کانادا راگبی تقویم هنوز هم در هوا به دلیل همه گیر محدودیت

با ژوئیه بین المللی در حال حاضر به نام خاموش با توجه به همه گیر جهانی و احتمال لغو آمریکا راگبی قهرمانی بعد از

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

با ژوئیه بین المللی در حال حاضر به نام خاموش با توجه به همه گیر جهانی و احتمال لغو آمریکا راگبی قهرمانی بعد از این تابستان کانادا بالا راگبی بازیکنان ممکن است عمل را تا اکتبر در اولین.

انتظار می تواند منجر به هر دو جسمی و روانی استرس برای ورزشکاران استفاده می شود به یک روال آموزش و برنامه بازی به اوج.

"من صحبت کردن با بسیاری از مربیان از زمان به زمان و هیچ یک از آنها در حال رفتن در هر نقطه ... این یکی از عجیب و غریب گفت:" کانادا مربی کینگزلی جونز سابق ولز کاپیتان. "فکر می کنم ما همه امیدوار است در ماه نوامبر و که شامل جفت من که مربیگری در Tier 1 (کشورها) که من به صحبت می کنند."

کانادا مردان بازی نیست پس Oct. 8 هنگامی که آنها مورد ضرب و شتم 66-7 با آفریقای جنوبی در جام جهانی در ژاپن است.

کانادا در حال حاضر در رتبه 23 در جهان بود که با توجه به چهره, فرانسوی, وحشی در 4 جولای در مونترال و شماره 14 ایتالیا در جولای 11 در هالیفاکس.

وحشی بازی برنامه ریزی شده برای Complexe Sportif کلود-Robillard شده اند اولین راگبی بین المللی در مونترال. همچنین این امر مشخص شده اند افتتاحیه کانادا quadrennial منجر به 2023 جام جهانی در فرانسه.

آمریکا راگبی قهرمانی اجرا می شود Aug. 15 سپتامبر از طریق. 12 با کانادا و زنجان به میزبانی پلاک 26 برزیل در کلگری و شماره 29 شیلی در وینیپگ با دور بازی در 16-رتبه متحده شماره 10 آرژانتین و شماره 17 اروگوئه.

در حالی که این مسابقات باقی مانده در جهان راگبی docket, این نوع سفر پیچیده برنامه به نظر می رسد غیر واقعی با توجه به همه گیر.

"ورزش کنار, من فقط نمی ببینید که چگونه محدودیت دولت در حال رفتن به اجازه می دهد ما را به انجام آن چیزهایی که گفت:" جونز.

کانادا مردان هستند و سپس میله میله به میزبانی ایالات متحده عقاب در Oct. 30 در B. C. محل ورزشگاه در ونکوور به عنوان بخشی از نوامبر تست برنامه.

جهانی راگبی کنترل تست برنامه و آن را به بدن حاکم برای لغو این بازی گاهی اوقات خروج از اعلام دیر است.

"اصلی وسایل نشده است رسما لغو نشده است," جونز گفت: پس از ماه جولای برنامه. "بنابراین ما همه تلاش خود را به کار در پشت صحنه به تلاش و برنامه ریزی, برنامه ریزی B اگر دوست دارید — است که ما می دانیم که احتمالا ما تنها طرح است."

وجود داشته است صحبت از کانادا مردان از رفتن به ژاپن در ماه نوامبر به بازی شماره 24 نامیبیا — جام جهانی matchup در کمیشی که هرگز اتفاق افتاده است به دلیل گردباد Hagibis. اما که و پس از آن مسابقه در برابر شماره 22 هنگ کنگ در آسیا هرگز از تخته رسم.

HSBC World Rugby Sevens Series, در ضمن میله میله به سر در ماه سپتامبر موکول حوادث در لندن (برای مردان) و پاریس (مردان و زنان). سری جهانی شده است در وقفه از مردان کانادا Sevens در ونکوور در اوایل ماه مارس.

هیچ تضمینی نیست که دوباره sevens حوادث را پیش بروید در پاییز.

در ضمن راگبی کانادا در حال انتظار برای محدودیت به راحتی به خود اجازه می دهد تا متمرکز بازیکنان برای آموزش در گروه های کوچک.

"در پایان روز, سوال این است که آیا ما آموزش پرسید:" جونز. "وجود دارد هیچ مسابقه رسمی برای آموزش است."

آن است که واقع بینانه به درخواست ورزشکاران نخبه به قطار در سرعت کامل با هیچ بازی در چشم او اضافه شده است.

باید ونکوور تست بازی در اواخر اکتبر ادامه جونز می گوید او می خواهد به احتمال زیاد نگاه خود را به داخلی مبتنی بر بازیکنان با هم در ماه سپتامبر و بازی برخی از گرم کردن بازی ها در کانادا در ماه اکتبر احتمالا مربوط به تورنتو فلش از لیگ راگبی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

آمریکای شمالی در ليگ برتر لغو آن سال 2020 فصل در اواسط ماه مارس.

در سمت به علاوه عدم وجود سطح بالای رقابت ها پیش از بین المللی ویندوز را تحت تاثیر قرار همه تیم است و ممکن است کمک به کانادا باعث تسطیح زمین بازی داده شده مخالفان خود را نمی خواهد بازی کرده اند.

"این بزرگترین چالش ما. ما نمی تواند به اندازه کافی رقابتی راگبی گفت:" جونز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن