روزانه حواس پرتی: FOX 9 به درجه دو ساعته بهره مند شوند با روح پناهندگی جدید تولید برق Dessa

Dessa با مینه سوتا, ارکستر, قدرت نسل جدید, روح, پناهندگی و Okee Dokee برادران در میان اعمال خواهد شد که به نظر

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

Dessa با مینه سوتا, ارکستر, قدرت نسل جدید, روح, پناهندگی و Okee Dokee برادران در میان اعمال خواهد شد که به نظر می رسد در "درخشش در مینه سوتا" دو ساعت پخش که پخش در 7 بعد از ظهر یکشنبه در فاکس 9. آن را ویژگی "سرگرمی, اجرای موسیقی, الهام بخش, الهام بخش پیام ها و داستان امیدوارم که از برخی از مینه سوتا مورد علاقه هنرمندان و مشاهیر" با توجه به انتشار اخبار.

ارائه شده توسط FOX 9 و رادیو دولتی مینسوتا "درخشش در مینه سوتا" خواهد شد توسط Jason Matheson ("جیسون نشان می دهد"), Alix کندال ("Fox 9 اخبار صبح"), کتی Wurzer (MPR اخبار) و جیل رایلی (89.3 فعلی). در همکاری با GiveMN درآمد حاصل از این رویداد اهدا خواهد شد به سازمان های خیریه محلی برداشت دوم Heartland, پرشی برای هنر و منگنز مرکزی ،

"این به ویژه مهم برای تقویت صدای ما مینه سوتا صحنه موسیقی گفت:" زمان مدیریت مدیر David Safar. "با طیف گسترده ای از استعداد های محلی بر روی عرشه 'درخشش در مینه سوتا' خواهد بود که نور برای همه Minnesotans در یک زمان است که احساس بسیار تاریک برای بسیاری از افراد است."

دیگر وطنی هنرمندان مجموعه ای به نظر می رسد شامل Stokley ویلیامز, dwell, مایکل Shynes کودکان, تئاتر شرکت ها PARC خط جرمی Messersmith P. J. Fleck یام و Haus.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب