مقدماتی جام جهانی را مجبور به تغییر با توجه به همه گیر کونکاکاف رئیس جمهور می گوید

کونکاکاف رئیس جمهور ویکتور Montagliani می گوید جهانی همه گیر خواهد شد و در نتیجه تغییر در مقدماتی جام جهانی در

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

کونکاکاف رئیس جمهور ویکتور Montagliani می گوید جهانی همه گیر خواهد شد و در نتیجه تغییر در مقدماتی جام جهانی در منطقه را پوشش می دهد که آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب.

Montagliani بومی شرق ونکوور که دو برابر به عنوان FIFA معاون رئیس جمهور گفت: onesoccer.ca که منطقه چهره مقدماتی برنامه ریزی مسئله با توجه به COVID-19 shutdown. ژوئن پنجره بین المللی در حال حاضر به تعویق افتاده است و Montagliani گفت او خوشبین است که سپتامبر پنجره خواهد شد.

"در تعادل از احتمالات ما در حال رفتن به مجبور به تغییر ما در مقدماتی جام جهانی, فرمول," او گفت:.

اصلی کونکاکاف طرح بود که این شش تیم در منطقه و پیشبرد به اصطلاح سحر و جادو دور مقدماتی با سه تیم های برتر پس از بازی گروهی رزرو بلیط خود را به 2022 جام جهانی.

تیم رتبه هفتم را از طریق شماره 35 خواهد رقابت خود را در دور مقدماتی با تیم آخرین ایستاده رو چهارم قرار گرفته, سحر و جادو تیم به ببینید که چه کسی پیشرفت به یک بین قاره ای حذفی با برنده پیشبرد به جام جهانی.

کانادا در حال حاضر در رتبه 73 در جهان و هفتم در کونکاکاف.

با استفاده از رده بندی فیفا به اسلات تیم در قالب موجود از سحر و جادو و یا هیچ-سحر و جادو, با توجه به دوره طولانی عدم فعالیت برای همه تیم است "یکپارچگی موضوع" Montagliani گفت.

تصمیم گیری جدید مقدماتی برای فرمول 35 کشور جهان در حال رفتن به دشوار است تا زمانی که فیفا اعلام کرد چگونه بسیاری بین المللی, ویندوز وجود دارد, خواهد بود, او اضافه شده است.

او گفت: فیفا رتبه بندی استفاده خواهد شد به عنوان یک نقطه شروع برای فرمت جدید. اما سحر و جادو را مجبور به تغییر به نوعی دیگر — به احتمال زیاد بزرگتر رقابت است.

Montagliani گفت: مسئولان می دانستند اصلی مقدماتی طرح قرار بود به یکی کردن داده های ایالات متحده, کانادا و مکزیک هستند و شرکت میزبانی جام جهانی 2026.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب