دیو Feschuk: برگها ساخته شده برای استنلی جام حذفی طرح که در حال شکل گرفتن

شما می توانید درک کنند که چرا وجود دارد بحث شدید میان بازیکنان در سراسر لیگ ملی هاکی پیشنهاد بازگشت به بازی فر

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

شما می توانید درک کنند که چرا وجود دارد بحث شدید میان بازیکنان در سراسر لیگ ملی هاکی پیشنهاد بازگشت به بازی فرمت این هفته است.

Sequestering تیم در مرکز شهرستانها به صورت نامشخص امتداد این تابستان آسان نخواهد بود بر هر کسی. جزئیات اطراف بهداشت و ایمنی هستند به عنوان پیچیده و دلهره آور به عنوان هر چیزی, هر, ورزش, تا به حال با آن روبرو نشدهایم.

و وقتی که می آید به جنبه رقابتی اقدام به عنوان با تقریبا هر حذفی براکت است که تا کنون ابداع شده است که هر کس در حال رفتن به مبارک خود را در مورد بسیاری در زندگی است.

بوستون برونز مثلا صرف 70 بازی ساختمان هشت نقطه سرب در جدول رده بندی لیگ بیش از نزدیکترین رقیب شرقی. تحت این پیشنهاد که به واقعیت نزدیک تر پس از 31-عضو هیئت مدیره انجمن NHL بازیکنان ارتباط به چراغ سبز برای پیشبرد مذاکرات در اواخر جمعه برونز بودند که به گفته آنها احتمالا می تواند از دست دادن که شماره 1 نقطه در طول یک سریع mini-مسابقات به صورت بذر در میان چهار تیم برتر در هر کنفرانس این در حالی که 16 تیم شامل در ورزش را دوباره به جهان درگیر در یک مجموعه ای از بهترین و پنج بازی در سری است.

به عبارت دیگر اگر حافظه خود را از NHL 2019-20 فصل به طور منظم است که در حال حاضر مه آلود این بیش از دو ماه پس از آن متوقف شد در حساب از coronavirus احساس بد نیست. هاکی بازگشت-به-بازی, فرمت ارائه فصل به طور منظم بیشتر بی معنی به هر حال این امکان عظیم 24 از 31 تیم در جام استنلی. که 77 درصد از لیگ. حتی در روز های شکوه از سال 1980 زمانی که یک مضحک 16 از 21 franchises دعوت شدند به پست-فصل تنها 76 درصد از تیم ها رو دادید.

اگر شما یک فن از Maple Leafs, هیچ یک از این مسائل بسیار مهم است. اگر شما فرض کنید آن را حتی ممکن است به کوه سالم و امن مسابقات هاکی آمده است در اواخر ماه جولای وجود دارد و شنود گذاشته-در هاکی مردم هنوز هم متقاعد نشده این چیزی که می خواهد یک تاپیک های زیادی در مورد این طرح از تورنتو چشم انداز.

برای یک, آن به معنی برگ' هدف برنده شدن حق رای دادن برای اولین بار پس از فصل سری از سال 2004 شده است هرگز بیشتر واقع گرایانه است. در حال حاضر به عنوان طرح وجود دارد این هفته شما می توانید با کنایه این نقطه است. پیشنهاد باز دور رقابت بین شماره 8-کشت برگ و شماره 9 Columbus Blue Jackets است با عنوان "بازی در" سری یک "حذفی" است. تحت این پیشنهاد را بهترین-از-پنج مجموعه نه سنتی بهترین هفت. بهترین-از-هفت درمان نمی شروع تا زمانی که هر یک کنفرانس محدودتر هم از 12 تیم به هشت. به طوری که برای چه می خواهد.

هنوز برای این برگ برنده می تواند برنده. داستان تورنتو پس از فصل تلاش شده است در بخشی از داستان یک تیم بارها و بارها دست به برتر مخالفان در یک نیروگاه را بدست آورد. سه بازی 7 شکست در هفت سال به بوستون برونز به شما می گوید که.

هنگامی که به طور منظم فصل متوقف شد, تورنتو به نظر می رسد در دور اول البته برخورد با دیگر اقیانوس اطلس نمسیس Tampa Bay Lightning. مطمئن تورنتو نهایی بازی فصل به طور منظم شد 2-1 برنده بیش از تمپا. اما شانس بودند برگها خواهد بازی underdog در یکی دیگر از مشکل دور اول matchup.

بنابراین زیبایی از بازگشت-به-بازی بازی های پیشنهادی از یک برگ منظر است که آن را باز درب برای فرار امثال برونز و رعد و برق و بدون مشکل داشتن به ضرب و شتم هر دو یکی است. در حال حاضر نیز وجود دارد یک شانس بستگی به بالای چهار لرزش در مینی مسابقات به صورت بذر که برگها باید آنها را ضرب و شتم آبی کت را یکی از برونز یا رعد و برق بلافاصله پس از آن. اما نیز وجود دارد یک فرصت—, باید, گفت, ردیف 4 آگهی های جلو و ناراحتی و برنده بالا-چهار مینی-مسابقات — که برنده از Columbus-تورنتو خواهد بازی فیلادلفیا. به عبارت دیگر وجود یک جاده که طول می کشد تورنتو عمیق تر به پلی آف که لزوما از طریق هر دو تمپا یا بوستون.

نه این که کلمبوس است که از یک سال از حذف گسترده تمپا در دور باز می تواند به آرامی گرفته شده است. این می تواند جذاب matchup از اضداد است. تورنتو سوم-بهترین های تهاجمی تیم در لیگ بر اساس اهداف در هر بازی. کلمبوس سوم-بهترین تیم دفاعی بر اساس اهداف ، تورنتو خیط و پیت کردن با خیمه استعداد. کلمب که از دست امثال Artemi Panarin مت Duchene و سرگئی Bobrovsky به رایگان آژانس در تابستان گذشته کمی از مرتب کردن بر اساس. کت' بهترین گلزن Pierre-Luc, Dubois, تا به حال 49 امتیاز زمانی که فصل متوقف شد. در همان نقطه تورنتو تا به حال چهار بازیکن با 59 امتیاز و یا بیشتر — است که می تواند Auston متیوز (80), Mitch Marner (67) جان توارث (60) و ویلیام Nylander (59).

و صحبت از تضاد: در حالی که تورنتو شماره 1 goaltender Frederik اندرسن توسط یک جانباز 48 حرفه ای بازی حذفی و نهم در لیگ پس از او وارد 2013-14 — کت رقم به مواجهه با چشم انداز شروع الویس Merzlikins یا Joonas Korpisalo هیچ یک از آنها تا به حال در رقابت NHL پس از فصل. تا زمانی که اندرسن نیست اشتباه جولای برای ماه اکتبر زمانی که او اغلب افتضاح در پی یک تابستان استراحت استفاده تورنتو است.

جان Tortorella را کت ها یک تیم است که برنده تشکر بیشتر برای سیستمیک نظم و انضباط از مهارت است. اگر همه گیر-عصر حذفی هاکی ارقام به یادآور اوایل فصل NHL — بالاتر به ثمر رساند بازی در آن جرم است پیش از دفاع به دلیل سیستم احتمالا نمی تواند در همگام سازی — تورنتو مهارت باید قادر به رشد است.

"اگر هر کسی می تواند بیرون آمدن از این چیز آماده برای هاکی, من فکر می کنم ما می تواند در یک موقعیت خوب)," تایسون باری برگها defenceman شد گفت: در این هفته. "ما باید مهارت ما رو با سرعت و ما باید جوانان را در کنار ما. بنابراین من فکر می کنم ما باید بدون مشکل بیرون آمدن از این چیز."

این همه حدس و گمان ، حتی اگر یک برنامه در محل لیگ است که هنوز هم بسیاری از هفته دور از اجرای آن است.

هنگامی که اردوگاه های آموزشی آغاز می شود ؟ جولای اطراف پرتاب می شود. چقدر عمیق به تقویم می توانید این چیزی بود تحت فشار قرار دادند? کلمه ای است که در لیگ خوب خواهد بود با جام استنلی اهدا به ماه سپتامبر به تاخیر انداختن شروع 2020-21 فصل تا دسامبر یا حتی ژانویه. از کجا می خواهد این بازی بود بازی کرد ؟ وجود فشار برای محدود کردن فعالیت برای یک جفت hub شهرستانها اما در عین حال به نهایی شود.

و در آن نهفته است دلیل دیگری برای برگها فن به مانند این طرح است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به تازگی تورنتو است قادر به برنده شدن در این پست از فصل به عنوان یک جاده تیم. پس چه چیزی بهتر از یک سناریو که در آن وجود خواهد داشت هیچ خانه تیم?

کسانی هستند که به شما بگویم این برگها باید بارها و بارها به شدت دستپاچه شده توسط رسانه های سیرک که به ناچار زیر آنها را. پس چه چیزی بهتر از یک سناریو در آن شانس هستند, بازیکنان حتی نمی تواند مجاز به پا در همان اتاق به عنوان خبرنگاران که به احتمال زیاد خواهید جلد مجموعه مقالات از طریق زوم?

ما نمی خواهد می دانم که پاسخ به بسیاری از سوالات را برای سال آمده است. چه چیزی فراتر از خاص است که در آینده NHL پست-فصل باید آن را همیشه وارد خواهد شد اما هر چیزی معمولی است. اگر شما در حال افرا برگها و فرمت معمولی نبوده است به خصوص مولد برای بیشتر از دو دهه شما تنها می تواند امید به تغییر شما را خوب انجام دهد.

Dave Feschuk

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم برگ شانس برنده جام استنلی در تجدید نظر فصل ؟ به اشتراک گذاری افکار خود را:

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب