چه چیزی در یک نام مستعار و طلسم ورزش یا سنت ؟ گاهی اوقات سابقه نژاد پرستی.

لس آنجلس—به "Gator طعمه" شعار تا به حال مدت طولانی است که یک جزء اصلی از دانشگاه, فوتبال, راهی برای Florida Ga

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

لس آنجلس—به "Gator طعمه" شعار تا به حال مدت طولانی است که یک جزء اصلی از دانشگاه, فوتبال, راهی برای Florida Gators طرفداران طعنه زدن به تیم مخالف. به عنوان گروه راهپیمایی زده یک آشنا لحن آنها از کرسی های خود را توسط هزاران نفر به گسترش سلاح های خود را و ایجاد یک chomping حرکت پر کردن ورزشگاه با ریتمیک, claps.

سنت آمد به توقف ناگهانی این ماه ممنوع برای یک دلیل که ممکن است تعجب برخی از بوستر: اصطلاح "Gator طعمه" بود لینک کلیک کنید برای برده داری و دورانی که با توجه به تاریخی حساب تمساح شکارچیان استفاده می شود سیاه و سفید از کودکان به عنوان انسان طعمه.

"در حالی که من می دانم هیچ شواهدی از نژادپرستی در ارتباط با ما 'Gator طعمه "تشویق" رئيس دانشگاه کنت Fuchs اظهار داشت: "وجود دارد وحشتناک تاریخی نژادپرستانه تصاویر مرتبط با این عبارت است."

این خبر به دنبال حوادث مشابه در ویرجینیا که در آن مدیران با عجله به یاد می آورد یک لوگوی جدید آن بی خبر مرجع به کار برده و تگزاس که در آن ورزشکاران اعتراض یک مدرسه آهنگ "چشم تگزاس" با minstrel ریشه.

در هفته های پس از جورج فلوید قتل در میان تظاهرات در سراسر ایالات متحده و جهان, جهان ورزش شده است مجبور به دوباره یک میراث حساس mascots, آهنگ ها و سلامتی. در روز پنج شنبه و فدرال اکسپرس که دارای حقوق نامگذاری به Washington Redskins' ورزشگاه پرسیدم این تیم برای تغییر نام آن است. روز جمعه Redskins اعلام کرد که آنها را تحت یک "بررسی دقیق" از نام خود را "در پرتو حوادث اخیر در اطراف کشور ما و بازخورد از جامعه ما است."

این نوع از روح جستجو عود در هر دهه یا بیشتر کشش و برگشت به دهه 1970 زمانی که مدارس شروع ترک مشکوک گرامی در پاسخ به فشار افکار عمومی. در این زمان احساس مختلف رسیدن به فراتر از آشکار به تقاضای درک درستی از تاریخ است.

"ما در این زمان حساب" گفت: Arianne Easton, دستیار استاد در دانشگاه کالیفرنیا است که مورد مطالعه قرار بومیان آمریکا کثافت. "من فکر می کنم ورزش می تواند یک وسیله نقلیه برای تغییر."

جنجال در ویرجینیا درگیر یک ظاهرا جزئیات کوچک. رونمایی از یک تعمیرشده لوگو در آوریل ورزشی بخش نگهداری می شود همان بلوک "V" و عبور از شهرهای کشور مراکش است اما اضافه شدن موج مدتها به تیغه تقلید از یک مدرسه نقطه عطفی شناخته شده به عنوان "مارپیچ" دیوار.

دانشجویان و استادان را به عقب رانده بلافاصله با اشاره به این دیوار در اصل ساخته شده در 1820s برای مخفی کردن استفاده از نیروی کار در محوطه دانشگاه. رسانه های استاد مطالعات مردیت کلارک در توئیتر خود نوشت: "هر روز سیاه دانشجویان و کارکنان دانشکده و اعضای جامعه راه رفتن با آن دیوارهای آجر با ما به بردگی گرفته اجداد اثر انگشت در آنها است."

مديران دانشگاه ها گفت: آنها نمی دانستند دیوار' تاریخچه کامل و هنوز تعمق در این موضوع در اواخر ماه مه. سپس فلوید کشته شد و ظرف چند هفته آرم خارج شد.

"وجود دارد هیچ قصد آسیب, اما ما بود و برای من که عذر خواهی به کسانی که تحمل درد, برده داری در تاریخ ما گفت:" کارلا ویلیامز مدرسه مدیر ورزشی است که آفریقایی آمریکایی.

در فلوریدا که در آن مدیران نیز در زمان عمل فلوید پس از مرگ, واکنش متفاوت بود. برخی از طرفداران استدلال کرد که اگر چه "gator طعمه" واجد شرایط به عنوان یک لقب — البته نه به طور گسترده ای شناخته شده است — وجود دارد اندک شواهد از شکارچیان در واقع با استفاده از سیاه و سفید کودکان به عنوان lures. یک Change.org درخواست برای حفظ شعار کشیده بودند 498 امضا توسط هفته گذشته است.

اما سابق و مربی فوتبال استیو Spurrier گفت: گینسویل خورشید که شنیده در مورد جنجال بر سر شعار پاسخ او این بود: "بیایید از آن خلاص شوید."

نژادپرستانه ورزشی نامها و آداب و رسوم به قدمت یک قرن به سرخپوستان کلیولند در بیس بال و Oorang سرخپوستان و دلوت اسکیموها در فوتبال است. اولیه تیم اغلب درو بر بومی آمریکا ببرد ،

"مادری تصاویر بسیار محبوب بود در روزنامه ها ... با تئاتر گروه ها و نوازندگان گفت:" جنیفر Guiliano نویسنده "هندی منظره: کالج کثافت و اضطراب مدرن آمریکا است." "آنها تمام داستان را در غرب آمریکا است."

اما این چشم انداز بود کاملا خیالی. "ما ارج نهادن به بومیان آمریکا "قربانی و مرگ" را Indiana University-Purdue University Indianapolis, دانشیار گفت. "مشکل این است که آنها نمی تواند در هر نقطه. دولت در حال حرکت بود و آنها را به رزرو."

صدها نفر از کالج ها و مدارس پیوست در روند انتخاب کثافت که از محدوده generic (سرخپوستان Redmen, بریوز) خاص (Senecas, Choctaws, Cherokees). دیگر گروه های اقلیت به بازی آمد.

در Pekin بالا در ایلینوی تیم خود را به نام اکتشافی و تا به حال "آقای بامبو" خود را به عنوان طلسم. ورزشکاران در وپیتون بالا در داکوتای شمالی شناخته شده بودند به عنوان Wops.

آن را نشانه ای از زمان که حتی برخی از همه تیم ها به تصویب رسید مشکوک به نام. با بازی بیس بال, هنوز هم تفکیک شده سفر باشگاه مختلط ورزشی و سرگرمی برای جذب طرفداران سفید; میامی اتیوپی دلقک معروف بودند برای نمایشهایش و Zulu آدم خوار غول های بازی در چمن دامن.

دانشمندان هشدار می دهند در برابر کم بها دادن به تاثیر اجتماعی از کثافت. یک مطالعه اخیر از دانشگاه کالیفرنیا و دانشگاه میشیگان نشان داد که 57 درصد از پاسخ دهندگان که به شدت با شناسایی بودن آمریکایی های بومی و 67 درصد که اغلب درگیر در فرهنگ قبیله ای شیوه های "عمیقا توهین" با کاریکاتور مبتنی بر میراث خود را.

به همان اندازه مضر بود و فن رفتار مانند tomahawk ریز ریز کردن یک سنت در فلوریدا ایالتی کانزاس سیتی و آتلانتا بریوز بازی.

"این چیزی است که مردم اغلب براق" گفت: Eason کالیفرنیا استاد که همکاری مطالعه است. "تحقیقات علمی به طور مستمر آن را نشان می دهد اثرات بومی جوانان با بالاتر علائم افسردگی, خودکشی, نرخ اضطراب است."

دانشگاه استنفورد بود و در میان اولین دانشگاه برای پاسخ به نگرانی های حذف آن طلسم در سال 1972 برای تبدیل شدن به اصلی. Dartmouth, Syracuse, Marquette و سنت جان ساخته شده تغییرات مشابه در سال 2012, North Dakota آرا ریخته شده به نام "مبارزه با سو" خود را از دانشگاه دولتی.

اخیرا کوارتز هیل در کالیفرنیا رها آن طلسم از بیش از پنج دهه به عنوان شناخته شده "جانی شورشی" پس از سالها اختلاف است. مدرسه تغییر از قلب باعث مرگ رابرت فولر 24 ساله سیاه پوست انسان یافت می شود حلق آویز از یک درخت در خارج از نزدیکی پالم دیل شهرستان سالن. اعضای جامعه مطرح طلسم در یک جلسه هیئت مدیره مدرسه زیر شب و درخواست آنلاین به از دست دادن نام خود جلب کرد بیش از 5,400 امضا.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما چیزی رو تغییر نه تنها برای خودم بلکه برای بیشتر دانش آموزان از رنگ" گفت: Joshua Collier, سابق, سیاه اتحادیه دانشجویی رئیس جمهور در مدرسه. "اما ترش بخشی است که مردم در حال دفاع از طلسم و باز نمی شود را تغییر دهید."

غریزه برای حفظ سنت باعث شده است تا برخی از تیم ها را به مقاومت در برابر یک تغییر دهید. یوتا Utes و Florida State Seminoles اجتناب شود یک NCAA در برابر سیاست "خصمانه و توهین آمیز" کثافت با به دست آوردن تایید از قبایل محلی. سان Diego State Aztecs و NBA رزمندگان طلایی امور خارجه دور انداخته کثافت و تصاویر, اما نگه داشته و نام خود را.

ترین-عمومی کینه بیش از کثافت را درگیر تیم های حرفه ای. پس از سالها فشار و لیگ اصلی بیس بال متقاعد سرخپوستان کلیولند به رها کردن خود را "رئیس نبراسکا" آرم در سال 2019. NFL ساخته شده است تلاش قابل مقایسه با آن حق رای در پایتخت کشور است.

ردسکینز همواره رد کرد انتقاد حتی به عنوان ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر لغو علائم تجاری به نام با استناد به یک قانون علامت تجاری ممنوع است که توهین آمیز و یا توهین به زبان. در حال حاضر می آید فشار بیشتر از فدرال اکسپرس است که پرداخت این تیم یک گزارش $205 میلیون دلار (ایالات متحده) برای ورزشگاه نامگذاری حقوق است که از طریق 2025.

یک بیانیه منتشر شده روز شنبه توسط فدرال اکسپرس بخوانید "ما ابلاغ به تیم در واشنگتن درخواست ما است که آنها را تغییر نام تیم."

فردریک اسمیت مدیر عامل شرکت فدرال اکسپرس است که یک اقلیت صاحب Redskins. اما اکثر صاحب دانیل اسنایدر به مدت طولانی برگزار می شود شرکت در موضوع, گفتن, ایالات متحده, امروز, سال پیش, "ما هرگز تغییر نام. این که ساده است. هرگز — شما می توانید با استفاده از کلاه." این که آیا آن تعهد دارد از طریق زمان معاینه ناشناخته است.

در میان weightier نژادی مسائل مواجه شود این برخورد بیش از حساس کثافت و سنت های ارزشمند باقی می ماند اگر فقط به این دلیل "وجود دارد بسیاری از مردم که با شناسایی تیم های ورزشی — این را در صدر توجه خود را گفت:" ادموند T. گوردون استادیار آفریقایی و آفریقایی مطالعات در تگزاس است.

در سال 2017, پرسش به وجود آمد در مورد USC مشهور اسب سفید مسافر که خرس به نام ژنرال رابرت E. Lee مورد علاقه اسب. هر چند بحث کوتاه بود بیشتر اخیر مجادلات به دست آورده اند کشش.

در این هفته دانشگاه سینسیناتی تصمیم به حذف نام از اواخر Cincinnati Reds صاحب حاشیه Schott از آن ورزشگاه بیس بال و یک بخش از کتابخانه خود را نه به دلیل نام تیم اما در پاسخ به گذشته نژادپرستانه نظرات.

این وضعیت در تگزاس مورد نیاز بیشتر تاریخی حفر. گوردون می یابد خود را در مرکز بحث چرا که او می آموزد دانش آموزان, مورد, میان چیزهای دیگر, منبع دانشگاه روح آهنگ.

"چشم تگزاس" یک طنز لحن را به هم وصل لی شده که می گویند "چشم از جنوب بر شما." هر چند این شعر به نظر نمی رسد ذاتا نژادپرستانه — معنی آنها را به بهم زدن سرگرم کننده در گذشته مدرسه جمهور — این آهنگ در اصل انجام شده توسط دانش آموزان سفید در blackface به عنوان بخشی از یک دانشگاه خنیاگر نشان می دهد.

در دادخواست جداگانه به بدن دانش آموز خواسته است تا مدیران به تجدید آهنگ و, شاید, قطع استفاده از آن در بازی های. مدیر ورزشی کریس Del Conte موافقت کرده است به بحث در مورد این موضوع.

تا کنون گوردون کاهش یافته است و به یک موضع اما تشویق است که دانش آموزان و به خصوص ورزشکاران — را ساخته اند تلاش برای یادگیری در مورد تاریخچه مدرسه و صحبت کردن.

سه سال پیش این دانشگاه حذف سه مؤتلفه مجسمه از یک چمن مرکز تصمیم گیری است که گوردون می گوید باعث خفیف جامعه واکنش. سرهم بند با یک آهنگ است که طرفداران عشق به خواندن را در بازی های فوتبال — حتی در این زمان از آگاهی ملی — ممکن است ثابت thornier.

"با قضاوت بر اساس نفرت ایمیل من بدست بله این مبارزه بسیار دشوار است" استاد گفت. "در بسیاری از شور و شوق در مورد این."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب