Seahawks' Quinton دانبار تغییرات تیم حقوقی او به عنوان مبارزه با سرقت اتهامات - Mon, 13 Jul 2020 PST

Seattle Seahawks cornerback Quinton دانبار اتحادش را تغییر تیم حقوقی خود را در مبارزه خود را در برابر جنایت سر

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

Seattle Seahawks cornerback Quinton دانبار اتحادش را تغییر تیم حقوقی خود را در مبارزه خود را در برابر جنایت سرقت مسلحانه اتهامات پس از گزارش روز جمعه ظاهر که پرداخت به چهار شاهد بود گفته رخ داده در وکیل مایکل Grieco ،

Grieco تایید کرد که او دیگر در این مورد در بیانیه ای صبح روز دوشنبه.

"ما توافق کرده اند که به وکیل اجازه می دهد برای ادامه حمایت از آقای دانبار بی گناهی و بدون هر گونه وثیقه حواس او را پرت" Grieco نوشت: در یک متن به سیاتل تایمز.

اخبار از تغییر برای اولین بار گزارش شده توسط Pat لئونارد از نیویورک دیلی نیوز و بعد از آن گزارش شده توسط Daniel Wallach های ورزشی.

Grieco نیز به تازگی در آورده دوم وکیل مایکل دادند. هر دو در حال جایگزین اندرو Rier و جاناتان اردن. در اولین حرکت به عنوان دانبار جدید وکلا Rier و اردن روز یکشنبه با ثبت یک درخواست برای همه شواهد در این مورد.

دانبار متهم شده بود در ماه مه با چهار فقره سرقت مسلحانه در یک حادثه در میرامار فلوریدا است که در آن دانبار و New York Giants cornerback DeAndre بیکر و دیگری مرد ناشناس گفته می گرفته اند $73,000 نقد و طلا و جواهر از چهار مردان دیگر در یک مهمانی.

یک روز پس از اخبار از حادثه شکست Grieco نشان داد او گواهی حسن از چهار شاهد است که تا به حال تغییر داستان خود را داشتند و در حال حاضر گفت: دانبار درگیر نمی شد. اما یک New York Daily News, داستان جمعه نشان داد که Grieco بررسی شده بود به اتهام داشتن پرداخت چهار مرد یک ترکیب $55,000 به تبری جویند داستان های خود را.

Grieco انکار کرد که ادعای در بیانیه ای در روز جمعه گفت: در بخش "دفتر من به دست آمده دقیق و راستگو گواهی حسن سازگار با مستقل شاهد و حساب مشتری" و وی از سوی مامورین که شاهدان "به طور فعال اخاذی هر دو بیکر و دانبار."

Grieco انجام یک سری مصاحبه های رسانه ای در مه که در آن او گفت که او با اعتماد به نفس وجود گواهی حسن از دانبار بی گناهی را وادار ایالت فلوریدا به رها کردن این مورد.

اما در عین حال به اتفاق می افتد با دولت هنوز هم با توجه به اینکه برای رفتن به جلو.

Rier و اردن مستقر در میامی-دفاع جنایی وکیل که به تازگی به کمک گرفتن اتهام قتل کاهش یافته است در برابر آنتوان وبستر برادر NFL بازیکن Kayvon وبستر آزادی را که صرف در فصل گذشته با واشنگتن است.

دانبار یک سال باقی مانده خود قرارداد. خود را وکیل هفته گذشته به ثبت درخواست درخواست او را مجاز به سفر به اردوگاه های آموزشی که از صبح روز دوشنبه بود unopposed توسط دولت است.

دانبار, 27, در حال ورود به سال آخر قرارداد خود را و است که با توجه به $3.25 میلیون در حقوق و دستمزد پایه در سال 2020 است. دانبار معامله شد در بخشی به دلیل او در یک قرارداد اختلاف با واشنگتن تمایل این تیم به او یک قرارداد بلند مدت.

سیاتل شروع در سمت چپ cornerback, Shaquill گریفین است و همچنین ورود به سال آخر قرارداد خود را.

پس از دانبار در ابتدا به اتهام او در زمان چند روز دور از Seahawks مجازی offseason برنامه.

اما او به آن بازگشت و به زودی با پیت کارول مربی گفت: در ماه ژوئن که دانبار شده بود یکی از شرکت کنندگان در جلسات.

"او بازگشته است و شرکت با ما" کارول گفت: در ماه گذشته. "خواهیم دید چه اتفاقی می افتد با آن است."

این دو بازیکن نیز می تواند صورت نظم و انضباط از NFL به عنوان لیگ مورد بررسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب