مینه سوتا نویسندگان اعتماد بچه ها را در مباحث دشوار در تصویر جدید کتاب

فرزندان ما نیاز به صحبت کردن و یادگیری در مورد چیزهای ترسناک در جهان امروز ما حتی اگر مکالمه برای بزرگسالان دش

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

فرزندان ما نیاز به صحبت کردن و یادگیری در مورد چیزهای ترسناک در جهان امروز ما حتی اگر مکالمه برای بزرگسالان دشوار است که آیا مرگ یک کودک و یا زمین بدون انسان.

این پیامی است که از برنده جایزه مینه سوتا نویسندگان Kao Kalia یانگ و جان نازکن خواهد شد که بحث در مورد خود تصویر جدید کتاب در یک مکالمه مجازی این هفته است.

یانگ یکی از اولین بار در کشور منتشر شده همونگ-نویسندگان آمریکایی افتخارات یک همونگ خانواده که از دست یک کودک در "اتاق های مشترک." نازکن جشن 50 سالگرد روز زمین در "اگر ما رفته بودند: تصور جهان بدون مردم" یک داستان خوب همه چیز که اتفاق می افتد به زمین اگر انسان دیگر ساکن آن است.

"ما نیاز به نویسندگان مایل به نوشتن سخت کتاب با دلسوزی می گوید:" یانگ متولد شده در یک اردوگاه پناهندگان در تایلند است. او زندگی می کند در سمت شرق از سنت پل با شوهرش هارون Hokanson خود را 6 سال و 4 سال پسران دوقلو.

"من می خواهم برای آماده سازی فرزندان من در تمام زندگی به, چگونه به نشستن با غم و اندوه و همچنین شادی و شادی" یانگ می گوید.

جان نازکن زده چگونه بسیاری از کودکان هستند که به مینیاپولیس یادبود جورج فلوید که مرگ موجب تظاهرات در سراسر جهان است.

"تماشای بچه ها راه رفتن پایین خیابان که با آن قدرتمند لیست اسامی کشته شدگان توسط پلیس, من فکر می کنم پدر و مادر هستند که گفتگو با بچه های خود را," او می گوید. "همه ما می دانیم که کودکان قادر به درک همه چیز را در راه های مختلف از بزرگسالان فرض کنیم و آن اتفاق می افتد در یک سن و سال تر از برخی از بزرگسالان می خواهید. دیدن بچه ها از طریق این COVID بحران با زندگی خود را تبدیل وارونه به هیچ وجه ما همیشه باید گفت بهترین چیز این است که به بحث در مورد آن. که باعث می شود هیچ حس. بچه ها در حال حاضر وجود دارد."

تجلیل GHIA

Kao Kalia یانگ و Xee ریتر نویسنده و تصویرگر از "به اشتراک گذاشته شده اتاق."

Kalia یانگ "به اشتراک گذاشته شده اتاق" (University of Minnesota Press), مصور با اصالت فرهنگی توسط همونگ هنرمند آمریکایی Xee ریتر می گوید که چگونه یک خانواده می آید به شرایط با مرگ یک دختر/خواهر در اعماق زمستان "در یک خانه کوچک در سنت پل به سمت شرق است." تنها گرمی آتش در شومینه تساوی آنها را با هم در غم و اندوه خود را. هنگامی که پدر و مادر از دختر برادر اگر او می خواهد به حرکت به خواهر خود را به اتاق او گریه می کند برای اولین بار متوجه او است هرگز به آینده. اما به عنوان پسر می رود به خواب در اتاق خواب او را آرام ساکت و آرامش با دانستن او می بیند آنچه که خواهر او را دیدم.

یانگ نوشت: "اتاق مشترک" برای خانواده Ghia Nah که 6 بود زمانی که او غرق سه سال پیش در دریاچه علم و شنا در برکه.

"من که دختر کوچک بسیاری از بار. او آمد به خوانش من از ابتدا" یانگ به یاد می آورد. "یک شب پس از خواندن در مترو دولت ما در زمان یک عکس با هم. او گفت: "زمانی که من رشد من می خواهم به یک نویسنده است. نه فقط هر نویسنده اما یکی مثل شما.' که ماند در قلب من است. من سعی کردم به او بگویم داستان به نرمی و خوبی به طوری که او زندگی می کند. تمام کودکان نیاز به یادگیری به نشستن به راحتی در یک مکان است که آن را سخت و تاریک و زنده ماندن با هم. گاهی اوقات آتش گرم (به خود جلب کرد که داستانی خانوادگی با هم) باید به اندازه کافی."

یانگ به تازگی منصوب Edelstein-کلر نویسنده-در-اقامت در دانشگاه مینه سوتا نیز می نویسد خاطرات برای بزرگسالان از جمله "آهنگ شاعر" در حال حاضر در حال تبدیل به یک اپرا و "Latehomecomer" که به طور گسترده ای مورد ستایش. قبلی تصویر کتاب "یک نقشه به جهان" برنده 2020 مینه سوتا کتاب جایزه.

یانگ اذعان دارد که "اتاق های مشترک" است بدستآمده قدرتمند پاسخ. "برخی آن را دوست دارم و دیگران فکر می کنم این راه بیش از حد غمگین و افسرده," او گفت: به آرامی. "در این نقطه در زندگی حرفه ای من همه های مختلف و زیبایی در مورد کار من. این کتاب فراتر از زیبایی شناسی به سلامت روانی رویکرد به احساس غم و اندوه و از دست دادن در جامعه ما است. ما در یک غم و اندوه-مخالف جامعه است. همه به این دلیل بیشتر برای این کتاب برای ورود به جهان است."

نازکن که در نظر یانگ "گنج" و "فوق العاده نویسنده و متفکر و بلندگو" درک کتاب او چرا که او یک سال بود که او 2-ماه-پیر خواهر درگذشت.

"در آن زمان مردم بر این باور بود که به صحبت کردن با بچه ها. هیچ کس صحبت با من در مورد آنچه اتفاق افتاده است" او به یاد می آورد. "عدم صحبت کردن را ندارد آن را آسان تر و یا از بین برود. من تحسین Kalia برای نوشتن یک کتاب است که فراهم می کند فرصت برای پدر و مادر به صحبت با بچه ها که رفته اند را از طریق چیزی دشوار است. او خیلی مایل به مردم منجر به بحث در مورد این چیزها در یک نوع استقبال از دعوت در راه است. که دقیقا همان چیزی است که ما نیاز بیشتری در تصویر کتاب."

زمین نیاز ندارد ما

زمانی که یانگ خواسته شده بود توسط گیم لافت برای انجام یک وبینار در مورد نوشتن برای کودکان را برای زمان های سخت او دعوت نازکن برای پیوستن به او چرا که او را تحسین کار خود را.

جان نازکن

نازکن زندگی در مینیاپولیس با همسرش فیونا مک کری ناشر/مدیر مینیاپولیس-بر اساس Graywolf ، مینه سوتا کتاب برنده جایزه, او می نویسد: کتاب برای کودکان و نوجوانان از جمله تصویر کتاب مانند مانند "دو سیب زمینی و من" و ورزشی گرا داستان با تم بسکتبال مانند "حلقه نابغه است."

علاقه به محیط زیست شروع اولیه برای نازکن. وقتی که او 11 با حضور او در حوادث جشن اولین روز زمین در سال 1970 او به شدت تحت تاثیر قرار توسط آلن Weisman در سال 2007 کتاب "جهان بدون آمریکا."

در "اگر ما رفته بودند" (Millbrooke مطبوعات) حیا می نویسد: در یک nonthreatening از راه های در مورد چگونه همه چیز تغییر خواهد کرد اگر انسان ناپدید شد: "لوله ها را پشت سر هم/و پیاده رو دست و پنجه نرم...هوا خواهد تبدیل به پاک کن/با هر بارندگی..." مستقر در نیویورک تصویرگر ناتالی Capanelli رنگارنگ تصاویر نشان می دهد جهان در صلح که در آن همه چیز رشد بدون مردم.

کتاب متولد شد زمانی که خجالتی, صحبت کردن با دوست خود شاعر ژولیت پترسون در مورد تغییر آب و هوا و آنچه که قرار بود به اتفاق می افتد به جهان است. فروتن در فکر: "خوب جهان در حال رفتن به اینجا. این ما نیاز به نگرانی در مورد."

زمانی که نازکن مشغول به کار بود در کتاب خود او نمی توانست شناخته شده است که چگونه دیدگاه خود را برای بازی کردن در حال حاضر به عنوان مردم ماندن در خانه از آنجا که از virus. اخبار بگویید عاری از دود آسمان در سراسر جهان است. موجودات در حال شنا کردن در ونیز به تازگی پاک کردن کانال آب. شیرها سالن در جاده های ساکت در آفریقا و خرس با داشتن یک توپ در آمریکا در پارک های ملی است.

"این فوق العاده چگونه به سرعت همه چیز می تواند تغییر" نازکن شگفتی. "این چنین یک یادآوری از چه زمانی که ما تغییر رفتار ما زمین پاسخ به سرعت. اگر کسی نیاز به شواهد ما در حال گرفتن آن به طور منظم در حال حاضر."

فروتن در کتاب ملاقات برخی از همان انتقادات به عنوان یانگ از نظر تناسب سن. برخی تعجب می کنم که آیا بچه ها را قادر به رسیدگی به این ایده از انسان محو.

"من تا به حال هرگز یک بچه بالا بردن آن نقطه می گوید:" نازکن که صرف مقدار زیادی از زمان بازدید از کلاس های درس. "در برخی از راه های بچه ها بیشتر قادر به تحمل یک ایده بزرگ از بزرگسالان که بیش از حد خاص مانند سوال" چگونه خواهد که اتفاق می افتد؟' به بچه ها این ایده. بچه ها یک حس قوی از عدالت. آنها لازم نیست که چنین اعتقاد قوی است که انسان نسبت به هر چیز دیگری. که باز بودن اجازه می دهد تا آنها را به در نظر گرفتن احتمال چه اتفاقی خواهد افتاد."

نازکن می بیند ما غیر قابل پیش بینی بار به عنوان یک فرصت برای انسان به تنظیم مجدد و تغییر عادات ما به دلیل تغییرات آب و هوا اتفاق می افتد در حال حاضر.

"چیزی است که وجود دارد در مورد این ایده از بررسی امکان ما ممکن است در اینجا است که می تواند کمک به ما نگاه متفاوت در چگونه ما اینجا چه می کنیم و جایی که ما به" او می گوید. "هیچ تضمینی وجود ندارد که ما در حال رفتن به ماندن در اینجا انجام آنچه ما می خواهیم انجام دهیم. اگر شما نگاه کنید چه درصد از گونه های رفته منقرض شده (از آنجا که حیات در ابتدا به نظر می رسد بر روی زمین) این 99.9. آنچه باعث می شود ما فرض کنیم که یک دهم از 1 درصد است که زنده خواهد ماند؟"

نازکن و یانگ نوشته اند بسیار متفاوت کتاب, اما آنها ایران را در اعتقاد به این که کتابهای تصویری کودکان می تواند روشن و سخت بار با امید.

اگر شما بروید

چه: Kao Kalia یانگ و جان نازکن بحث در مورد نوشتن سخت کتاب برای دوران سخت خود را بر اساس جدید کودکان عکس کتاب.

زمان: 2 بعد از ظهر روز شنبه 25 ژوئن ارائه شده توسط گیم لافت ادبی مرکز.

ورود/ثبت نام: ملاقات با لینک loft.org/events/upcoming-events. پیشنهاد 10 دلار پذیرش اما پرداخت آنچه شما می توانید و یا رایگان.

در مورد illustrator

زمانی که Xee ریتر یک تماس از Kalia یانگ دعوت از او برای نشان دادن "به اشتراک گذاشته شده اتاق" ریتر شگفت زده شد در این شانس را به او را اولین بار در کتاب های کودکان.

"من می توانم آن را باور نمی شده است دو سال پس از روز Kalia رسیده به من" ریتر می گوید. "به عنوان یک هنرمند شما شروع به از دست دادن امید است. من فکر کردم آیا این واقعی است؟' "

Kalia نمی دانم از هر همونگ تصویرگران ادبی کتاب های کودکان و او قادر به انجام کاری در مورد آن با رسیدن به ریتر. "ماموریت شخصی من این است که برای باز کردن گزینه های جدید به منظور تسهیل صدای" او می گوید. "من نمی خواهم به تنها همونگ در ادبیات کودکان. این امر می تواند تنها."

ریتر که بزرگ شد در کارولینای شمالی یک شریک کامل برای یانگ. هر دو زنان پناهنده پدر و مادر زندگی می کنند در سمت شرق از سنت پل و سه فرزند. ریتر و همسرش, Nate هستند پدر و مادر از 14 و 13 ساله دختر و یک 9 ساله پسر.

Xee ریتر

"من بسیار آرام بچه" ریتر به یاد می آورد. "من نمی دانم در مورد (آمریکا) جامعه بنابراین من شروع به کشف من می تواند من را صدا کردن و اتصال با رسم تصاویر. من هنر را برای داستان است."

پس از صحبت در مورد "اتاق های مشترک" در جزئیات یانگ و سردبیران در دانشگاه مینه سوتا فشار داد ریتر آزادی کامل را به همونگ خانواده در یانگ داستان به زندگی و قرار دادن آنها در یک معتبر تنظیم.

"من نمی رفتن به مدرسه برای هنر است. من نمی دانم که در آن برای شروع و من کمی عصبی" ریتر می گوید از پذیرش یانگ دعوت. "من شروع به دنبال در قلب کتاب است. آن را بسیار مهم برای هنرمند به پرداخت جهات به آنچه در صفحات."

ریتر اذعان زمان وجود دارد زمانی که او تا به حال برای جلوگیری از کار بر روی تصاویر در حالی که برای.

"این بسیار شخصی و تنهایی سفر می شود احاطه شده توسط خانواده من در حالی که من مشغول به کار بود در این کتاب نشسته در اتاق ناهار خوری که در آن وجود دارد بیشتر نور" او به یاد می آورد. "من تا به حال به مرحله دور از آن چرا که من بیش از حد احساسی است. از آن آسان است به از دست رفته زمانی که شما شروع به همدردی با موضوع شما در حال نشان دادن زمانی که شما باید به تناسب در کفش خود را. من نه از دست هر کسی, اما من می دانم که چگونه من احساس می کنم اگر چیزی اتفاق افتاده است به بچه های من. من نمی دانم که چگونه به مقابله با آن."

این نیز مهم است به ریتر که تصاویر "بگویید یک داستان جهانی در حالی که درست به تجربه به عنوان یک همونگ آمریکایی است. من که با جزئیات به طور خاص relatable به همونگ خانواده است."

که ' به همین دلیل او شامل تصاویر کمی مدفوع یک عنصر مهم در همونگ خانه و همچنین عدم تطابق مبلمان و ورق و یک پرواز مگس کش حلق آویز بر روی دیوار اتاق نشیمن.

در حال حاضر که "مشترک اتاق" منتشر شده است ریتر دریافت کتاب ارائه می دهد معامله از ناشران مستقل. او همچنین کار بر روی یک رمان گرافیکی در مورد مادر بزرگ او بود که یک شمن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن