خاله را میزبان Mike Birbiglia و J. امید استین زوم رویداد در روز شنبه - پنج شنبه, 17 Jul 2020 PST

خاله کتابفروشی میزبان زندگی می کنند زوم رویداد روز شنبه با کمدین Mike Birbiglia و شاعر J. امید استین به مناسبت

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

خاله کتابفروشی میزبان زندگی می کنند زوم رویداد روز شنبه با کمدین Mike Birbiglia و شاعر J. امید استین به مناسبت انتشار کتاب "یکی از جدید: دردناکی داستان واقعی از یک تمایلی پدر." این رویداد را به توقف در Birbiglia و استین آنلاین رزرو تور.

دقیق ساختار این رویداد به معنای تعجب خاله حوادث هماهنگ کننده کلر دیوی گفت. اما ممکن است شامل یک فعالیت گروهی است که اجازه می دهد تا بینندگان به نوبه خود بر روی دوربین های خود و مشارکت فعال در زوم نشست. "ما واقعا هیجان زده" دیوی گفت.

زمانی که Birbiglia خواسته پیروان خود را به برچسب مورد علاقه خود را indie در کتابفروشی ها در اخیر Instagram, پست, چند ذکر خاله است. دیوی دیدم پست و رسیده به بحث در مورد برنامه ریزی یک رویداد. Birbiglia به سرعت به توافق رسیدند.

متناوب بین کمدی و شعر ازدواج نوشتن دو جلد Birbiglia اولیه تمایل به شروع یک خانواده استین مشکل بارداری و دستکاری برای اولین بار پدر و مادر با فعال مشاغل است.

"این یک چیز جالب – نوشتن با همسر خود – به دلیل آن را مانند رفتن به زوج درمانی" Birbiglia گفت: در مصاحبه با استفان کلبرت برای "Late Show With Stephen Colbert." "جز هیچ درمانگر."

کتاب او گفت: مثل این است که یک "'او گفت: او گفت:" اما او گفت: او در شعر است.' "

Birbiglia شناخته شده است خود را برای حضور در "این زندگی آمریکایی"," فیلم های خود را "در خواب راه رفتن با من" و "فکر نمی کنم دو بار" و سرپایی ویژه "با تشکر از خدا برای جوک" "دوست دختر من دوست پسر" و اخیرا "یکی از جدید" از آن کتاب اقتباس شده است.

استین کار شده است منتشر شده در New York Times, the New Yorker, شعر و بین المللی است. اشعار از اولین مجموعه "کمی فضانورد" به ویژه در "جدید است: به شدت داستان واقعی از یک تمایلی پدر" در کنار دیگر آثار اصلی نوشته شده برای کتاب های جدید.

برای حضور در زوم رویداد خرید یک کپی از این کتاب از خاله را آنلاین و یا ذخیره یک کپی برای منظقه وانت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد بازدید خاله را در Facebook صفحه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن