تمام مواد غذایی شکایت کارگران برای محرومیت BLM پوشش صورت - Mon, 20 Jul 2020 PST

بوستون — Whole Foods Market تبعیض علیه کارکنان خود را هنگامی که آن را منع آنها را از پوشیدن لباس سیاه در زندگی

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

بوستون — Whole Foods Market تبعیض علیه کارکنان خود را هنگامی که آن را منع آنها را از پوشیدن لباس سیاه در زندگی توجه به پوشش صورت در حالی که در این کار با توجه به طرح دعوی در دادگاه فدرال ظ روز دوشنبه در بوستون.

سوپر مارکت های زنجیره ای منظم مرعوب و انتقام در برابر کارگران که نشان دادن همبستگی با نژادی عدالت حرکت بود که یک تجدید حیات پشتیبانی زیر ممکن است مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

مدیران فروشگاه ذکر شده این شرکت قرار است که ممنوع شعار یا آرم نه وابسته به این شرکت به عنوان دلیلی برای منع سیاه زندگی موضوع پیام.

تمام مواد غذایی در یک بیانیه گفت: کارکنان "باید مطابق با ما دیرینه شرکت دادن ممنوع است که هر یک قابل مشاهده شعارهای پیام آرم یا تبلیغات هستند که شرکت های مرتبط با, در هر مقاله از لباس است."

اما شاکیان می گویند این شرکت اجازه داده است از پیام های دیگر در کارگران لباس از جمله رنگین کمان پین و پرچم و ورزشی نام تیم ها و آرم.

"اقدامات غذاهای کامل در برابر کارکنان خود را نه تنها غیر قانونی بلکه شرم آور" شانون Liss-Riordan, سرب, وکیل شاکیان در بیانیه ای گفت.

تمام مواد غذایی "به صورت انتخابی و خودسرانه" اجرا حجاب به طور خاص سرکوب Black Lives Matter, پیام, او گفت:.

14 شاکیان کار در فروشگاه در کمبریج ماساچوست; Bedford New Hampshire; برکلی کالیفرنیا; و سیاتل. بیشتر شاکیان انتظار می رود برای پیوستن به.

ساوانا Kinzer یکی از شاکیان گفت که او از کار اخراج شد کمبریج فروشگاه برای پوشیدن لباس سیاه در زندگی مهم است.

شکایت درخواست فوری دستور در مقابل کارمند تلافی و ختم و همچنین به عنوان جبران خسارت و پرداخت است.

تمام مواد غذایی در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای گفت: آن را نمی تواند اظهار نظر در انتظار دادخواهی و رد شلیک Kinzer — یا هر کس دیگری — برای پوشیدن سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, ماسک, اما در عوض برای کار نمی کند او اختصاص داده شیفت.

این شرکت را تحمل نمی کند تلافی بیانیه ای گفت:. "ما می دانیم احترام و مراحل را به اطمینان حاصل شود ما تجاوز در کارکنان حقوقی" بیانیه ای گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن