Ex-کلت GM Ryan Grigson می پیوندد Browns کارکنان به عنوان مشاور

کلیولند—سابق کلت مدیر کل Ryan Grigson استخدام شد روز جمعه به عنوان مشاور ارشد برای کلیولند براونز reuniting با

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

کلیولند—سابق کلت مدیر کل Ryan Grigson استخدام شد روز جمعه به عنوان مشاور ارشد برای کلیولند براونز reuniting با مدیر کل اندرو بری.

بری اولین بار جنرال موتورز و NFL جوانترین, در حال حاضر پر کردن خود در مقابل دفتر در چهار ماه.

Grigson بود جنرال موتورز در ایندیاناپولیس از 2012-16 کشش که در آن تیم سه حذفی ظاهر. بری بود ارتقا به pro سراغ هماهنگ در Grigson اول فصل است.

در حال حاضر Grigson کمک بری که بازگشت به کلیولند در ماه ژانویه پس از گذراندن یک فصل با فیلادلفیا.

این accition از Grigson یکی از هفت تمام وقت استخدام و 20 تبلیغات و یا عنوان تغییرات. برخی از پرسنل عنوان منعکس کننده تغییرات مداوم در داخل بازی. آنها عبارتند از سرب داده دانشمند, داده, معمار و نرم افزار توسعه دهنده.

Grigson شده است با براونز پس قبل از این سال در پیش نویس است. او یک مشاور ارشد در سیاتل در دو سال گذشته.

"بدیهی است که ما باید یک ارتباط با" بری گفت. "او یکی از اولین کسانی قابل توجهی را شرط من در اوایل زندگی حرفه ای من. که نه به این دلیل که او است که در اینجا. او است که در اینجا چون من فکر می کنم او بسیار خوب است."

Grigson هیجان زده در مورد کار دوباره بری و فرصتی برای احیای Browns.

"من به آنها گفتم من یک کتاب باز و آنها را خوش آمدید به گزاف گویی همه چیز خاموش من — و من می دانم که آنها بسیار به آن باز — فقط از طریق چیزهایی که من آموخته ام که حکمت به دست آورد و آزمون و خطا پیروزی, اشتباهات موفقیت" Grigson گفت. "من احساس می کنم مثل من با تجربه پس زمینه و شانس من بوده ام که اکثریت قریب به اتفاق آن شده است با برنده شدن در برنامه."

بری در آورده یکی دیگر از اجرایی با NFL پس زمینه در Kwesi Adofo-Mensah, تیم جدید معاون رئیس جمهور از فوتبال ، او هفت سال گذشته در سان فرانسیسکو. او را با کار بری و کارکنان ارشد در فهرست و استراتژی تصمیم گیری.

"او به ارمغان می آورد یک ترکیب خوبی از هر دو خودی و منظر برون دینی به فوتبال" بری گفت.

Adofo-Mensah بازی بسکتبال در پرینستون که در آن او به دست آورده لیسانس خود را در رشته اقتصاد است. او موفق به دریافت کارشناسی ارشد خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه استنفورد.

"داشتن شده است در 49ers برای یک مدت زمان طولانی و به خصوص این چند سال اخیر شما ببینید مزایای کار در یک تراز فرهنگ" Adofo-Mensah گفت. "چه کلیولند ساختمان شده است برای چند سال گذشته به این نقطه کاملا تراز وسط قرار دارد فرهنگ من واقعا هیجان زده بود برای آمدن به پیوستن به آن است. برنده شدن در یک مکان شبیه به این خواهد بود چیزی باور نکردنی که در آن مردم مراقبت."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب