رفتار خانم: قوانین و مقررات نه به حالت تعلیق در اورژانس - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند وزش خوانندگان: Minding افراد دیگر کس

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند

وزش خوانندگان: Minding افراد دیگر کسب و کار است که همواره عمده قوانین و مقررات خطر گرفته شده در شریف گوشته خدمت به سلامت عمومی است. به حدی که مردم هستند و در مورد وجود دارد و اوباش که به شدت سرزنش غریبه اگر نه ساخت شهروندان بازداشت.

منطق این است که قوانین و مقررات به حالت تعلیق در مواقع اضطراری است.

بله و نه. خانم رفتار می کند کنایه با تعلیق این قانون در برابر فریاد غریبه که ناشی مناسبت به فریاد "کمک!" اما این درخواست البته فوری و نه توهین.

در مقابل زمانی که یکی به نظر می رسد در معرض خطر از دیگران درایت مورد نیاز است – به خاطر موثر بودن و همچنین احترام.

همه ما می دانیم قوانین در مورد ماندن در منزل و زمانی که بیمار ما حفظ فاصله و شستن دست ما است. آنها باید اجرا شود.

اما که نمی دادن مجوز به این نوع از افرادی که تحت شرایط عادی خواهد بود به شما گفتن که شما بیش از حد چاق یا بیش از حد نازک است که شما باید ازدواج کنید یا طلاق گرفته که شما باید تغییر شغل و یا بازنشسته و یا جلوگیری از داشتن فرزند.

آنچه که آنها انجام می دهند در حال حاضر شتابزده سفارش مردم به رفتن به خانه بدون آگاهی از چرا آنها. حتی سخت قرنطينه تشخیص نیاز به خرید مواد غذایی و دارو به ورزش و تمایل به کسانی که در نیاز شدید.

و هرگز به خاطر داشته باشید که کسانی که disciplinarians خارج کنند و یا آنها را نمی توان در درون فریاد فاصله.

همه ما نیز می دانیم که سرفه می تواند کشنده باشد. اما به هر بازیگر می تواند به شما بگویم وجود دارد مقدار زیادی از سرفه که آیا آسیب به دیگران, اما ممکن است بوجود می آیند از آسم اسید معده به مری یا آلرژی – و یا به سادگی از بودن در مخاطب است. هدف قرار دادن این افراد به عنوان دشمنان عمومی است که به عنوان مدعی است آن را به عنوان معنی. بله حتی در سمفونی کنسرت.

اما آنچه در مورد کسانی که در واقع در حال شکستن قوانین اساسی? سپس آن را طول می کشد تدبیر موثر باشد. اصلاح غریبه تنها کار می کند زمانی که این فرض اشتباه حسن نیت ("من فکر می کنم ما باید بیشتر فاصله در اینجا – که 6 پا") و اجازه می دهد تا آنها را به پیروی پایدار بدون خجالت عمومی. حتی اگر آنها شایسته شرمنده از خود.

سلام خانم منش: من به پسر عموی من پسر یک هدیه از 1950s مقابله با جعبه با بسیاری, قدیمی, ماهیگیری lures. من حدس می زنم آن نمی شد بسیار استقبال مینماید چرا که من هرگز دریافت و با تشکر از شما. چه می توانم در مورد آن انجام?

آرام خواننده: نه پرتاب خوب مقابله با پس بد است. رفتار خانم معتقد است که نادیده گرفتن ارائه نشانه آن است که آنها ممنوع است.

عزیز از دست رفتار: ما به زودی خواهید بود در بازدید از یکی از بستگان که نقل مکان کرد و به خانه اش کمتر از یک سال پیش. همسر من و من موافقت می کنم که هدیه housewarming مناسب است اما در موافقت کنند.

شما ببینید من فکر می کنم یک رول کاغذ توالت کافی است اما شوهر احساس می کند که من در حال ارزان است. او فکر می کند ما باید به دو رول که من فکر می کنم خواهد بود وجود ندارد. لطفا اگه حل و فصل این بحث بود ؟ (ما در حال صحبت کردن در دو طبقه در اینجا.)

آرام خواننده: Tee-hee. اما اگر از دست, رفتار, اعلام برنده, شما تنها باید به فکر راه دیگری برای سرگرم کردن خودتان در سلول است.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب