سابق Gonzaga standout Killian Tillie preps برای گام بعدی در کار حرفه ای - سه شنبه, 02 ژوئیه سال 2020 PST

انعطاف پذیر و نگرش مثبت تعریف شده است که Killian Tillie در طول چهار فصل در گنزگا همچنان به او خدمت می کنند به

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

انعطاف پذیر و نگرش مثبت تعریف شده است که Killian Tillie در طول چهار فصل در گنزگا همچنان به او خدمت می کنند به خوبی با بسکتبال اساسا کنار این COVID-19 بیماری همه گیر.

Tillie مبارزه از طریق مجموعه ای از آسیب ها و کمک دو تا از بهترین تیم ها در مدرسه تاریخ – در سال 2017 تیم ملی که در مسابقات قهرمانی ملی بازی و 2019 خدمه رسیده است که این نخبگان هشت – در حالی که تبدیل شدن به یک بازی محبوب هم تیمی و فن های مورد علاقه.

Tillie گذشته سه به علاوه ماه استراحت و گرفتن بدن خود را مناسب برای مرحله بعدی کار خود را پس از این ویروس در کنار گذاشتهشدن مسابقات NCAA در اواسط ماه مارس.

"من شده است به نوعی گیر در اسپوکن" 6-پا-10 بومی فرانسه گفت که پنج شنبه در شمال غرب معابر مجازی فروم. "من می توانم به خانه رفته اند و دیده می شود خانواده من, اما من فکر نمی کنم آن شده اند که هوشمند است. من نیاز به ماندن در اینجا در مورد من نیاز به در این کشور برای تمرینات به صورت پیش نویس اهداف است.

"من عاشق این شهرستان پس از آن یک جای بد می شود."

شمال غربی معابر مجازی فروم / سخنگوی-نقد و بررسی

Spokane در آغوش Tillie در بخشی به دلیل خود را همه کاره بازی بلکه به خاطر او حفظ حس خود را از طنز و باقی مانده شادمان که آیا او در بهبود و یا ارائه در دادگاه است. او به شوخی که او می داند که "همه در همه بیمارستان و من حتی می دانم که دبیران."

"هر بار که من پا در دادگاه, من فقط به آن همه چیز را" او گفت:. "من به قلب من حتی از طریق صدمات سعی کردم از بازگشت از صدمات. من همه چیز را به Gonzaga."

زمان پایین به نوبه خود می تواند مفید برای Tillie است که ثابت حضور در NBA mock drafts, به طور کلی در اوایل تا اواسط دور دوم. او به زمان بیشتری برای التیام و شروع ramping تا در مورد NBA تمرینات مجاز قبل از اکتبر. 16 پیش نویس است.

Tillie صرف کمی از زمان در U-منطقه درمان فیزیکی است که یک حلقه بسکتبال در علاوه بر این به PT خدمات و تجهیزات.

"این نوع از یک برکت و رحمت در لباس مبدل" او گفت:. "من می توانم سالم و دارای مقدار زیادی از زمان به تمرکز بر روی بدن من.

"راستش من احساس بسیار خوبی در این زمان است مانند یک چیز خوب برای من است. من در تلاش برای ماندن در بالای همه قبلی من صدمات و آماده برای فصل آینده است. آن (بدن) نزدیک شدن است. من در تلاش برای به دست آوردن واقعا قوی و آماده برای بازی بسیاری از بازی ها است."

آن را هنوز هم آسان نیست برای Tillie به بحث در مورد پایان ناگهانی به فصل. این Zags (31-2) یکی از عنوان مورد علاقه های شما و عملا خاصی به یک دانه بالا بازی در owsley در باز آخر هفته.

"من فکر می کردم این یک شوخی نیست, اما من فکر (NCAA) که قرار بود برای رفتن به عقب در تصمیم خود و ما می خواهم به نگه داشتن بازی" Tillie گفت. "آن را سخت به فکر می کنم حتی در حال حاضر. آن سخت بود چرا که آن را آخرین شانس برای رفتن پیروزی در مسابقات قهرمانی ملی برای اسپوکن چون من فکر می کنم این شهرستان سزاوار آن است."

Tillie تیراندازی محدوده – او ضربه 13 14 3-اشاره گرها در حالی که درآمد 2018 WCC مسابقات MVP افتخارات – عبور از توانایی و احساس طبیعی برای این بازی باید ترجمه و در سطح بعدی.

او شده است برچسب توسط برخی به عنوان یک جای خواب انتخاب یک دور اول استعداد است که آمار و ارقام به رفتن در دور دوم اما می تواند تاثیر بازی در یک از راه های مختلفی ارائه شده او سالم باقی می ماند. اگر او یک NBA فهرستی از او می خواهم تبدیل به چهارمین بازیکن از گو 2016 استخدام کلاس برای فصل NBA, یونیفرم, پیوستن سابق هم اتاقی Rui Hachimura ژاک کالینز و ژاک Norvell جونیور

Tillie انجام زوم مصاحبه با بیش از 20 تیم.

پیش نویس خود را و موقعیت است "احتمالا مانند آغاز دور دوم و پس از آن بسیار بازخورد مثبت در بازی" Tillie گفت. "همه می دانند آن را فقط به من داده است. من فقط نیاز به یک تیم است که اعتماد من بدن و اعتماد چگونه من احساس می کنم در حال حاضر و من خوب به آن بروید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن