Dear Abby: شرایط مهرورزی را در مقابل اثر در زن

DEAR ABBY: دوست پسر من و میانسال. ما شده اند با هم برای 2 1/2 سال است. من او را دوست دارم و ممنون میشم برای چن

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

DEAR ABBY: دوست پسر من و میانسال. ما شده اند با هم برای 2 1/2 سال است. من او را دوست دارم و ممنون میشم برای چنین یک مرد فوق العاده در این نقطه در زندگی من است. مشکل من این است که او با من تماس "کودک شیرین" در هر زمان تنها او آدرس من. ("کودک شیرین چه چیزی شما نیاز به کمک دارید؟" "کودک شیرین من در راه من است." "آنچه به شما می گویند شیرین عزیزم؟") حتی وقتی که می آید به تلاش برای محبت به او می گویند "تو شیرین من عزیزم شما نیست؟" او می پرسد این و بیش از بیش و بیش و سپس می گوید: "شما کودک شیرین من."

ابی من احتمالا می تواند آن را گهگاه اما استفاده مداوم از آن در حال حاضر باعث می شود من انقباض غیر ارادی ماهیچه. من از آن متنفرم! من به او گفتم چقدر من ترجیح می دهم برای او به استفاده از نام من, اما او نمی خواهد. او در ادامه با "کودک شیرین" در متون تماس در فرد به طور مداوم. من شروع به تعجب می کنم اگر او را به انجام آن را به عمد.

او به نوبه خود دوست دارد که به نام "پدر بزرگ" اما من نمی خواهد آن را انجام دهد. او را نه بابا من و من نمی مراقبت برای حیوان خانگی نام.

چگونه می توانید یک چیز کوچک مثل که خیلی آزار دهنده به نقطه ای که من شروع به جلوگیری از او و سفر او کمتر است ؟ این دل من می شکند چرا که ما می توانید یک زمان خوب با هم است و باعث خرابی آن است. من در تلاش برای پایان دادن به یک رابطه فوق العاده. من احساس می کنم که با نادیده گرفتن درخواست من او بی ادب بودن. مشاوره خود را? — CRINGING در جنوب

عزیز CRINGING: دوست پسر خود را ممکن است زیر یک اسکریپت او نوشته است در سر خود را. آن را برای شما رخ داده است که "کودک شیرین" ممکن است آنچه او به نام همه زنان در زندگی خود — که آن را کمتر از یک مدت از مهرورزی نسبت به صدای موج و در مجموع ،

پس از دو سال از این, شما باید واضح و روشن به او که "کودک شیرین" است نه تنها به داشتن اثر مورد نظر است, اما آن را ساخت شما انقباض غیر ارادی ماهیچه. در حالی که شما در آن به سادگی به او بگویید که شما باید یک گریزی به نام حیوان خانگی مانند "بابا بزرگ" از آنجا که یک پدر بود به اندازه کافی برای شما و شما نه می خواهم و نه نیاز به یکی دیگر.

اگر شما نمی توانید ارتباط برقرار کنید که شما واقعا احساس می کنید و سپس در واقع این رمان قصد ندارم به گذشته بنابراین شما نیز ممکن است صحبت کردن.

عزیز ابی: من 14 سال قدیمی پسر من به تازگی رفت و به دیدار خانواده چند ساعت دور. ما در آنجا ماند مادرم خانه. مادرم شنید او صحبت خود را به مرد مورد درگیر شدن در فعالیت جنسی خود را با او. او فکر همه خواب بود وقتی که او شنید گفتگو.

من هرگز مشکوک است که پسر من ممکن است همجنسگرا و یا دو. او به من گفت در خصوصی روز بعد. باید بگویم من چیزی به او در مورد آنچه که او شنیده می شود ؟ من نمی خواهم به او را شرمسار و مادر من نمی خواهم او را به دانستن آنچه که او شنیده می شود. باید من را آرام ؟ — گیر افتادن در تگزاس

عزیز گیر: مادر شما ممکن است بد تعبیر کرده اند که او چه شنیده می شود. پسر شما در سن زمانی که او در تلاش برای کشف کردن که او است. من فکر نمی کنم این امر می تواند سازنده به صحبت با او در مورد آنچه که او به شما گفت: بنابراین در جایی باقی ماندن وقت خود را. اجازه دهید او را می دانم که شما او را دوست دارم و همیشه در دسترس برای گوش دادن و صحبت کردن با او در مورد هر چیزی که ممکن است او را به نگرانی. اما این موضوع از خود گرایش جنسی باید مطرح شده توسط او نه شما.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن