به عنوان رهبران شهر چشم پلیس اصلاحات قانونگذاران ایالتی نیز می تواند عمل بحباله نکاح در اوردن, 01 Jul 2020 PST

در تلاش خود را برای پلیس اصلاحات مقامات منتخب در شهرستان اسپوکن ممکن است تکیه بر همتایان خود در مجلس قانونگذار

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

در تلاش خود را برای پلیس اصلاحات مقامات منتخب در شهرستان اسپوکن ممکن است تکیه بر همتایان خود در مجلس قانونگذاری ایالتی برای کمک به.

اما آنچه در عمل قوه مقننه را – و هنگامی که آن را به آینده تشکیل – باقی می ماند تا در هوا.

رهبران در سنا هستند خانههای گلی خالی بیش از بسیاری از همان ایده های اصلاحات به عنوان اعضای اسپوکن شورای شهر پس از رئیس شورای Breean Beggs معرفی گسترده پیشنهاد هفته گذشته است. دولت قوه مقننه عمل می تواند در طول یک جلسه ویژه در اواخر این سال, اما آن نامشخص باقی مانده است اگر و هنگامی که این اتفاق خواهد افتاد.

سیاست بحث ها اتفاق می افتد به عنوان معترضان را به خیابان ها در اسپوکن و در سراسر کشور در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی پس از مرگ جورج فلوید.

در اسپوکن اصلاحات متمرکز رهبران شهر می تواند به دولت برای محدود کردن اقتدار پلیس اتحادیه برای مذاکره خود را نظارت در طول مذاکرات قرارداد.

اسپوکن شهرستان منشور کمک های غیر نظامی مسئول پلیس نظارت با قدرت به طور مستقل بررسی شکایت علیه افسران و علنا گزارش یافته های خود را.

این شهر قرارداد خود را با پلیس اتحادیه نیست.

اختلاف شده است که این موضوع خشم از طرفداران برای پلیس اصلاحات در اسپوکن که در آن مرگ اتو Zehm در سال 2006 موجب پایدار فشار غیر نظامی برای نظارت از اداره پلیس است. نظارت در مرکز بحث بیش از یک پیشنهاد قرارداد با اسپوکن پلیس صنفی که رد شد توسط شورای شهر در روز دوشنبه ،

"به معنای واقعی کلمه برای 12 سال در اسپوکن ما شده اند با داشتن همان گفتگو در مورد این" Beggs گفت.

Beggs است که با تکیه بر رهبر اکثریت سنا اندی Billig, D-Spokane و همکاران خود را به تصویب یک قانون دولت را که منع مسائل غیر نظامی و نظارت از مجموع سودا در پلیس اتحادیه قرارداد.

که یکی از هزاران طرح مورد نظر توسط دموکرات ها در سنای آمریکا که می تواند شامل ممنوعیت chokeholds مجبور افسران برای هشدار دادن به یک مظنون قبل از تیراندازی اسلحه گرم و منع تیراندازی در ماشین در حال حرکت.

سنا می تواند تا پلیس اصلاحات در یک جلسه ویژه که رژیم صهیونیستی. جی Inslee می تواند در ماه های آینده به آدرس عظیم دولت کسری بودجه ناشی از کوروناویروس.

, Billig گفت: سناتورها در "گوش دادن دوره" و تعامل با ذینفعان در اصلاحات قانون و پس از آن آنها نهایی خواهد شد مجموعه ای از اسکناس.

"مستقل نظارت یک موضوع مشترک است که نه فقط یک Spokane, چیز, چیزی که ما شنیده ایم از جوامع دیگر در سراسر کشور" Billig گفت.

اگر وجود دارد یک نشست ویژه Billig گفت: سنا به احتمال زیاد خواهد شد تا صورتحساب است که می تواند به سرعت عبور.

"در این زمینه در حال انجام است در حال حاضر به طوری که ما قانون آماده برای رفتن. اگر وجود دارد یک جلسه ویژه یا هنگامی که وجود دارد یک جلسه ویژه من فکر می کنم وجود دارد این است که برخی از پایین آویزان میوه که ما می تواند انجام شود" گفت: دولت بهداشت ، Manka Desain, D-ردموند.

Beggs معرفی یک تخته سنگ از پیشنهاد شهرستان اصلاحات در nonbinding قطعنامه هفته گذشته که برخی از آنها قطع با مسائل نیز تحت بررسی توسط قانونگذاران ایالتی.

Spokane شهر منشور به صراحت کمک پلیس بازرس سازمان به طور مستقل بررسی شکایت علیه پلیس. و در حالی که پلیس اسپوکان بازرس بارت Khanderia نمی تواند نظم و انضباط یک افسر او مجاز است تحت شهرستان منشور به اظهار نظر کردن در مورد در دسترس عموم بسته شدن گزارش.

اما به عنوان Beggs توضیح می دهد بازرس هرگز اعمال اقتدار که چون زبان Spokane, پلیس انجمن صنفی قرارداد انحراف از که از شهرستان منشور.

وجود دارد مجموعه ای از پرسش های اطراف چگونه شهرستانها در مجموع مقرون به صرفه با پلیس اتحادیه های کارگری با توجه به سن. جیمی Pedersen, D-سیاتل که یکی از سناتورها به رهبری آمریکا و نگاهی به اصلاحات.

این موضوع موجب ناراحتی هر دو به لحاظ سیاسی و قانونی پدرسن گفت. دولت اختیار تعیین موضوع برای چانه زنی "اما شما یک دسته از دیگر سازمان های کارگری که در حال تماشای مشتاقانه به عنوان شما شروع به ایجاد تغییرات."

اما پدرسن با اشاره به این های اخیر اخراج از سیاتل افسران پلیس صنفی از شهرستان کینگ کار شورای چتر بیش از 150 کارگری در میان تظاهرات اخیر.

"که سیگنال تمایل در بقیه سازمان کار و یا یک مناسب و معقول تکه از سازمان کار سعی کنید به کشف کردن که چگونه به منظور جلب برخی از خطوط که ممکن است اجازه می دهد تا انعطاف پذیری بیشتر با پلیس" پدرسن گفت.

در نهایت Billig گفت: تظاهرات کرده اند.

"آن را تبدیل به یک بالاتر فوریت" او گفت: اصلاحات تلاش است. "در همان زمان ما می خواهیم به عمدی و مطمئن شوید که ما در حال گرفتن زمان ما به این سیاست درست است."



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن