است و تقریبا به عنوان آسان به عنوان دب اکبر, به خصوص اگر شما در حال مشاهده هستید از نور-مناطق آلوده. بهترین راه برای دیدن دب اصغر یا خرس کوچک است که به پیدا کردن ستاره قطبی ستاره شمال در پایان رسیدگی از دب اصغر یا انتهای دم خرس کوچک است. ستاره قطبی است درخشان ترین ستاره در آسمان ما, اما آن است که بسیار مهم و یکی. که دلیل آن می درخشد به طور مستقیم در بالای زمین قطب شمال است. به عنوان چرخش زمین حول محور خود یک بار در هر 24 ساعت به نظر می رسد به ما که همه ستاره ها در آسمان غلغله در اطراف ستاره شمال در همان دوره است. (من اسمش را "Lynchpin" از آسمان است.) استفاده از Dubhe و Merak دو ستاره روشن در گلدان از دب اکبر به عنوان اشاره گر ستاره به ستاره قطبی. ستاره شمال باید در مورد سه نفر از مشت خود را-عرض در طول بازو را به سمت راست و پایین از Dubhe و Merak.

The Little Dipper خواهد بود در زیر دب اکبر در اوایل شب این موقع از سال و ایستاده است و خود را اداره کند. دوباره ستاره قطبی است که در پایان رسیدگی است. آینده درخشان ترین ستاره شما می بینید در سمت راست بالای ستاره قطبی در حال Kochab و Pherkad. خط بین این ستاره ها باعث می شود تا لبه بیرونی از دب اصغر گلدان روبروی اداره کند. ماموریت خود را, و آن را یکی از آسان است برای پیدا کردن چهار بسیار کم نور ستاره بین ستاره قطبی و Kochab/Pherkad را تشکیل می دهند که بقیه گلدان و دسته دب اصغر.

خرس بزرگ و خرس کوچک و خرس از آسمان باید کاملا یک داستان است که من به شما بگویم در هفته آینده Skywatch.

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته پخش هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب