تورنتو FC جاستین مارو سر تا حفرههای سیاه بازیکنان ائتلاف MLS

تغییر آینده است و تورنتو FC مدافع جاستین مارو کمک شود.32 ساله از بیمارستان کلیولند مدیر اجرایی است که به تازگی

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

تغییر آینده است و تورنتو FC مدافع جاستین مارو کمک شود.

32 ساله از بیمارستان کلیولند مدیر اجرایی است که به تازگی تشکیل شده سیاه بازیکنان ائتلاف MLS با هدف پرداختن نژادی و نابرابری در لیگ و تأثیر مثبت سیاه جوامع در سراسر کانادا و ایالات متحده آمریکا

این ائتلاف اعلام شد جمعه در Juneteenth تعطیلات جشن پایان برده داری در آمریکا

"ما متعهد به کمک به پل برابری نژادی شکاف وجود دارد که در لیگ ما با لابی گری برای طرح های مانند ضمنی و تعصب آموزشی, فرهنگی, دوره های آموزش و پرورش و تنوع شیوه های استخدام" ائتلاف گفت.

"فراتر از پرداختن به این نادیده گرفته سیستماتیک مسائل دور فوتبال در این کشور (ایالات متحده آمریکا) BPC متعهد به مقابله نژادی و بی عدالتی که مانع مردم از داشتن عادلانه سهام در جامعه است."

ائتلاف گفت: بیش از 70 MLS بازیکنان باید با هم متحد با ری Gaddis (فیلادلفیا یونیون), CJ Sapong (شیکاگو آتش) کوئنسی Amarikwa (که قبلا d. C., United), کندال Waston (FC Cincinnati) جرمی Ebobisse (Portland Timbers), Sean Johnson (New York City FC) بیل حمید (DC. ایالات) ارل ادواردز جونیور (d. C., United), جلیل Anibaba (نشویل SC) Kei Kamara (کلرادو رپیدز) و آیک Opara (مینه سوتا, ایالات) در خدمت به عنوان اعضای هیئت مدیره.

"وجود خواهد داشت تغییر" توییتی مارو و اعضای هیئت مدیره.

فردا ایالات متحده و بین المللی است که در فصل هفتم در تورنتو پس از آغاز خود نرم افزار حرفه ای با چهار فصل در سن خوزه. یکی از اولین نام در TFC تیم ورق نوتردام فارغ التحصیل شد و یک MLS all-star در سال 2012.

در حالی که ائتلاف می گوید آن است که مستقل و سازمان آن را با شریک MLS بازیکنان ارتباط و MLS در مسائل نژادی, دیگر طرح ها و کمک های خیریه. تا کنون آن را می گوید آن را امن $75,000 (ایالات متحده) در کمک های خیریه توسط MLSPA طرف آن.

"همانطور که ما جشن Juneteenth و آینده هم از ما ائتلاف ما باید به خودمان یادآوری کنیم که چنین progressivism بود پس از ملاقات با غضبناک واکنش" ائتلاف گفت. "ممکن است این یادآوری به عنوان یک هشدار به همه ما است که مقابله با نژادپرستی سیستماتیک در هرگز صاف و به طور مداوم رو به بالا-روند راه اما نه بی انتها نبرد که ما را مجبور به دوباره نویسی و ماهیت ما نهاد.

"ما امیدواریم که سازمان ما می تواند یک فرمت از اجداد ما" قربانی برای نسل بعدی به زندگی عادلانه تر جامعه به عنوان ما به دنبال ایجاد مسیر خود ما رو به جلو تحت یکی از ایالات صدای."

MLS با صدور بیانیه ای در حمایت از آن گفت: "با افتخار به رسمیت می شناسد و پشتیبانی" گروه و به نام اعضای آن "با نفوذ و تغییر رهبران."

این MLSPA گفت که "با افتخار به حمایت و ایستادگی با" ائتلاف.

"ما هستند اما روشن است که این تغییر مورد نیاز است که در ورزش ما را از BPC به تنهایی این انجمن در بیانیه ای گفت. "تغییر واقعی باید از درون هر یک از ما و هر یک از ما در سازمان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"برای MLS بازیکنان, انجمن, این به این معنی گوش دادن و سوال پرسیدن و بازتاب داخلی. به این معنی دوباره بررسی ما ماموریت ما سازمان و ساختار ما.

"در نهایت آن را به معنی تضمین این که همان کار انجام شده است در سراسر صنعت ما هر دو در داخل و در سطح بین المللی ... ما باید کنار ما ترس و defensiveness. ما باید به دنبال درک و تغییر تصورات غلط ما و کاستی. ما باید به طور فعال کار می کنند به بخشی از این تغییر. این MLSPA با افتخار و تواضع چالش می پذیرد که BPC ارائه شده و ما مشتاقانه منتظر به کار دست در دست هم به ورزش ما و جوامع ما بهتر انعکاس همه ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب