2 متهم غلط آلزایمر تشخیص به اتهام تقلب - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

تولیدو اوهایو – مدیر سابق یک اوهایو حافظه-از دست دادن کلینیک متهم توسط ده ها تن از بیماران از دروغ تشخیص آنها

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

تولیدو اوهایو – مدیر سابق یک اوهایو حافظه-از دست دادن کلینیک متهم توسط ده ها تن از بیماران از دروغ تشخیص آنها را با بیماری آلزایمر شده است تحت تعقیب در فدرال اتهام تقلب.

وزارت دادگستری ایالات متحده گفت: Sherry-ان جنکینز بود و نه روت و یا مجاز به ارائه هر گونه مراقبت های پزشکی ارائه شده اما خودش به عنوان یک دکتر و صورتحساب بیماران برای درمان های غیر ضروری.

او و شوهرش, دکتر الیور جنکینز بودند تحت تعقیب شنبه توسط یک هیئت منصفه فدرال در تولدو به اتهام توطئه همراه با ایمیل سیم و مراقبت های بهداشتی با تقلب.

کیفرخواست را نه به طور مستقیم متهم زن و شوهر از دروغ تشخیص بیماران او اما بیش از 60 نفر شکایت ابتدا در سال 2017 گفت: Sherry-ان جنکینز دروغ گفته و به آنها گفت که آنها تا به حال به آلزایمر و یا دیگر شکل زوال عقل است.

بیماران گفت: آنها صرف ماه تحت درمان در حالی که برنامه ریزی خود را نهایی سال تفکر آنها به زودی خواهد مرد. برخی از ترک شغل خود و یا در زمان یکی از آخرین سفر ویژه. یکی خودش را کشته بود; دیگران گفت: آنها در نظر گرفته خودکشی.

شری-ان جنکینز عمل تولدو درمانگاه شناختی مرکز از طریق تولیدو درمانگاه چند تخصصی مرکز پزشکی برای کمی بیش از دو سال تا سال 2016 با توجه به سوابق دادگاه.

او را در تشخیص و درمان بیماران و به منظور آزمون وجود داشتن هیچ آموزش و یا مدارک کیفرخواست گفت. او همچنین صورتحساب بیماران برای درمان آن نبودند پزشکی لازم از جمله تمرینات حافظه و با استفاده از روغن نارگیل برای درمان اختلالات شناختی دادستان گفت.

شوهرش با مجوز پزشک و یک شریک سابق در تولدو درمانگاه امضا کردن روی تست شد و به عنوان ذکر شده مراجعه پزشک در حسابداری, حتی اگر او به ندرت در کلینیک و هرگز شاهد بیماران کیفرخواست گفت.

الیور جنکینز کاهش یافته است به نظر پنج شنبه, اشاره سوال به زن و شوهر وکیل است که همچنین کاهش یافته بود. زن و شوهر دیگر در اوهایو زندگی می کند.

بیمارانی که شکایت این زن و شوهر و درمانگاه حل و فصل این موارد در خارج از دادگاه گفت: دادستان دیوید Zoll. او نمی خواهد اظهار نظر در کیفرخواست.

تقریبا تمام کسانی که تشخیص داده شده توسط جنکینز شروع به دیدن او پس از تحمل صدمات ناشی از ضربه مغزی و یا بدتر شدن مسائل شناختی.

همین تنر گفت: آسوشیتد پرس در سال 2017 است که او را به درمانگاه پس از درد و رنج شدید مغزی در پاییز. برخورد با ویرانگر تشخیص آلزایمر غیر قابل تحمل شد, او گفت:.

"او به من حکم اعدام گفت:" تنر, که گفت که او در نظر گرفته در نظر گرفتن زندگی خود را. این بود تا پس از کلینیک بسته شده بود که دکتر به او گفت که هیچ راهی وجود دارد که او تا به حال به آلزایمر است.

کی Taynor گفت که او و شوهرش همراه با یک زن و شوهر از دوستان بودند مبتلا به آلزایمر توسط جنکینز.

شوهر, Gary سقوط به افسردگی و کشته های خود را در گاراژ خود را, او در مصاحبه ای گفت: سه سال پیش. کالبد شکافی نشان نمی دهد هیچ نشانه ای از آلزایمر, او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن