رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد فدرال استخدام به تمرکز بر روی مهارت های بیش از درجه - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال آماده سازی برای مستقیم دولت فدرال به تعمیرات اساسی آن

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال آماده سازی برای مستقیم دولت فدرال به تعمیرات اساسی آن استخدام به اولویت بندی یک متقاضی کار مهارت بیش از یک مدرک دانشگاهی, مدیریت و صنعت مقامات می گویند.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به امضای یک فرمان اجرایی جمعه ترسیم یک مسیر جدید برای این کشور بزرگترین کارفرما در طول جلسه هیئت مدیره که به توصیه دولت در جذب نماید.

Ivanka Trump رئیس جمهور و مشاور همکاری صندلی از نیروی کار آمریکا سیاست هیئت مشاوران کار کرده است و در بهبود کار آموزش برای دیدار با کارفرمایان نیازهای در حال تغییر.

دولت فدرال این کشور بزرگترین کارفرما با 2.1 میلیون غیر نظامی کارگران به استثنای پستی سرویس کارکنان.

Ivanka Trump پیش بینی تغییر در دولت فدرال استخدام خواهد ایجاد یک جامع تر و نیروی کار با استعداد. او را تشویق بخش خصوصی به دنبال دولت منجر شود.

"ما در حال نوسازی فدرال استخدام برای پیدا کردن نامزد مربوطه صلاحيت و دانش به جای به سادگی استخدام بر اساس مدرک مورد نیاز," او گفت: آسوشیتد پرس در بیانیه ای. "ما را تشویق کارفرمایان در همه جا به یک نگاه در شیوه های استخدام و انتقادی فکر می کنم در مورد چگونه طرح های مانند این می تواند کمک به تنوع و تقویت نیروی کار خود را."

اداره ویلبر راس هیئت مدیره سایر روسای گفت: نیاز به آموزش مهارت ها و دوره های کارآموزی است به عنوان بزرگ به عنوان آن را قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور میلیون ها نفر از مردم از کار هل دادن نرخ بیکاری در کشور بالاتر از 13 درصد در ماه مه.

"آمریکایی ها مشتاق به رفتن به کار می کنند اما آنها نیاز به کمک ما" راس گفت AP.

کاخ سفید نیست از بین بردن مدرک مورد نیاز در دسترس نباشد اما به جای استرس مهارت در شغل که در آن داشتن یک درجه کمتر مهم است.

مشاوران گفت: این تغییر را ایجاد فرصت های بیشتر برای آمریکایی ها به کار برای دولت فدرال شناخت که برخی از یادگیری اتفاق می افتد خارج از کلاس.

Ivanka Trump و دیگر مقامات دولت را تحت فشار قرار دادند به افزایش فرصت ها برای دوره های کارآموزی و ترویج از جمله آموزش و پرورش به عنوان جایگزین سنتی مدرک دانشگاهی s.

دفتر مدیریت پرسنل خواهد بود مسئول برای اجرای جمهور را.

آی بی ام است که در میان شرکت هایی که باید نقل مکان کرد و در این جهت. در سال گذشته 15 درصد از جدید خود را در آمریکا استخدام کرده بود غیر متعارف پس زمینه به خاطر آنها مورد بررسی قرار گرفت بر اساس مهارت ها به جای اینکه به دنبال تنها در درجه Ginni Rometty شرکت رئیس اجرایی گفت: از طریق کاخ سفید است.

"ما استخدام از مناطق کشور از جمله زیر در خدمت جوامع است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب