Carcillo نیزه کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام علیه CHL و عضو آن تیم

سابق NHL, بازیکن, دانیل Carcillo رهبری یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام علیه کانادا هاکی لیگ و عضو آن تیم به ن

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

سابق NHL, بازیکن, دانیل Carcillo رهبری یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام علیه کانادا هاکی لیگ و عضو آن تیم به نمایندگی از بازیکنان که به اتهام سوء استفاده رنج می برد در حالی که بازی اصلی junior هاکی.

Carcillo و گرت تیلور که در غرب لیگ هاکی از 2008-10 در زمینه بیانیه ای از ادعا شنبه با Ontario دادگاه عالی عدالت.

این CHL و آن سه عضو سازمان -- WHL Ontario لیگ هاکی و کبک عمده تاریخ لیگ هاکی — ذکر شده به عنوان متهمان به عنوان تمام 60 تیم که بازی تحت CHL چتر.

بیانیه ای از Koskie مینسکی LLP, قانون شرکت نمایندگی Carcillo و تیلور گفت که این اقدام "است که به نمایندگی از کودکان در سن 15-17 بودند که از نظر جنسی و جسمی assaulted hazed و در غیر این صورت مورد آزار قرار گرفته در حالی که دور از خانه و بازی برای CHL تیم است."

هیچ یک از این اتهامات ثابت شده در دادگاه. این CHL است در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

Carcillo که بازی برای OHL را سارنیا نیش از 2002-05 و تیلور هر دو ادعا می کنند آنها سوء استفاده رنج می برد در حالی که بازی اصلی junior هاکی.

Daniel Carcillo and Garrett Taylor, who played in the Western Hockey League from 2008-10, filed a statement of claim Thursday with the Ontario Superior Court of Justice.

طرح دعوی در دادگاه به دنبال خسارت برای سهل انگاری نقض وظیفه امانتی و نقض قرارداد و اعلامیه هایی که این تیم ها و لیگ ها vicariously در قبال سوء استفاده مرتکب شده توسط کارکنان خود را و بازیکنان.

"این مورد به نمایندگی از کودکان زیر سن قانونی که دچار خشونت, متوحش کننده فیزیکی و تجاوز جنسی و آسیبهای روانی در حالی که بازی اصلی junior, هاکی" Carcillo در بیانیه ای گفت. "من یکی از آن بچه ها زمانی که من بازی در OHL. من می دانم که وجود دارد بسیاری از بیشتر درست مثل من."

Carcillo بازی قسمت نه فصل NHL به دست آورده و جام استنلی حلقه با شیکاگو در سال 2013 و 2015. او شده است یک مدافع برای بازیکنان حقوق پس از بازنشستگی در سال 2015.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن