بزرگ غربی شراب: Eola-Amity تپه همچنان با افزایش pinot نوآر - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

اخیر مزه از pinot نوآر ما انجام شده برای شراب مطبوعات غرب, مجله یک بار دیگر به نمایش درخشش در بر داشت در اورگا

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

اخیر مزه از pinot نوآر ما انجام شده برای شراب مطبوعات غرب, مجله یک بار دیگر به نمایش درخشش در بر داشت در اورگان Eola-Amity تپه. بازدید کنندگان از پورتلند نیست و اغلب آن را به سوی جنوب از شمال دره ویلامت.

کسانی که سفر طول می کشد و آنها را چند دقیقه در شمال غربی Salem پاداش خواهد شد به عنوان یک تعداد زیادی از نخبگان تولید در جای دیگر در دره ویلامت در حال سرمایه گذاری در باغ های انگور, خرید انگور و تولید ستارگان شراب از Eola-Amity تپه.

دولت فدرال تاسیس Eola-Amity هیلز آمریکا Viticultural منطقه در سال 2006 بود که بخشی از تلاش های برخی از, اورگان, معروف ترین تولید کنندگان به کمک بیشتر تعریف رشد مناطق شمالی دره ویلامت. آن را پنج سال روند که منجر به شش جدید AVAs.

در یک صفحه نمایش وحدت تمام شش دادخواست فرستاده شد به الکل و تنباکو مالیات و تجارت اداره با هم. راسل رینی از اوشم چوب تاکستان و تد Casteel از بتل ارتفاعات تاکستان تیمی به رهبری Eola-Amity تپه دادخواست.

در زمان وجود دارد 12 wineries در درون مرزهای. وجود دارد در حال حاضر 25 در Eola-Amity تپه Winegrowers وب سایت یک لیست است که همچنین شامل وزوز شایسته تولید کنندگان مانند Björnson گایی Lingua Franca و والتر اسکات. Chemeketa زیرزمینهای آب برنامه در Chemeketa کالج, همچنین دارای 8 هکتار تاکستان در آوا.

در برخی از راه های سازگار ظرافت از شراب از Eola-Amity تپه یادآور واشنگتن, اسب, آسمان, تپه, یکی دیگر از منطقه است که می تواند نادیده گرفته توسط منتقدان فراتر از شمال غربی اقیانوس آرام. در هر دو مناطق زمین است نه کاملا به عنوان گران قیمت به عنوان در بیشتر معروف انگور-مناطق در حال رشد.

شاید از ویژگی های کلیدی برای Eola-Amity تپه در حال سرد بادها آمده است که از طریق ون Duzer راهرو یک شکاف در سواحل محدوده فراهم می کند که یک شوت مستقیم به اقیانوس آرام در حدود 30 کیلومتر به غرب است.

نوع خاک به کمک تعریف AVAs از شمال دره ویلامت و Eola-Amity تپه ویژگی های خاک های آتشفشانی شناخته شده به عنوان Nekia است که کم عمق از قرمز Jory خاک از دوندی تپه. Nekia به طور معمول تولید انگور با تیره تر طعم میوه.

در زیر تعدادی از نمونه هایی است که دریافت یک امتیاز از "برجسته!" – معادل یک مدال طلا – از شراب مطبوعات غربی پنل. هر تولید شد با استفاده از انگور از Eola-Amity تپه.

برای لیست کامل برندگان بازدید winepressnw.com و یا انتخاب کنید تا یک کپی از تابستان سال 2020 موضوع است. به دنبال این بطری های مورد علاقه خود را تاجر شراب و یا تماس با کارخانه شراب سازی به طور مستقیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این منطقه بازدید این اتحاد در سایت eolaamityhills.com.

Argyle کارخانه شراب سازی 2017 استاد سری Nuthouse Pinot نوآر Eola-Amity تپه $55: مینه سوتا محصول Nate Klostermann بر Lone Star تاکستان, نوک کلاه به تاسیس شراب و تگزاس بومی Rollin کف برای این pinot نوآر پروژه که به نام شراب سازی قبلی زندگی به عنوان یک فندق انبار.

پخت ادویه به عنوان یک مشخصه Eola-Amity تپه توسط آرگایل و فلفل شیرین و میخک منجر بحث از این شراب که به ارمغان می آورد یک خوش بینی. رسیده طعم Marionberry و بینگ گیلاس را به صورت یک نوشیدنی لذت بخش است که در قاب در پایان با طعم آبدار از Craisin و پای گیلاس.

گیلاس هیل کارخانه شراب سازی 2017 و مستغلات Pinot نوآر Eola-Amity تپه $40: هواپیما مکانیک-تبدیل-شراب کن طبخ است که به خوبی به دهه دوم با صاحبان مایک و جان سوئینی. این دانشگاه پردیو محصولات خریداری شده 90 هکتار از سابق گیلاس باغ در سال 1998 در سراسر بزرگراه 99 از ساحل چپ و مستغلات. این یک pinot نوآر فن pinot نوآر.

ترکیب پمار و دیژون کلون چشمک می زند رایحه ای کلاسیک از گرد و خاکی توت فرنگی منتمرنکی گیلاس و garrigue که متوجه شدم به عنوان طعم دهنده. لایه های زغال اخته و انار در midpalate پیوست رازیانه و ترخون قبل از یک سرنگ از کشمش بیدانه قرمز که امتداد پایان است.

Dobbes خانواده و مستغلات 2017 Eola-Amity Cuvée آوا مجموعه Pinot نوآر ویلامت دره $37: این علائم ارتقاء اندی McVay یک محصول از دانشگاه ایالتی اورگان برای موفقیت بنیانگذار جو Dobbes به عنوان رئیس شراب. این میوه به جلو تصویر لحظهای از این آوا تعدیل توسط, بعد از ظهر ساحلی نسیم از طریق ون Duzer راهرو.

توت فرنگی Craisin و پودر کاکائو عطری اشاره در ورود تیره و آبدار میوه های قرمز به عنوان سیاه و سفید گیلاس و توت خونریزی به پایان انار که یک قاضی به عنوان "نوازشگر."

پلنگ نهر زیرزمینهای 2016 کارتر تاکستان Pinot نوآر Eola-Amity تپه $65: Ken رایت شروع به آوردن شهرت به جک و کاتلین کارتر تاکستان در اواخر دهه 1980 و 1990, قدیمی, رایت مجاز هیچ کس دیگری برای خرید کارتر تاکستان میوه. بیست و پنج سال بعد رایت متعلق به کارتر تاکستان.

اما او اعطا کرده دیرین خود را دوستان – تونی Rynders – دسترسی به این تاکستان. پس از همه, رایت را تاسیس شراب برای پلنگ نهر. گرد و خاکی و تاریک گیلاس صورتی فلفل و نور توست عطری انتقال به خوشمزه با طعم توت قرمز و انار با توت سیاه پوست و یک اشاره از herbaceousness.

مگان آن زیرزمینهای 2018 عدالت تاکستان Pinot نوآر Eola-Amity تپه $45: طرفداران بتل ارتفاعات می دانم که این تاکستان به عنوان جوان جارو کشت در سال 1999 توسط Casteel و دادلی خانواده. آنها پیوند پایه مادری تاسیس دریایی در خاک – یک مقابل اصلی خود-ریشه شته-مبارز انگور در مواد آتشفشانی اطراف اتاق مزه.

ترکیبی از میوه عدالت در دست کارلتون, اورگان, شراب ایزابل Meunier باعث می شود برای یک شهوت انگیز pinot noir با رایحه فریبنده شاه توت, سیاه, گیلاس آب نبات و دارچین پوست. این یک تیره و منحط نوشیدنی که بر میدارد تا آلو و Chukar گیلاس و نگه می دارد تا ظریف ضرب و شتم سن-شایسته اسیدیته.

به دنبال این شراب در وودینویل و Walla Walla در علامت گذاری Ryan مزه اتاق عمل توسط Mark Ryan McNeilly و همسرش, Megan آن. این شراب تولید شده در همکاری با Meunier.

اریک Degerman عمل بزرگ غربی شراب. اطلاعات بیشتر در مورد شراب در greatnorthwestwine.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب