پدر و مادر کانادایی مطمئن نیستید در مورد آینده جزئی هاکی به دلیل COVID-19

مونترال—وجود دو هاکی کیسه های نشسته در دفتر مایک Baumgartner خانه و او شگفتی اگر آنها استفاده خواهد شد دوباره.

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

مونترال—وجود دو هاکی کیسه های نشسته در دفتر مایک Baumgartner خانه و او شگفتی اگر آنها استفاده خواهد شد دوباره.

جزئی از انجمن هاکی در سراسر کانادا مجبور به قطع فصل خود را با توجه به COVID-19 همه گیر و بسیاری از آنها در حال تلاش برای تعیین زمانی که آنها سر گرفته خواهد شد و چگونه به بازی ایمن برای کودکان.

از طریق یک بیانیه هاکی کانادا گفت: آنها تصمیم خواهد گرفت که جزئی هاکی باز خواهد گشت با هدایت مقامات بهداشت عمومی. تا آن زمان آنها "نمی تواند دقیق و یا منصفانه اظهار نظر در مورد امور جزئی هاکی."

به این معنی هاکی پدر و مادر مانند Baumgartner که دارای یک پسر و دختر که بازی در لاوال تقریبا 30 دقیقه در شمال مونترال سمت چپ تعجب اگر آن را امن خواهد بود برای قرار دادن فرزندان خود را به عقب بر روی یخ.

"من در حصار در مورد آن است. ما در زندگی با مادر من که یک زن مسن تر. من مبتلا به آسم در بچه ها من مبتلا به آسم هستند," Baumgartner گفت.

هاکی کبک ارسال خواهد شد یک طرح عمل برای جزئی هاکی به دولت کبک در پایان ماه.

هاکی مونترال جمهور ایو Pauze تایید برخی از تغییر حکومت بودند که مورد بحث مانند تیم بازی هر یک از دیگر در 3 در 3 یا 4 در 4 و همچنین تیم های بازی به صورت محلی و نه شرکت در مسابقات خارج از منطقه خود.

"تا زمانی که ما لازم نیست که یک واکسن وجود دارد نمی توان هاکی بازی مانند چگونه آن را به طور معمول بازی" Pauze گفت.

برخی از انجمن های محلی به عنوان یکی از جمله در Kahnawake 15 دقیقه به دور از جزیره مونترال هستند نیروبخش برای بزرگ قطره در ثبت نام یک بار هاکی باز می گرداند.

Kahnawake جزئی هاکی انجمن عضو هیئت مدیره لو ان استیسی وجود دارد گفت: بیش از 100 کودک ثبت نام سالانه در سازمان است. او گفت: پدر و مادر نشان داده اند از طریق رسانه های اجتماعی است که آنها نه هیچ هاکی بودن بازی نسبت به بچه های خود را بازی با کودکان کمتر روی یخ و برخی از سطوح ممکن است به لغو در مجموع به عنوان یک نتیجه.

"اگر چه برخی از والدین را انتخاب کنید و به فرستادن بچه های خود را و یا به ثبت نام؟" استیسی گفت. "شاید ما حتی نمی باید اعداد است."

در انتاریو حاصل از انجمن هاکی است در انتظار اخبار از هاکی کانادا, Ontario, هاکی, فدراسیون, و, Ontario جزئی هاکی انجمن قبل از اقدام.

PHA رئیس جمهور جیمز Bradburn است همچنین نگه داشتن یک چشم را برای سازمان ها در سایر رشته های ورزشی از جمله انتاریو فدراسیون فوتبال که به تازگی لغو تحریم فعالیت برای ماه ژوئن. با تابستان های ورزشی مانند فوتبال که به تعویق افتاد, به این معنی پاییز و زمستان ورزشی خواهد بود که سرنوشت خود را تعیین می شود.

"ما فقط در یک الگوی برگزاری" Bradburn گفت.

Bradburn همچنین پیش بینی کاهش مشارکت تا حدی به خاطر خانواده ممکن است قادر به پرداخت هزینه اجازه دادن به فرزندان خود را بازی.

"شما کسانی که شغل خود را از دست آنها می توانید استطاعت آن است؟" Bradburn گفت. "هاکی را ارزان نیست. ثبت نام 600 دلار. در پرتاب تجهیزات, اگر شما نیاز به تجهیزات جدید شما تا 1000$. آن را مقدار زیادی از پول است که ممکن است بر روی میز را برای خانواده های این فصل است."

در حالی که انجمن تعیین بهترین روش عمل برای روی یخ بازی Baumgartner می گوید که او بیشتر در رابطه با آنچه می تواند انجام شود برای اجرای فیزیکی فاصله اقدامات کردن یخ.

"من می خواهم راحت تر فقط گرفتن (بچه ها) لباس پوشیدن در خانه, رفتن به میدان جنگ و پس از آن به خانه آمدن است," او گفت:. "هیچ تعامل شما فقط بازی خود را و ترک."

اردن Bateman اجرایی با لنگلی جزئی هاکی انجمن در بریتیش کلمبیا پیشنهاد ایده هایی برای جزئی هاکی در یک مقاله آنلاین است که گردش در اطراف انجمن در سراسر کشور است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

او احساس می کند وجود دارد باید reconfigurations از اتاق پانسمان و ورودی به یخ سطوح بیشتر دست عفونی در عرصه های محدود به تماس فیزیکی بر روی یخ و داشتن تنها تیم مقامات به عنوان تماشاگر در سفارش به صورت جزئی هاکی با خیال راحت بازگشت.

حتی اگر آن را به معنی هاکی همان نخواهد بود برای پدر و مادر و کودکان آن را به عنوان یک بار بود.

"هاکی واقعا اجتماعی, ورزشی" Bateman گفت. "شما را وادار به می دانم که خانواده های خود را در تیم واقعا خوب است. شما را تبدیل به یک تیم کوچک که در آن سال که شما با هم. آن را دشوار است به بیان های مختلف این ورزش را برای یک یا دو سال اگر بچه ها نمی تواند در اتاق پانسمان, اگر شما نمی توانید سفر برای مسابقات اگر شما نمی توانید خود را کامل تیم دوباره به دلیل مسائل مربوط به پول."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن