بایرن دورتموند برای گرم کردن آرامترین تا کنون بوندسلیگا دوئل

برلین—کانادا Alphonso دیویس رز به مناسبت در روز شنبه به عنوان ورزشی جهانی باقی مانده متمرکز در بوندسلیگا آلمان

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

برلین—کانادا Alphonso دیویس رز به مناسبت در روز شنبه به عنوان ورزشی جهانی باقی مانده متمرکز در بوندسلیگا آلمان.

دیویس از ادمونتون به ثمر رساند و راه اندازی یکی دیگر از هدف در بایرن مونیخ 5-2 تار و مار Eintract فرانکفورت. بوندسلیگا در حال پخش است در خالی استادیوم بدون تماشاگر با توجه به سخت اقدامات بهداشتی در برابر coronavirus.

اهداف از لئون Goretzka توماس مولر و Robert Lewandowski بود, بایرن در کروز کنترل اما فرانکفورت مدافع مارتین Hinteregger به ثمر رساند و دو بار در سه دقیقه تنظیم هیجان انگیز آخر.

دیویس steadied بایرن اعصاب قبل از Hinteregger خود هدف دربسته در محیط یک بازی قابل توجهی برای این مرکز بازگشت.

"این یکی از بهترین اهداف خود را من به ثمر رساند" Hinteregger شوخی.

بایرن رقیب بوروسیا دورتموند گذاشته چالش با سخت 2-0 برنده شدن در قرعهکشی پیش از آن در روز.

پیروزی نگهداری بایرن چهار امتیاز جلوتر از دورتموند به عنوان جلسه خود را در روز سه شنبه یک بازی است که خواهد شد یک راه طولانی برای تصمیم گیری قهرمانی – با فرض باقی مانده هفت دور بروید.

لیگ از سر گرفته آخر هفته گذشته پس از آن همه گیر ناشی از دو ماه استراحت و بازیکنان باید تحت آزمایش به طور منظم برای COVID-19 قبل از آنها پاک به بازی.

مانند آخر هفته گذشته بازیکنان عینک ماسک صورت در هنگام ورود برای همه بازی ها در روز شنبه در حالی که کسانی که شروع نمی شود آنها را نگه داشته و حفظ فاصله خود. توپ ضد عفونی شد و مقامات انجام شده قبل از بازی مصاحبه در فاصله با میکروفن نصب شده بر روی قطب به نگه داشتن خبرنگاران تلویزیون در خلیج.

آلمانی فدراسیون فوتبال (DFB) با ارسال نامه ای به باشگاه در طول هفته هشدار به آنها که جامعه و سیاستمداران بودند از نزدیک پس از انتقاد از جشن هدف که رفت و بیش از حد قبلی آخر هفته.

هرتا برلین بازیکنان جشن آزادانه خود را 3-0 برنده در دوشنبه هفته گذشته اما یک نقطه از خودداری در 4-0 دربی برنده بیش یونیون برلین در روز جمعه.

به DFB محلی گفت: مقامات بهداشتی می تواند در نظر تلویزیون تصاویر را زمانی که تصمیم گیری در اعمال قرنطینه اقدامات تیم در مورد نتیجه مثبت برای COVID-19.

دورتموند تلاش برای تحمیل خود در برابر ولفسبورگ به ثمر رساند اما با اولین شانس واقعی از طریق Guerreiro در دقیقه 32. جولیان برانت هوشمندانه در حکیمی که فرستاده Thorgan خطر از طریق. خطر قطع توپ را برای Erling Haaland -- که آن را از دست رفته -- اما Guerreiro وجود دارد برای رفت و برگشت توپ به خالص.

دورتموند مدافع تشک جنجالی رفت در شکستن.

"تشک مشکلات خود را با تاندون آشیل. ما امیدواریم که که او می تواند در بازی روز سه شنبه" دورتموند ورزشی کارگردان Michael Zorc گفت.

رناتو Steffen آمار میره با ولفسبورگ نزدیک ترین فرصت مناسب پس از استراحت زمانی که تیم تحت سلطه.

اما ولفسبورگ بود که در یک ضد حمله به رهبری Jadon سانچو در 78 زمانی که حکیمی اخراج در گوشه ای دور.

ولفسبورگ را فلیکس کلاوس فرستاده شد دقیقه بعد با کمک VAR پس از ابتلا به مانوئل Akanji گوساله از پشت. او نگران بود و فرستاده شده اما در سمت چپ این زمینه بدون اعتراض.

Zorc تایید قبل از بازی که Mario Götze را ترک خواهد کرد و بار دوم خود را املا در این باشگاه به پایان می رسد در تابستان.

Borussia Mönchengladbach بود و در سکوت و تشویق توسط 13,000 پلاستیک برش طرفداران در می ایستد اما نمی تواند کمک به افتادن در برابر بایر لورکوزن 3-1 در خانه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دو گل از کای Havertz دوم یک پنالتی تایید توسط VAR و یکی دیگر از سون بندر برداشته لورکوزن, بالاتر از گلادباخ به جایگاه چهارم آلمان آخرین به واجد شرایط برای لیگ قهرمانان — فرض لایپزیگ ضربان ماینز در روز یکشنبه.

و همچنین cut-outs از واقعی هواداران گلادباخ را می ایستد شد آراسته با آگهی اعتراض به بازی بدون تماشاگر.

همچنین Werder Bremen برگزار شد برای 1-0 برنده بیش از فرایبورگ بود که تساوی اواخر حکومت از طریق VAR پس از برمن هافبک Philipp Bargfrede فرستاده شد و در آخرین محل پادربورن به خود جلب کرد با Hoffenheim 1-1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب