Dear Abby: دختر طعنه مانع ازدواج با مادر او

عزیز ابی: من را ملاقات کرده اید قابل توجه ترین زن اما پس از هشت ماه از آشنایی جدی من متوجه شدم که او به بدترین

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

عزیز ابی: من را ملاقات کرده اید قابل توجه ترین زن اما پس از هشت ماه از آشنایی جدی من متوجه شدم که او به بدترین و بیشترین دستکاری 10-year-old daughter تا کنون. او به طور مداوم ادعای بیماری و در حال حاضر حتی مسائل مربوط به سلامت روان مانند اضطراب و اختلال هراس اگر چه آنها هرگز به طور رسمی تشخیص داده و برای جلوگیری از مادرش و من از داشتن زمان با هم. بلافاصله پس از مادر او موافقت می کند به دخترش درخواست و اجازه می دهد تا او را به راه خود را بچه می شود شاد و پر انرژی و عقب می رود به بازی. (من احساس می کنم او در حال خنده در چهره من.) متعدد لغو و کج خلق هستند بسیار ناراحت کننده و آن را لطمه می زند و احساسات من زمانی که فرد بیش ترین عشق جهان مجموعه من را کنار بگذارند.

من در نظر گرفته بود پیشنهاد ازدواج است. من 13 و 17 ساله هستند که هر دو احترام پر انرژی و شاد. آنها شده اند از طریق بسیاری از مادر خود رها شده ما, اما آنها هرگز در نظر اقدام این دختر را دوست دارم.

آخر هفته گذشته از من خواسته شد برای او به ارمغان بیاورد درخواست شام و سپس ترک, چرا که او می خواست مامان به تماشای او آبرنگ. ابی و آنها هم هر روز تقریبا تمام طول روز و بستگان نزدیک حاضر به تماشای کودک است.

یک قطعنامه ممکن است ؟ من باید بماند یا باید برود ؟ وقتی که من راست می گویند به اندازه کافی به اندازه کافی است ؟ ثابت محرومیت من احساس ناچیز است. — شمارش در کنتاکی

عزیز شمارش: اگر "بستگان نزدیک" حاضر به تماشای فرزند خود را بانوی دوستان می توانید یک استراحت وجود دارد ممکن است بیشتر به این داستان از شما نوشته شده است. دختر در حال مبارزه برای او مادر و برنده. از جایی که من نشسته Mama می تواند به نفع از برخی از بحث با یک روانشناس کودک و درس چگونه نه گفتن به دختر خود.

روابط بالغ هستند و قرار است به هر دو طرف احساس بهتر نیست ناچیز است. که آیا شما باید در مورد ماندن و یا رفتن من فکر می کنم شما خواهد بود عاقلانه به یک استراحت از این رابطه به دلیل, به عنوان آن می ایستد هیچ جا در رفتن است.

عزیز ابی: من یک دوست است که متوقف شده اعلام نشده چندین بار. او را به من ارسال یک متن اما بدون دادن من یک شانس برای پاسخ او فقط میآید ، یک بار من در وسط مطالعه برای یک امتحان و نبود یک زمان خوب است. بار دیگر من مشغول انجام کاری و مبهوت شدم که او نشان داد.

در نهایت اشاره کردم چیزی در یک متن در مورد من چقدر او را دوست داشت به عنوان یک دوست اما واقعا قدردانی اگر او را صبر کنید برای پاسخ به متن قبل از توقف. شده است از دو یا سه روز در حال حاضر و او نیست پاسخ داد. من حتی گفت من نمی خواهم به صدمه زدن به احساسات خود را و امیدوارم که او می فهمد.

من فکر می کنم اکثر مردم احساس می کنند که من در مورد سرزده بازدید کنندگان, اما من می تواند اشتباه است. من می خواهم به او بپرسید که چگونه او را احساس می کنم در مورد آن, اما قبل از اینکه من نیاز به دانستن چه چیزی "طبیعی است." — مشغول و ناراحت

عزیز B & B: آن در نظر گرفته شده است عادی رفتار خوب بپرسید اگر آن را مناسب است و منتظر پاسخ — قبل از توقف در خانه کسی, بنابراین آن را نمی خواهد نفوذ. شما بودند اما بسیاری از مردم از خانه کار می کنند و همچنین نمی خواهید به مختل شود. دیگران ترجیح می دهند به "قر" قبل از آنها شرکت می باشد. جالب نیست که چگونه بسیاری از خود محور افراد تبدیل به حساس زمانی که نام خود را در رفتار است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن