3 مکان برای دریافت معاملات در لوازم شنا و تفریحات آبی

مجموعه اکباتان، یک استخر روباز با ابعاد ۵۰ متر در ۳۰ متر را شامل میشود که در کنار آن ساحلی شنی با صندلیهای مخ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مجموعه اکباتان، یک استخر روباز با ابعاد ۵۰ متر در ۳۰ متر را شامل میشود که در کنار آن ساحلی شنی با صندلیهای مخصوص برای آفتابگرفتن بانوان به چشم میخورد. سرسرههای آبی این استخر از استانداردهای خوبی برخوردار است. آب استخرهای پارک در تمام طول سال متناسب با دمای هوا تنظیم میشود؛ این موضوع در مورد استخر موج و استخر کودکان نیز صدق میکند.سرسرهها و تفریحات هیجانانگیز پارک آبی اُپارک شامل رالی شیب، ابر شیب، ابیس، اُرنگ، اُپیچ، آکوالوپ، گردالوپ، گوگولیا، بومرنگ، جزیره الوپیا، استخر موج، چاله فضایی، رودخانه خروشان و جکوزی میشود. پارک آبی ارم که به استخر ارم سبز نیز شهرت دارد، دارای امکاناتی مانند استخر روباز بزرگسالان با ابعاد ۷۰ متر در ۳۰ متر، استخر کودکان، سرسرههای آبی مناسب برای کودکان و بزرگسالان، حوضچه ماساژ کف، اتاق ماساژ و حمام سنتی است. این پارک آبی دارای استخر کودکان، سرسره آبی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر آبدرمانی، فروشگاه لوازم شنا و بوفه است. همچنین در محیط استخر، تجهیزات TRX در آب و خشکی همراه با مربیان با تجربه وجود دارد که میتواند ساعات خوشی را برای افراد فراهم کند.استخر و سرسره آبی جماران سرگرمیهای متنوعی مانند فوتبالدستی، پینگپونگ، بیلیارد، دارت و ایرهاکی دارد که با خرید بلیط استخر میتوانید از آنها نیز استفاده کنید.

Th is a rtic le was wri tten by GSA Cont᠎ent Ge​nera​to​r DEMO!

از بخشهای تفریحی پارک آبی جماران میتوان به سرسرههای مهیج، استخر شنا، جکوزی، سونا و ایروبیک در آب اشاره کرد. منبع عکس: asatik.com، عکاس: ناشناس«پارک آبی اکباتان» که بهعنوان یک پارک آبی برای بانوان در تهران احداث شده است، در غرب پایتخت و در شهرک اکباتان قرار دارد. استخر اکباتان از پارک های آبی روباز تهران به شمار میرود و امکانات تفریحی متنوعی در اختیار بانوان قرار میدهد. از جمله امکانات این پارک هستند. این حمام نیز دارای بینه، گرمخانه، سرویس بهداشتی، انبار چوب، نمازخانه، آتش دان و غیره بوده و نشان دهنده اهمیت خانه ملک مشهد است. از امکانات رفاهی این پارک باید به ۳,۰۰۰ لاکر، دوش، رختکن، فروشگاه لوازم شنا، بوفه، کافیشاپ، فستفود، اینترنت رایگان، تیم عکاسی، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد. این پارک آبی مساحتی برابر ۳,۰۰۰ متر مربع دارد که با امکانات مناسب، تمامی دوستداران تفریحات آبی بهویژه جوانان را بهسوی خود جذب کرده است. این شهر بازی قدیمی ترین شهربازی مشهد است که از سال 1351 کار خود را شروع کرده است. استفاده از تیوپ و حلقه بادی شنا می تواند ایمنی و آسودگی خاطر را هم برای کودک و هم بزرگسالان ایجاد می کند تا با آرامش به تفریح و بازی و آموزش مشغول شوند.

یکی از بهترین مکان های دیدنی اطراف تهران برای پیک نیک ، دره جاده چالوس می باشد، در مسیر اتوبان کرج به چالوس با طی کردن مسیری هفتاد کیلومتری علاوه بر مشاهده این دره با رستوران های جاده چالوس و مراکز اقامتی متعدد می توانید از آبشار سپهسالار هم دیدن کنید. بسیاری از جوانها و خانوادهها برای شروع پیاده روی یا تفریح آنجا با هم قرار میگذارند. این مجموعه تمرکز زیادی روی موضوع ورزش گذاشته و ایستگاه های ورزشی مختلفی درون آن وجود دارند که عبارتند از: ورزشهای توپی، دارت، قایق رانی، اتومبیل رانی، پلهای معلق، ترامپولین، فوتبال دستی، تیرو کمان، دیواره صخره نوردی و بازی های ورزشی سنتی می باشد که بی شک می تواند برای تمامی سنین جالب باشند. قصر آبی پارس تهران علاوه بر استخر شنا دارای وسایل و امکانات تفریحی بسیاری است که از آنها میتوان به سرسره آبی، تونل مه، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، استخر مخصوص ورزش در آب، سالن ورزشی مجهز بدنسازی، فروشگاه لوازم ورزشی، رختکن و بوفه اشاره کرد. خرید وسایل شنا؛ برای شروع ورزش شنا چه وسایلی لازم است؟ روایات مختلفی در مورد اینکه خواجه مراد واقعا چه کسی بوده است موجود است. اگر به میدان توحید آمدید، می توانید از پاساژ ها و مراکز خریدی که در نزدیکی آن وجود دارد، اجناس مورد نیازتان را خریداری نمایید.

افرادی که آموزش شنا ندیدهاند نیز میتوانند از برخی از وسایل تفریحی این پارک آبی استفاده کنند. البته به این مسئله توجه داشته باشید که تفریحات کیش در پاییز با توجه به شرایط جوی برگزار می شود. تفریحات دریایی کیش چیست؟ عکاس: دانیال عمرانپارک دلفین کیش با فضای طبیعی و کمنظیر خود، پستانداران دریایی مانند پنگوئن، گراز دریایی، شیر دریایی، دلفین، گربه دریایی، شیر دریایی و… در بخش پارک آبی مجموعه انواع وسایل هیجانانگیز مانند چاله فضایی، انواع سرسرههای پیچشی، سرسرههای یو و سرعتی، دریاچه امواج، رودخانه وحشی، انواع استخر و همچنین یک بخش مخصوص بازی کودکان وجود دارد که بسیاری از دوستداران هیجان و تفریحات آبی را بهسوی خود جذب میکند. همچنین قسمتهای ورزشی و درمانی مجموعه مانند سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، فیش اسپا و حمام سنتی خدمات ویژهای به افراد ارائه میدهد. شما میتوانید انواع متفاوتی از ماساژهای تایلندی، ریلکسی، پرفورمنس، فوت ماساژ، شمع داغ و شکلات را در این مجموعه تجربه کنید. مراکز آموزشی و تفریحی غواصی متعددی در کیش وجود دارد که این جزیره را به قطب غواصی کشور تبدیل کردهاند.

آخرین مطالب