پدر و خیرگی: واقع بینانه باشد وقتی که می آید به ورزش جوانان - Mon, 27 Jul 2020 PST

در حال حاضر که جوانان دو و میدانی بازگشته اند در قالب بیس بال خصوصی مدرسان در مورد به عقب سر خود را. من برای ه

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

در حال حاضر که جوانان دو و میدانی بازگشته اند در قالب بیس بال خصوصی مدرسان در مورد به عقب سر خود را.

من برای همه کارشناسان را قادر می سازد جوانان برای رسیدن به پتانسیل کامل خود را. هر دو از فرزندان من ضربه با مایک ماهی قزل آلا سر مربی باشگاه که به توصیه بزرگترین بازیکن در بیس بال از سنین 15-17. نظرات او شده اند ارزشمند است. حتی اگر ما از 2500 کیلومتر از مربی پسر من ارسال ویدئو و او اجازه می دهد آنها را می دانیم که آنها چگونه باید تنظیم با هر در خفاش.

درس های خصوصی فرزندان من دریافت شده از خود را در هاکی روی یخ کمک مربی فوق العاده. پس از دو جلسه پسرم میلو در حال بازی در یک هاکی روی یخ مسابقات هنگامی که مادر یکی از هم تیمی های خود خواسته اگر ما مشغول به کار بودند با احترام و جبران مدرس. او آن را به میخ حتی اگر اختصاص هاکی مادر تا به حال هیچ ایده ما استخدام هاکی روی یخ گورو میلو بازی تغییر کرده که بسیار. این بود آشکار است که چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که هیچ کس به دنبال پسرم.

خصوصی ورزش آموزش را تبدیل به یک کسب و کار بزرگ. ما پسر سابق هاکی مربی هزینه $100 یک ساعت. ما نمی توانیم که, اما مقدار زیادی از دیگران می پرداخت حمل و نقل. پدر و مادر در حال حاضر بیشتر از همیشه مایل به صرف هر آنچه در آن طول می کشد برای کودک خود را برای بهبود در خود ورزش است.

در عین حال چیزی است که هر پدر و مادر باید بدانید. مدرسان می تواند تنها یک کودک است. توانایی ذاتی و کودک رانندگی به موفقیت ها مهم ترین عوامل است.

با توجه به سابق از یک دهه پیش من زد به سابق لیگ اصلی بیس بال و نزدیک تام گوردون در فیلادلفیا فیلیز مطبوعات جعبه زمانی که من تا به حال یک MLB ضرب و شتم.

دی گوردون تام پسر فراخوانده شد و در دور چهارم با لس آنجلس داجرز در سال 2008 و من پیشنهاد من به شما تبریک میگوییم. من نمی تواند کمک کند اما درخواست گوردون هنگامی که پسر خود را که در حال حاضر نقش میانه زمین زیر کشت برای Seattle Mariners متمرکز در بیس بال.

من کنجکاو بود پس در حالی که همه از دیگر فرزندان از فیلیز چرخش یک خفاش یا پرتاب یک توپ در تیم ملی را clubhouse در طول آن دوران دی گوردون dribbled بسکتبال بازگشت هنگامی که پدر خود را بخشی از تیم از 2006-2008.

"این درست است" گوردون گفت. "همه Dee مراقبت در مورد زمانی که او در حال رشد بود تا بسکتبال. مهم نیست که چگونه به خوبی من انجام شده بود در بیس بال."

من از زمانی که دی گوردون اول شد جدی در مورد بیس بال و من شوکه شده بود پاسخ دهد. "او واقعا تمرکز بر روی حرکت خفاش تا زمانی که او 17" گوردون گفت.

که شخص پس از گوردون نیست فقط در دو زمان همه ستاره اما او برنده لیگ ملی پنبه حلاجی شده عنوان و led لیگ در پایگاه های دزدیده شده در طول سه فصل است.

گوردون مانند بسیاری از همسالان خود است. من صحبت می کرد به پسران من' هاکی مربی در مورد او. پاسخ این بود که "چقدر بهتر است که او بوده است اگر او تا به حال درس؟"

من فکر نمی کنم آن را با اهمیت گوردون. من صرف بیش از یک دهه تماشای لیگ برتر بازیکنان و آشکار است که آنها دارای مهارت های ویژه مجموعه.

بله, شما می توانید کار سخت و ضرب و شتم شانس و آن را به لیگ های بزرگ. وجود دارد بیشتر به عنوان مثال که از پیت افزایش یافت. "چارلی Hustle" فقط بالاتر از حد متوسط در همه چیز گل رز نیست دارای استعداد ویژه ای. او تا به حال به اندازه کافی مهارت با غیر انسانی درایو برای تبدیل شدن به بیس بال آمار پادشاه. گل رز است که قطعا الهام بخش وقتی که می آید به شن و عزم و اراده.

پس از نوشتن یک داستان در رز در سال 2013 او پسر من. وقتی میلو در خواست مشاوره پلاریزه ورزشی شکل ادا زیر "تهاجمی بسیار تهاجمی هرگز راضی باشد."

میلو گرفته شده است که به قلب او هنوز هم می گوید: آن را مانند یک سرود. من هرگز فراموش نکنید که رانندگی بعد از گل رز ملاقات پسر من. من گفت و سپس به 8 سال میلو "شما می توانید از اعمال آنچه پیت گفت: به مدرسه."

"هیچ پیت معنا نیست آن است که راه" میلو گفت. "او تنها به معنای آن در مورد ورزش."

من نمی تواند متوقف خنده. اما من نمی کرک تا زمانی که من به تماشای توهم پدر و مادر صرف ثروت در درس. میلو سابق هاکی روی یخ هم تیمی است که یک بازیکن مناسب و معقول. اما او همچنین یک مبتلا به آسم که نیست سریع یا سریع اما توهم پدر و مادر امید که پسر خود را به NHL.

موفق باشید با آن در دنیای رقابتی ، سال بعد بچه دار زدن در آن وجود دارد اما سیاه خود را پدر و مادر که شکایت در مورد همه چیز را در پسر خود را ورزش جهان را ندارد هر چیزی سرگرم کننده برای او و یا خود را.

درس قطعا جوانان در کمک به ورزشکاران به سطح دیگری اما پدر و مادر باید بدانند که ورزشکاران حرفه ای در انجمن. که مشهود بود زمانی که من به تماشای عظیم C. C. Sabathia زمین بدون در نظر گرفتن مقدار از هر گام به سمت بشقاب خود را در طول جشن حرفه ای.

چگونه می توانید یک مرد به اندازه 6 فوت-10 بن سیمونز حرکت می کند تا به سرعت و چنین چشم انداز بسکتبال? این Sixers' اندازه گارد نقطه به سادگی نیست مثل شما یا من. چگونه هر کسی می تواند توضیح دهد Lamar جکسون آخرتی حرکت در زمین? ریونز' ستاره برجسته شبیه به تماشای یک بازی ویدیویی.

اگر شما می خواهید به پرداخت یک مبلغ گزاف برای, درس, رفتن, برای, آن, اما مطمئن شوید انتظارات شما مناسب هستند. آن را خوب برای کودک خود را به خواب اما بزرگسالان باید به طور معقول و دوباره آن را سرگرم کننده برای کودک خود را و گوش دادن به آنها.

باید آن را همه چیز در مورد کودکان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب