Maple Leafs آماده برای نشان دادن خاموش دفاعی پروژه آنها مشغول به کار در اردوگاه تابستانی

اگر شما لحن به بازی 1 Maple Leafs-کت آبی حذفی سریال یکشنبه شب و دیدن تورنتو بازی دفاع-نوع اول بازی نمی تنظیم ص

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

اگر شما لحن به بازی 1 Maple Leafs-کت آبی حذفی سریال یکشنبه شب و دیدن تورنتو بازی دفاع-نوع اول بازی نمی تنظیم صفحه نمایش خود را.

این برگها شماره 1 تیم NHL در برگزاری بر روی جن در حمله منطقه امیدوار کننده به عنوان یک بسته بندی دفاعی تیم فکر در چهارمین فصل متوالی در پلی آف.

آن را یک کل نگاه جدید است. این بیشتر از یک سری از ترفند ها و تنظیمات ساختاری برای دریافت برگ بازی به عنوان یک مرد در خود منطقه و به دست آوردن جن از پایان خود را قبل از محکم چک کردن تیم مانند کلمبوس می توانید یک جای پا در چرخه خود را بازی.

"از تجربه سال گذشته (در برگ' در دور اول خروج در برابر بوستون) آن را یک بازی دفاعی است که ساقه رو به جلو را به جرم" برگ defenceman تراویس Dermott گفت: روز شنبه یک روز قبل از باز کردن بازی از بهترین از پنج بازی در سری در مقابل کلمبوس.

"این چیزی است که ما شده ایم متمرکز (در روش). در برابر یک تیم مانند کلمبوس ما می دانیم آنچه که دوست دارند انجام دهند و ما را بسته است که به پایین. آنها قرار داده خواهد شد pucks پشت سر ما و فشار سخت پس از آنها. ما باید به خارج از منطقه ما با دو لمس. ما می دانیم آنچه که آنها به ارمغان خواهد آورد و ما باید به آماده شود."

تورنتو و حتی در طول مرحله دوم NHL بازگشت-به-بازی, برنامه هنگامی که تنها یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان اجازه داده شد بر روی یخ در همان زمان گفته شده است خود را-منطقه بازی متفاوت خواهد بود. سر مربی شلدون Keefe تا به حال هم به نگاه نه تنها در برگ ناسازگار دفاعی بازی این فصل اما باشگاه حذفی عملکرد در گذشته سه پست-فصل — همه دور اول خارج می شود. او تنظیم شده و حفر صفحه اصلی دفاعی مجموعه ذهن خود فهرست.

اما برگها بود تیم های مختلف? آنها در مورد صحبت خود را بهبود بازی خود را در منطقه از آنها خارج شد در دور اول در برابر واشنگتن سه فصل پیش.

"آن بوده است و بخش بزرگی از تلاش بازیکنان مطرح از یک روز (از تابستان شیوه)," Keefe گفت. "ما در حال رفتن به بازی بازی های معنی دار از سمت راست دروازه در حال حاضر و ما هیجان زده هستیم و این قرار به عمل. شده است وجود دارد بسیاری از جزئیات و ساختار قرار داده و در ... و من به طور کامل انتظار می رود بازیکنان ما به خوبی با آن است.

"اما نمی توانیم فراموش کنیم که ما به عنوان یک تیم است. اگر ما تیز ادبانه, اگر ما را نمی, نمره آن خواهد بود دشوار است."

Keefe خود پرده برداری بازی فهرستی از شنبه, و آن را برجسته rookie نیک رابرتسون در خط سوم با الکس Kerfoot و Kasperi Kapanen. Andreas Johnsson بود که انتظار می رود به بازگشت برای فوریه عمل جراحی زانو در اواخر ماه اوت بود, دوم کامل تمرین با تیم است و می تواند جلوتر از برنامه.

در حال حاضر برگ طرح به یک دفاعی جدید هویت.

"آن (دفاع) می تواند تبدیل به یک تیم کامل چیز سریع" Dermott گفت. "وجود دارد به مقدار زیادی از پشتیبانی از هر کس بر روی یخ و فقط افتخار ما دفاعی بازی قبل از پریدن به جرم است."

--

بازی 1: برگها در مقابل کت آبی

یکشنبه, 8 p. m.

در اینجا برگها' انتظار خطوط دفاعی جفت و goaltenders:

جلو

ویلیام Nylander, Auston ماتیوز ژاک هایمن

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ایلیا Mikheyev جان Tavares میچ Marner

نیک رابرتسون, Alex Kerfoot, Kasperi Kapanen

کایل کلیفورد Frederik Gauthier, Jason Spezza

فوق العاده: Pierre Engvall

دفاع

جیک Muzzin جاستین Holl

مورگان Rielly کودی Ceci

تراویس Dermott تایسون باری

افزودنیهای پیشنهاد شده: Rasmus Sandin مارتین Marincin

Goaltenders

Frederik اندرسن (استارت), جک کمپبل

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب