کاوشگر: آمریکا مقام سوء استفاده دفتر به پسر در قانون کار - پنج شنبه, 29 مارس سال 2020 PST

BILLINGS – ارشد تهمت رسمی دولت سوء استفاده از موقعیت خود برای به دست آوردن خصوصی با سرمایه گذاری در اتصال به د

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

BILLINGS – ارشد تهمت رسمی دولت سوء استفاده از موقعیت خود برای به دست آوردن خصوصی با سرمایه گذاری در اتصال به دولت برای کمک به پسرش-در-قانون استخدام در آژانس حفاظت از محیط زیست محققان گفت: در یک گزارش به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

داخلی وزارت بازرس کل یافت که معاون وزیر کشور داگلاس Domenech رسیده به ارشد سازمان حفاظت محیط زیست رسمی در فرد و بعد از آن از طریق ایمیل در سال 2017 به مدافع در زمانی که او به دنبال یک کار در آژانس.

محققان گفت: دومنک همچنین به نظر می رسد به سوء استفاده از موقعیت خود برای ترویج یک دوم اعضای خانواده, عروسی, کسب و کار های مربوط به همان رسمی سازمان حفاظت محیط زیست درگیر شد در زمان.

AP به دست آمده از این گزارش جزئیات این بررسی پیش از انتشار عمومی آن است.

آن دوم پیدا کردن اخلاقی نقض حقوق بشر در شش ماه در برابر Domenech آژانس دستیار وزیر برای منزوی و امور بین الملل. محققان در ماه دسامبر در بر داشت که او را شکست فدرال اخلاق قوانین توسط دو جلسه با کارفرمای سابق خود محافظه کار تگزاس-بر اساس سیاست های گروه به بحث در مورد اختلافات حقوقی بین گروه و سازمان در اوایل سال 2017.

تماس بین Domenech و رسمی سازمان حفاظت محیط زیست آغاز شد و در یک کنسرت در ولف ترپ پارک ملی هنرهای نمایشی در ویرجینیا در پاییز سال 2017.

Domenech سه نفر از اعضای خانواده از جمله مادر در قانون و ارشد سازمان حفاظت محیط زیست رسمی تا به حال دریافت بلیط رایگان از طریق دفتر و سپس-وزیر کشور Ryan Zinke این گزارش گفت:.

پسر در قانون بود نه نام و یا در غیر این صورت مشخص شده در این گزارش اما دو نفر آشنا با این موضوع صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به افشای جزئیات عمومی شناسایی خود را در رابطه با دومنک. یکی از کسانی که صحبت ناشناس شناسایی شده در قانون به عنوان اریک Frandy.

Frandy ازدواج Domenech دختر امیلی یک جمهوری خواه کارمند در کاپیتول هیل در سال 2012 با توجه به این زن و شوهر عروسی آنلاین رجیستری. این گزارش با اشاره به او را به عنوان "عضو خانواده 1."

در حالی که در ولف ترپ کنسرت Domenech نشسته بود با سازمان حفاظت محیط زیست و رسمی "با استفاده از موقعیت خود برای به دست آوردن دسترسی به سازمان حفاظت محیط زیست مقام ارشد که به اعتقاد او عضو خانواده 1 نمی تواند" این گزارش گفت:.

دومنک دنبال کرد تا با ایمیل های متعدد به سازمان حفاظت محیط زیست, رسمی, از جمله یکی که در آن او ارائه Frandy نام و تجربه و تکرار است که او پسر در قانون به دنبال یک کار در آژانس در این گزارش گفت:.

"اجازه دهید من می دانم اگر ما همیشه می تواند از خدمات" دومنک گفت: در پایان این پیام با توجه به گزارش.

او بعد از محققان گفت که این ایمیل یک "حسن نیت" در نظر گرفته شده برای حرکت روند همراه است.

"وقتی پرسیده شد که اگر در حال حرکت روند همراه شد و راه را برای نفوذ سازمان حفاظت محیط زیست استخدام فرایند دومنک گفت:" هنگامی که من فکر می کنم موثر بر ... من حدس می زنم شما درست است. من در تلاش بود برای تاثیر گذاری در روند به حرکت در امتداد. که متفاوت از تاثیر گذار بر روند استخدام,'" در این گزارش است.

بازرس کل Mark Lee " Greenblatt را به این نتیجه رسیدند Domenech اعمال شد به طور خاص با هدف بهره گیری خود را در قانون است.

"شواهد نشان می دهد دومنک در نظر گرفته شده برای استفاده از موقعیت خود و به عنوان القاء سازمان حفاظت محیط زیست به عمل" " Greenblatt دفتر گفت: در گزارش.

پرونده نقض شد با توجه به " Greenblatt ، قانون شکنی در موضوع تبدیل به یک جنایتکار توجه به مزایای آن نقض مستقیم یا فرد همسر فرزند و یا کسب و کار – اما اگر آن را شامل در قانون با توجه به فدرال کد.

دومنک لازم بود تحت اضافی اخلاق آموزش به عنوان یک نتیجه از تحقیقات خود را به انجام, داخلی, سخنگوی نیکلاس گودوین گفت. هیچ بیشتر اقدام انضباطی در نظر گرفته شد و این موضوع در نظر گرفته شده است حل و فصل شود, او گفت:.

"زمینه حوادث مربوط به آقای Domenech رخ داده است در سال 2017 قبل از این بخش آغاز بی سابقه تلاش برای سرمایه گذاری در ساخت یک فرهنگ اخلاقی رعایت و به طور چشمگیری در حال گسترش وزارت داخله اخلاق دفتر برنامه" گودوین گفت.

دومنک نیست پاسخ دادن به یک ایمیل درخواست برای نظر. Frandy پاسخ نمی دهند به یک تلفن پیام به دنبال نظر.

خانه منابع طبیعی رئیس کمیته رائول Grijalva یک دموکرات آریزونا, نام وزیر کشور دیوید برنارد به آتش Domenech.

"شلیک آقای Domenech تنها جدی عمل در این نقطه دیگری دور از اخلاق آموزش است که به وضوح فقط اتلاف وقت و پس از آن نشده كه در حال حاضر توسط" Grijalva در بیانیه ای گفت.

برنارد سابق لابی برای صنعت نفت و گاز و دیگر منافع خصوصی در زمان بیش از به عنوان وزیر پس از Zinke استعفا داد و در دسامبر سال 2018 در میان چندین اخلاق اتهامات و علنا به دنبال tamp را بر سوء رفتار در سازمان, در بخش, توسط استخدام بیشتر اخلاق مقامات.

اما قانونگذاران دموکرات و برخی از گروه های حامی باقی مانده اند انتقادی از آنچه آنها مجسم به عنوان شایع رفتار غیر اخلاقی در آژانس رتبه بالا.

دومنک قبلا به عنوان یک سیاسی منصوب در داخل گروه تحت رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش است. او بعد از آن به کار می رفت برای تگزاس سیاست عمومی بنیاد و قرار بود به recuse خود را برای دو سال از ارتباط با این گروه است.

او رفت و از طریق دو دور از اخلاق آموزش زمانی که او برای اولین بار پیوست مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به عنوان مشاور ارشد به Zinke در سال 2017, با توجه به تحقیقات. که شامل آموزش نکات خاص در برابر خود را با استفاده از دفتر "به تایید دوستان و بستگان و یا افرادی که شما با آنها در حال وابسته و غیر دولتی ظرفیت" این گزارش گفت:.

هویت ارشد سازمان حفاظت محیط زیست رسمی درگیر در این پرونده اعلام نشده در گزارش. محققان رسیده به رسمی شش بار به درخواست مصاحبه اما کسی پاسخ نمی دهند و پس از ترک سازمان حفاظت محیط زیست در این گزارش گفت:.

سازمان حفاظت محیط زیست کارمند که انتخاب پسر در قانون برای استخدام محققان گفت که این مقام ارشد "بود علاقه مند در آوردن (او) در تیم" اما که بود در نهایت استخدام زیرا او واجد شرایط در این گزارش گفت:.

سازمان حفاظت محیط زیست سخنگوی Andrea جنگل کاهش یافته است اظهار نظر در مورد کار Frandy بود برای استخدام در آژانس گفت: در بحث پرسنل مهم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن