دایاموند " مایک Leake می شود اولین MLB بازیکن را به انتخاب کردن در سال 2020

ققنوس آریزونا دایاموند بکس right-hander مایک Leake تبدیل به اولین بازیکن شناخته شده به انتخاب کردن از 2020 فصل

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

ققنوس آریزونا دایاموند بکس right-hander مایک Leake تبدیل به اولین بازیکن شناخته شده به انتخاب کردن از 2020 فصل با توجه به نگرانی در مورد کوروناویروس.

"در طول این جهانی همه گیر مایک و خانواده اش تا به حال بحث های بسیاری در مورد بازی این فصل" Leake عامل دنی Horwits در بیانیه ای گفت: دوشنبه. "آنها در زمان بی شماری از عوامل را در نظر میگیرد که بسیاری از آنها شخصی به او و خانواده اش. پس از کامل نظر او انتخاب کرده است برای انصراف از بازی در سال 2020 است. این بود که تصمیم گیری آسان برای مایک. او بخواهد بهترین باشید و سلامت خود را برای Diamondback هم تیمی های این فصل و او به دنبال به جلو به 2021."

دایاموند مدیر کل مایک Hazen نیز گفت: این دو بازیکن در آریزونا 60-مرد فهرستی از آزمایش مثبت برای COVID-19 آیا به عنوان یک بازیکن دیگر در آریزونا.

32-در سال Leake شروع شده 10 بازی برای آریزونا پس از داد و ستد از سیاتل برای outfielder خوزه Caballero و پول نقد در یک 2019 مهلت معامله است. Leake رفت 3-3 با 4.35 عصر با آریزونا به دست آورده و اولین AL دستکش طلا جایزه برای زمان خود را با Mariners.

Leake ذکر شده بود در دایاموند' 60 بازیکن در استخر منتشر شد دوشنبه, اما خواهد شد نقل مکان کرد و در یک بعد از معامله. او انتظار می رود به رقابت برای یک نقطه در دایاموند' شروع چرخش در طول 60 بازی فصل.

"این قطعا اثرات ما" Hazen گفت. "قطعا او را خوب لیگ شروع پارچ. تا چه حد آن را به تاثیر ما آن را سخت می گویند. من فکر می کنم من احتمالا پاسخ متفاوت اگر آن را بیش از 162 (بازی) به عنوان اگر آن را بیش از 60."

لیگ اصلی بیس بال است که اجازه می دهد بازیکن با موجود شرایط پزشکی و یا سیستم ایمنی بدن به انتخاب کردن از 2020 فصل اما Hazen نمی خواهد استادانه درست شده که آیا Leake می افتد که تحت دسته.

دایاموند نیز خواهد بود بدون دو بین المللی چشم انداز با توجه به سفر مسائل در طول همه گیر: outfielder Kristian رابینسون از باهاما و برزیل right-hander بو تاکاهاشی.

Right-hander Silvino Bracho بود در آریزونا 60-مرد فهرستی برای شروع فصل بعد از او دچار خشکی آرنج در حالی که تلاش برای بازسازی از تامی جان عمل جراحی سال گذشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب