بازمانده: تلاطم هشدارهای قبل از پاکستان سقوط هواپیما کشته 97

کراچی پاکستان — هنگامی که هواپیما در حال تکان خشونت, محمد زبیر فکر کردم این آشوب. سپس خلبان آمد بر روی آی فون

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

کراچی پاکستان — هنگامی که هواپیما در حال تکان خشونت, محمد زبیر فکر کردم این آشوب. سپس خلبان آمد بر روی آی فون به هشدار می دهند که فرود می تواند "سخت است."

لحظات بعد خطوط هوایی بین المللی پاکستان پرواز سقوط کرد و به یک محله شلوغ در نزدیکی کراچی فرودگاه بین المللی, کشته شدن 97 نفر از کسانی که اعتقاد به مسافران و خدمه. زبیر یکی از دو بازمانده از مسافران است.

Meeran Yousaf استانی سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تنها 21 از بدن از روز جمعه سقوط شناسایی شده اند و بسیاری از اجساد به شدت سوخته بودند. هشت نفر در زمین مجروح شدند. سه بیمارستان بستری باقی مانده و همه ساکنان به حساب, او گفت:.

سقوط هواپیما در 2:39 p. m. در نزدیکی میدان هوائی بین المللی کراچی در فقیر و متراکم مسکونی در منطقه شناخته شده به عنوان مدل مستعمره. PIA سخنگوی عبدالله حافظ خان گفت: این هواپیما نابود شده یا به شدت آسیب دیده و 18 خانه.

هوانوردی ملکی سخنگوی عبدل ستار Kokhar گفت: Airbus A320 حامل 91 مسافر و هشت خدمه. تنها بازمانده سقوط بود ظفر مسعود یک بانک اجرایی است.

در یک مصاحبه تلفنی از بیمارستان تخت, Zubair یک مهندس مکانیک گفت: پرواز PK8303 گرفته بود در زمان از شهر شرقی لاهور در 1 p. m. آن را صاف و بدون حادثه پرواز تا زمانی که هواپیما شروع به فرود در نزدیکی کراچی در مدت کوتاهی قبل از 3 p. m.

او گفت: این هواپیما ساخته شده سه تلاش به زمین هنگامی که ظاهری تقریبا به زمین و سپس آن را خاموش و دوباره.

"ناگهان هواپیما گاو خشونت بار و پس از آن دوباره گفت:" زبیر. این هواپیما تبدیل شده و خلبان صدای در آمد بیش از آی فون. آنها تجربه موتور مشکل و فرود می تواند "مزاحم" خلبان گفت. که آخرین چیزی که زبیر یاد تا زمانی که او از خواب بیدار در یک صحنه از هرج و مرج است.

"من دیدم خیلی دود و آتش. من شنیده ام مردم گریه کودکان گریه."

او crawled شده راه خود را از دود و آوار شد و در نهایت کشیده از زمین و با عجله به یک آمبولانس.

"من بسیار سپاسگزار به خدا برای اعطای یک زندگی دوم" او گفت:. "این یک معجزه است."

پاکستان تا به حال تنها در اوایل این هفته از سر گرفته پروازهای داخلی در آستانه عید-al فطره که نشانه پایان ماه رمضان. بسیاری از مسافران روی عرشه پرواز بودند خانواده بازگشت به خانه برای تعطیلات گفت: وزیر علوم فواد احمد چودری.

بین coronavirus همه گیر و سقوط هواپیما در این سال بوده است یک "فاجعه" او گفت:.

"آنچه که بیشتر مایه تاسف و غم انگیز است که کل خانواده فوت کرده اند تمام خانواده هایی که در سفر بودند با هم برای تعطیلات عید گفت:" آسوشیتد پرس.

رسانه های اجتماعی و اخبار محلی گزارش گفت: زارا عابد یک بازیگر و برنده جایزه مدل بود و در میان کسانی که کشته شدند. یک بانکدار ارشد, همسر و سه فرزند جوان نیز گزارش کشته شدند. شهباز حسین (ع) که در تصادف جان باختند آسوشیتدپرس گفت او مشخص بدن او در یک بیمارستان محلی و منتظر بود تا آن را برای دفن.

این هواپیمای مسافربری را شخم شلوغ مدل مستعمره محله به عنوان بسیاری از مردان از این منطقه جمع شده بودند در نزدیکی مساجد به صورت هفتگی نماز جمعه شاید توضیح داد که چرا این تعداد مجروح بر روی زمین بود و فقط هشت عمدتا زنان و کودکان است. تنها سه نفر هنوز در بیمارستان بستری گفت: سند سلامت سخنگوی وزارت و تمام ساکنان 18 خانه که آسیب دیده بودند با سقوط بودند به خود اختصاص داده است.

"مردان بودند دعا در این مسجد در نزدیکی مسجد-e-Bilal است که 100 متر از جایی که هواپیما سقوط کرد" گفت: resident امیر چودری که خواهر مجروح شد که هواپیمای مسافربری سقوط کرد محله.

پاکستان شده است در سراسر کشور مستند از اواسط ماه مارس به دلیل coronavirus و هنگامی که پروازها از سر گرفته و هر صندلی در سمت چپ بود خالی برای ترویج اجتماعی فاصله.

جنوب استان سند که کراچی پایتخت است کانون پاکستان شیوع با نزدیک به 20 ، 000 از این کشور بیش از 50,000 موارد است. پاکستان گزارش کرده است 1,101 مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است.

انتقال از خلبان نهایی ارز با کنترل ترافیک هوایی, ارسال شده در وب سایت LiveATC.net نشان داد او شکست خورده بود به زمین و گردان را یکی دیگر از تلاش.

"ما از اقدام مستقیم آقا — ما از دست داده اند موتور" خلبان گفت.

"تایید تلاش خود را در شکم" کنترل ترافیک هوایی گفت: ارائه یک باند.

"آقا میدی, میدی, میدی, میدی پاکستان 8303" خلبان گفت: قبل از انتقال به پایان رسید.

PIA رئیس Arshad ملک به خبرنگاران گفت: روز جمعه در کراچی که تحقیقات مستقل برگزار خواهد شد اما گفت: این هواپیما در دستور کار خوب. در روز شنبه پاکستان حمل و نقل هوایی وزیر غلام سرور خان به خبرنگاران گفت: گزارش پرس و جو انجام خواهد شد در سه ماه و یافته های آن ارائه شده به مجلس است. جعبه سیاه است که جزئیات لحظات پایانی پرواز بازیافت شد در عرض چند ساعت از سقوط است و با مقامات.

Airworthiness اسناد و مدارک نشان داد که هواپیما آخرین دریافت در دولت بررسی Nov. 1, 2019. PIA ارشد مهندس امضا جداگانه گواهی مارس 28 گفت: تمام تعمیر و نگهداری انجام شده است. آن گفت: "این هواپیما به طور کامل airworthy و با تمام ایمنی" استاندارد.

مالکیت سوابق ایرباس A320 نشان داد China Eastern Airlines پرواز هواپیما از سال 2004 تا 2014. این هواپیما سپس وارد PIA ناوگان اجاره از جنرال الکتریک سرمایه خدمات حمل و نقل هوایی.

ایرباس گفت: این هواپیما وارد شده 47,100 ساعت پرواز و 25,860 پرواز از جمعه. این هواپیما تا به حال دو CFM56-5B4 موتورهای.

ایرباس گفت: ارائه کمک های فنی به محققان در فرانسه و پاکستان و همچنین شرکت هواپیمایی و موتور تولید کنندگان.

"ما در ایرباس در حال عمیقا غمگین غم انگیز اخبار از پرواز #PK8303 ایم" مدیر اجرایی گیوم Faury. "در حمل و نقل هوایی ما همه کار سخت برای جلوگیری از این. ایرباس ارائه خواهد شد کمک به مقامات تحقیق."

______

آسوشیتد پرس نویسندگان جان Gambrell در دبی, امارات متحده عربی; Kathy Gannon و منیر احمد در اسلام آباد و Asim Tanvir در مولتان پاکستان کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب