ایالات متحده پایگاه همنام شامل slaveholders شکست ژنرال - Mon, 15 Jun 2020 PST

CINCINNATI – تا آنجا که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برخوردار صحبت کردن در مورد برنده شدن و برندگا

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

CINCINNATI – تا آنجا که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برخوردار صحبت کردن در مورد برنده شدن و برندگان این مؤتلفه ژنرال او پاکستان نمی خواهد که نام خود را حذف شده از آمریکا پایگاه های نظامی بودند و نه تنها در کنار از دست دادن شورش علیه ایالات متحده و برخی حتی خوب در نظر گرفته ژنرال.

10 ژنرال شامل برخی از ساخته شده است که میدان جنگ پر هزینه اشتباهات; دیگران بدرفتاری دستگیر اتحادیه سربازان برخی از آنها slaveholders و یکی مربوط به Ku Klux Klan پس از جنگ.

مغلوب ساختن پیشی جستن است حفر شده در پاشنه خود را در تغییر نام گفت: این پایگاه که آموزش دیده و اعزام قهرمانان به صورت دو جنگ جهانی "تبدیل شده اند بخشی از یک بزرگ آمریکایی میراث سابقه پیروزی, پیروزی و آزادی است."

وجود دارد در حال رشد حمایت در ایران - رهبری سنا به حذف مؤتلفه نام و از سابق آمریکا رهبران نظامی مانند بازنشسته 4-star ژنرال دیوید پترائوس نوشت که هفته گذشته است که این پایگاه ها به نام "برای کسانی که در زمان دست به اسلحه در برابر ایالات متحده و برای حق به بردگی دیگران است."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مسکن, منشی, بن کارسون که سیاه و سفید است, گفت: نامگذاری پایگاه پس از مؤتلفه ژنرال انجام شد و در بعد از جنگ تلاش های آشتی و آنها را تغییر دهید در حال حاضر می باید "دقیقا برعکس اثر" – و این که جامعه نیاز به توقف به دنبال تاریخچه به جرم.

"ما باید به رسمیت شناختن است که ما از یک تاریخچه و سعی کنید برای مخفی کردن این تاریخچه است که احتمالا یک حرکت هوشمند," کارسون گفت: کریس والاس "فاکس نیوز یکشنبه."

طولانی احترام در خیلی از جنوب مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee اغلب شده flashpoint برای مخالفان تجلیل Confederates که باعث یک جنگ که به کشته شدن صدها هزار نفر از آمریکایی ها در خاک ایالات متحده آمریکا در برخی از خونین ترین مبارزه تا کنون دیده ام.

مغلوب ساختن پیشی جستن پرداخت ادای احترام به لی به عنوان "بزرگ به طور کلی" در یک مطالعه تاریخ جنگ درس در طول یک سال 2018 تجمع در لبنان اوهایو گفت: آبراهام لینکلن توسعه "ترس" در مورد تلاش برای شکست دادن لی قبل از تبدیل به ژنرال Ulysses S. Grant از نزدیکی نقطه دلپذیر, اوهایو, برای موفقیت است.

در حالی که لی اوایل پیروزی قرار دادن ارتش اتحادیه اراذل و شکست او در نبرد سرنوشت ساز Gettysburg در سال 1863 دربسته در محیط با فاجعه Pickett مسئول به اتحادیه آتش بود و نقطه عطف جنگ.

لی به تصویر کشیده شده است و در جنوب به عنوان یک نجیبانه, قهرمان, اما او تا به حال شده است یک slaveholder در زبان مادری خود ویرجینیا و حداقل یکی از بردگان سابق شهادت دادند که لی تا به حال او را شلاق وحشیانه.

ژنرال Braxton براگ اسم برای مشهور کارولینای شمالی ارتش لیبی نیز slaveholder و منفور کلی که استعفا داد و به فرمان او پس از شکست در سال 1863 در Chattanooga.

در ABC "این هفته" جمعه جورج Stephanopoulos خواسته بهداشت ، جیمز Lankford R-اوکلاهما اگر آن زمان برای جلوگیری از داشتن پایگاه های نظامی به نام بعد از مؤتلفه ژنرال مانند برگ.

Lankford نشان داد توافقنامه مقایسه آن را به نام مدارس و گفت که کودکان باید قادر به خود را در مدرسه اسم به عنوان یک مدل نقش است.

"شما را که در یک پایگاه نظامی و همچنین" Lankford گفت. "بنابراین اگر شما یک پایگاه نظامی است که پس از نام کسی که در واقع شورش علیه دولت ایالات متحده پس از آن شما می خواهید می شود قادر به رفتن به عقب و نگاهی به آن نام. که باید یک اصل اساسی است."

ژنرال جان بل هود اسم تگزاس پایه و دیگر فرماندهان خواب در اسپرینگ هیل در ایالت تنسی آمریکا پس از یک روز طولانی عمدتا مبارزه موفق در سال 1864 اجازه می دهد اتحادیه سربازان به دور در یک جاده خیلی نزدیک به خواب Confederates که برخی از این گزارش مورد استفاده قرار شورشیان آتش به نور خود لوله است. او به دنبال با شکست در فرانکلین تنسی و اواخر مورخ شلبی Foote نوشت: "جنگ داخلی: یک روایت" که "هود حال غرق ارتش خود را از بالا به پایین."

ژنرال A. P. Hill اسم از پایگاهی در ویرجینیا بود که در جنگ کشته در سال 1865 است اما به یاد اقدامات پس از نبرد دهانه در سال 1864 که در آن برخی از نیروهای شورشی بودند خشمگین شمالی با استفاده از واحد است. برخی از سربازان نامه نوشت و توصیف شورشیان اجرای بی دفاع سیاه و سربازان. مورخان می گویند تپه دستور سفید اتحادیه زندانیان به مخلوط با سربازان به رژه در شهر سن پترزبورگ به شنیدن نژادپرستانه این jeers از مردم شهر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن