'مادر اگر من به از دست دادن من پا به زندگی می کنند که با من خوب': Central Valley linebacker براندون توماس ماندن مثبت پس از قطع پا - Sun, 28 Jun 2020 PST

تیراندازی درد همچنان به خط پایین کمتر از نیمی از براندون توماس' پای راست بسیار شبیه به آن را در ماه فوریه زمان

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

تیراندازی درد همچنان به خط پایین کمتر از نیمی از براندون توماس' پای راست بسیار شبیه به آن را در ماه فوریه زمانی که دره مرکزی فوتبال standout شروع به درک چیزی بود چپ چپ.

اندام است که به کمک سخت ضربه دوم linebacker کسب درآمد اول-تیم همه بیشتر اسپوکن لیگ تمایز بین رفته است اما فانتوم نیش و درد نیست.

چهار ماه پس از مبتلا به استئوسارکوم – یک شکل از سرطان استخوان – و هفته پس از یک زندگی در حال تغییر, قطع عضو از 16 سال هنوز هم می پوشد یک لبخند در خانواده دریاچه آزادی محل اقامت.

توماس چهره 18 هفته بیشتر از شیمی درمانی و درمان است که باید به شدت تغییر ظاهر یک بار پر زور و ورزشی نوجوان که كلاسيك, تخت بالا مدل موی اضافه شده فایل های فشرده خود را به استقبال و فراتر از آن-خود-سال رفتار است.

NCAA Division من استخدام شد و شروع به توجه به رو به رشد 6 فوت, 190 پوند استعداد و عظیم خود را وارونه. او می شده اند و عمده دفاعی دندانه دار برای CV این سقوط.

اما فوتبال – ورزش پدرش شرقی واشنگتن معاون مدیر ورزشی دوون, توماس, بازی های برگزار شده در لوئیزویل در اوایل 2000s – شده است دورترین چیز از توماس' جوان داشته باشید.

او خوشحال است برای زنده ماندن است. هر روز یک برکت و رحمت است.

"در برخی از نقطه شما باید برای رفتن با آن" توماس گفت. "اگر شما را قبول نمی کند که شما را به سرطان آن را به شما از بین ببرد و این خط پایین.

"من همیشه سعی کنید به عنوان مثبت که ممکن است حتی از طریق چیزی به عنوان سخت به عنوان این است."

مادرش ملانی توماس یک EWU حفظ و مشاوره متخصص کاسته شده و توسط او جوانترین فرزند را حل و فصل.

"او گفت:" مادر اگر من به از دست دادن من پا به زندگی می کنند که خوب با من.' "ملانی گفت. "به شنیدن این که از یک بچه که رویا شده است به بازی در NFL از آنجا که او در مدرسه ابتدایی و برخورد با یک بیماری است که می تواند کشنده باشد اگر آن را به ریه های خود ... او به کار گرفته و آن را بهتر از من انجام داد."

چیزی بسیار بدتر

توماس روت با CV آهنگ تیم در اوایل این سال و رفتن را از طریق یک سری از sprints هنگامی که مچ پا شروع به صدمه دیده است.

بدانند آن چیزی بیش از یک رگ به رگ شدن او اقدام به یخ و بالا بردن مچ پا تا چند روز آینده.

دو هفته گذشته بود, هر چند, و تورم نشده بود فروکش باعث مراجعه به ارتوپدی دکتر.

"ما فکر, 'OK شاید در بدترین حالت آن یک شکستگی' " دوون توماس گفت. "اگر آن را یک شکستگی او می تواند دست تابستان فوتبال به عنوان بدترین سناریو. من رفتم در مورد آن به طوری flippantly که من حتی رفتن به دکتر با او به دلیل آسیب رخ می دهد."

پس از رفتن را از طریق یک سری از آزمایشات اشعه ایکس و دیگر پزشکان توماس بود با ضربه تکان دهنده تشخیص: سرطان.

به استئوسارکوم واقع شده بود در یک مشکل نقطه در مچ پا که در نهایت تاثیر خود را تحرک طولانی مدت حتی اگر پزشکان قادر به حذف آن را بدون قطع.

براندون قلب غرق شده.

"است که بسیار تعجب آور است," او گفت:. "این بسیار غم انگیز ترین چیزی که به شنیدن چنین منفی تشخیص است."

فکر از دست رفته فوتبال شد یک چاره اندیشی موقت پس از اینکه تشخیص یکسان به عنوان اواخر Jace ملک سابق غرب دره و دانشگاه آیداهو بازیکن فوتبال که تسلیم به این بیماری در فوریه 2016.

ملک تشخیص داده شد قبل از سال اول در آیداهو در سال 2015 زمانی که استئوسارکوم آغاز شده و در ران در نهایت منجر به قطع پای او.

آن را مرگبار زمانی که سرطان به ریه های خود. نرخ زنده ماندن از این بیماری تقریبا 75 ٪ با توجه به مطالعات انجام شده اما اگر به آن می رسد ریه ها میزان بقای بیمار در حدود 30٪.

"دانستن تاریخ است که بیماری و تاریخ آن را در اطراف شهر من واقعا عصبی" CV مربی Ryan واشینگتن گفت. "من ویران شد برای براندون و خانواده اش. خانواده فوق العاده است و او مانند یک بچه بزرگ."

دوون توماس در زمان یک تماس را در حالی که رانندگی در بزرگراه بین ایالتی 90 زمانی که او خبر داده و از پسرش تشخیص است.

"سرطان ؟ من فکر کردم من misheard آنها. من می توانم آن را باور نمی," او گفت:.

او بلافاصله شروع به تماس با هر کس او می دانست که در ارتباط با درمان سرطان و سرطان های مربوط به جمع آوری اعانه شلیک کردن تماس به چنین آمار و ارقام به عنوان لیدیا دافی قبلا از انجمن سرطان آمریکا و گرگ Repetti رئیس جمهور MultiCare Deaconess بیمارستان.

"من در تکمیل پدر و حالت" دوون گفت. "من خواستار همه من می توانم هر کسی که می تواند به ما کمک کند تا بدانید که چه انتظار و چه باید بکنید."

پس از چند آزمون و درمانی و جلسات با پزشکان فکر محور توماس' اندام بود و هنوز هم مورد بحث قرار گرفته اما در نهایت نمی خواهید به خطر این سرطان به گسترش است.

با پیشرفت در پروتز اندام و برش سرطان به طور کامل از بدن خود قطع به نظر می رسد بهترین گزینه است.

توماس رفت زیر تیغ در مه 29 روز قبل از تولد 16.

"بدیهی است که از دست دادن پای خود را لطمه می زند, زیادی," او گفت:. "آن را ساده تر خواهد شد وقتی که من دریافت یک پروتز و بازگشت به راه رفتن و در حال اجرا است."

یک روند دردناک

دوون توماس اعمال اما اغلب خوشگذران ،

او شروع پایان دفاعی در لوئیزویل در اوایل 2000s و ورزشی ژن های انجام شده به پسر سابق EWU بازیکن بسکتبال جاشوا توماس و برندن.

درد از دیدن او جوانترین پسر از طریق شیمی درمانی و متعاقب آن قطع منقبض شده بود پدر به یک "نوزاد" به دلیل مقدار از اشک او را ریختن.

دوان به حال مشکل آمدن به مقابله با وضع اسفناک و او را جامد دانشجو دوست خوب و محترم توسط همسالان خود معلمان و مربیان است.

"من غمگین دلخور," او گفت:. "و البته ما نگران آینده خود را. ما خیلی نا امید در مورد آنچه که آینده خود را می تواند و آنچه که او می خواهم رو به رو می شود.

"اما شما ببینید براندون و او نگران فردا. که زمانی که من متوجه شدم چقدر خودخواه هستم که من دیوانه او را برای بازی در NFL."

ملانی توماس که اساسا سایه پسرش را از طریق فرایند اغلب ماندن شب در بیمارستان بود و همچنین تلاش.

"هنگامی که ما در حال انتظار برای دیدن اگر آن را به ریه های خود من حتی نمی تواند نفس" او گفت:. "شما می خواهید آن را برای شما اتفاق افتاده است. تماشای براندون اقامت مثبت از طریق این واقعا من را تغییر نگرش است. آن را تکان داد مرا از آن."

توماس درمان سرطان همزمان با کروناویروس ناشی از خاموش شدن کهکشان اجازه می دهد دوون ملانی و جاشوا به اطراف براندون در دردناک ترین هفته از زندگی خود را.

CV دانشجویی جیک جیک وضع کمک کرده است و هر کس برآید.

"شما نمی توانید فکر می کنم "هی چرا این اتفاق برای من?' "توماس گفت. "من آرزو می کنم من می دانستم که دلیل این اتفاق افتاده است آن را به من اما من نمی تواند منفی باشد."

فوران پشتیبانی

ده ها تن از تی شرت سفید چادری نوجوانان و مربیان و خانواده, دوستان, راهپیمایی به توماس " با یک پلیس اسکورت روز قبل از پای او بود که قطع شد, دادن به دوست خود و هم تیمی نشاط بخشی ارسال کردن.

"برندن! برندن! برندن!" آنها شعار می دادند پوشیدن پیراهن با یک شبح از توماس " flat-top کوتاه کردن مو با #BStrong بخور زیر گرافیک.

ژست آورده توماس و خانواده اش را به اشک.

برای کمک به جبران اضافی هزینه های پزشکی در خارج از خانواده طرح بیمه یک GoFundMe صفحه تنظیم شده توسط یک دوست خانوادگی با هدف از $20,000. آن را بیش از حد $26,000.

"خانواده و جامعه است. اگر نداشتم که حمایت من نمی دانم که چگونه من می خواهم رفتار آن" توماس گفت.

این تنها آغاز راه بود.

توماس دریافت کرده است ده ها تن از هدایای خوبی wishers و صحبت کرده است به چندین الهام بخش آمار و ارقام مشابه را تجربه کرده ایم که قطع دست و پا.

سابق ایالتی مونتانا و Georgetown, کالج, فوتبال, بازیکنان کنی دل و Kody Kasey به پایان رسید مربوطه مشاغل با کمک پروتز چیزی توماس امیدوار به انجام هنگامی که او سالم است.

وقتی کلمه ای رو که توماس آب نبات مورد علاقه بود نشاط دامداران او در حال حاضر "شنا در آنها است."

"حمایت از او دریافت شده است کاملا فک" دوون گفت. "مردم من را دیده اند از آنجایی که من یک دبیرستان بازیکن فوتبال در سال 1994 فرستادن او به مسائل است."

با توجه به این جاده به بازیابی توماس اتحاد پیش رو هر بیت از مثبت به حساب میآید. یکی از جوانترین دانشجویان در کلاس های خود او نمی خواهد به مدرسه بروند در 2020-21 سال تحصیلی به تمرکز بر گرفتن سالم و reclassify به عنوان یک تازه وارد در 2021-22 سال تحصیلی.

بوتنر است که اعتماد به نفس او هنوز یک نیروی در GSL.

"او مسلما یکی از بهترین رهبران ما تا به حال حتی به عنوان یک دانشجوی سال دوم. شما می توانید ببینید که او آمد به این برنامه به عنوان یک دانشجوی سال اول, او تا به حال کسانی که, کیفیت," او گفت:. "اگر او تصمیم می گیرد برای ادامه بازی من فکر می کنم این مرد در حال رفتن به تعجب مردم با آنچه او می کند."

ملانی توماس هیچ شکی نیست.

"دانستن حل و فصل خود را, من می دانم که او هنوز انجام هر کاری که او می خواهد به ورزشی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن