مردم کسب و کار: چهار شنبه, جولای 12

تبلیغات/روابط عمومیروابط رسانه ای آژانسBurnsville اعلام کرد انتخاب آن به عنوان ایالات متحده در آژانس بازاریابی

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

تبلیغات/روابط عمومی

روابط رسانه ای آژانسBurnsville اعلام کرد انتخاب آن به عنوان ایالات متحده در آژانس بازاریابی برای Zerorez گرند رپیدز در میشیگان.

توسعه

رایان Cos., مینیاپولیس اعلام کرد که لورا Graf اتحاد پیوست و این شرکت به عنوان رئیس امور حقوقی منجر به یک تیم از متخصصان حقوقی در 15 دفاتر در سراسر ایالات متحده ... ایالات خواصمینیاپولیس اعلام کرد که آل پتری اتحاد پیوست و این شرکت به عنوان معاون رئیس جمهور حسابداری.

آموزش و پرورش

مینیاپولیس-آموزش مبتنی بر حمایت سازمان ECMC گروه به نام دن فیشر رئیس جمهور از آن وابسته آموزشی مدیریت اعتبار Corp.موثر ژوئیه 1. فیشر موفق سابق ECMC جمهور Jan Hines.

خدمات مالی

فارمینگتون بر اساس سازمان بیمه Roundbank اعلام کرد که جینا Pellicci استخدام شده به عنوان مدیریت پول نقد افسر.

مواد غذایی

هورمل غذاهای Corp., Austin, Minn., اعلام بازنشستگی آینده از لری Vorpahlگروه معاون رئیس جمهور و رئیس هورمل غذاهای بین المللی Corp. Swen Neufeldtدر حال حاضر معاون رئیس جمهور از محصولات گوشت بازاریابی برای شرکت در یخچال مواد غذایی تقسیم شده است به نام گروه معاون رئیس جمهور و رئیس هورمل غذاهای بین المللی; Lisa Selkدر حال حاضر مدیر هورمل بهداشتی آزمایشگاه و شرکت CFI کسب و کار را فرض کنیم این پست از معاون رئیس جمهور از محصولات گوشت, بازاریابی, برای یخچال مواد غذایی.

افتخارات

Dominiumیک پلیموث مبتنی بر صاحب آپارتمان, توسعه و مدیریت, اعلام شد که در آن انتخاب شده توسط شرکت Deloitte به عنوان یک آمریکایی بهترین شرکت موفق این شرکت همچنین اعلام کرد یک برنامه بورس تحصیلی فرصت را از درب جلو.

قانون

هنسون Efron, مینیاپولیس اعلام کرد که وکیل Jaime Driggs انتخاب شده بود که یک آکادمی آمریکایی از ازدواج وکلای همکار و وکیل آلیسون Plunkett شده است با افتخار یک سال 2020 جایزه تعالی از Hennepin County کانون برای خدمت به انجمن و بنیاد. ... وکیل یعقوب M. Abdo اتحاد پیوست Fredrikson & بایرون, مینیاپولیس, در, تبلیغات, بازاریابی و علامت تجاری مالکیت فکری و ورزشی و سرگرمی گروه.

سازمان های غیر انتفاعی

ابدیتیک مینیاپولیس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر مقرون به صرفه مسکن اعلام کرد که مت Plec و دن نی پیوست مدیره آن. Plec است معاون رئیس جمهور از اعطای وام های تجاری با Great Southern Bank; نی است که یک معاون و مدیر کل وام راه حل در Ameriprise Financial.

خدمات

مارکویک سنت مبتنی بر ابر ارائه دهنده دفتر خدمات فن آوری اعلام کرد که جیمز مونتگمری استخدام شده به عنوان رئیس امور مالی. ... آشپزخانه, Tune-Up, ملی, بازسازی آشپزخانه شرکت اعلام کرد از افتتاح یک پل در منطقه محل سکونت به رهبری تونی Amenrud.

تکنولوژی

KnectIQ Inc., یک رزویل مبتنی بر امنیت سایبر پیمانکار اعلام کرد که جان مولن اتحاد پیوست آن مشورتی هیئت مدیره. مولن آمد به بخش خصوصی از سازمان سیاکه در آن او اخیرا به عنوان دستیار کارگردان پیشرو در ایالات متحده مخفی هوش مجموعه, پشتیبانی فنی و تحلیلی تلاش در شرق آسیا و منطقه اقیانوس آرام.

ایمیل موارد به businessnews@pioneerpress.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن