Chayka مراحل پایین به عنوان آریزونا GM یک هفته قبل از مقدماتی

گلندیل, ARIZ.—آریزونا مدیر جان Chayka به دست آورده تمدید قرارداد در اوایل این فصل برای ساختمان شغالها به حذفی

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

گلندیل, ARIZ.—آریزونا مدیر جان Chayka به دست آورده تمدید قرارداد در اوایل این فصل برای ساختمان شغالها به حذفی مدعی در چهار سال کوتاه.

او بود که به نام واگذارنده با این تیم به شدت دقت کنید بیانیه ای در روز یکشنبه بعد از پله پایین یک هفته قبل از شغالها' استنلی مقدماتی جام ملت های سری در برابر نشویل.

بازیکن سابق و فعلی دستیار GM استیو سالیوان به عنوان موقت مدیر کل.

"این باشگاه نا امید در اقدامات خود و در زمان خود به عنوان شغالها و آماده شدن برای ورود به NHL hub شهر ادمونتون که در آن تیم آغاز خواهد شد پس از فصل بازی برای اولین بار از سال 2012 این تیم در بیانیه ای گفت.

"Chayka انتخاب کرده است به ترک قوی و رقابتی تیم کارکنان اختصاص داده شده و آریزونا شغالها طرفداران بزرگترین طرفداران NHL."

Chayka ساخته شده یک نام برای خود را به عنوان یکی از NHL بالا به طور کلی مدیران پس از در حال ترویج در سال 2016 و امضا تمدید قرارداد از طریق 2024 در پاییز گذشته.

Chayka رابطه با مالک جدید Alex Meruelo شروع به بدتر زمانی که او برای اجازه خواسته به دنبال دیگری غیر NHL فرصت با توجه به Sportsnet. آریزونا جمهوری گزارش Chayka نیز دعوت به یک شام اخیر با Meruelo و مدیر عامل جدید خاویر گوتیرز به صحبت با تیلور هال در مورد تمدید قرارداد.

اخبار Chayka خروج آمد همان روز شغالها شد برنامه ریزی برای ترک ادمونتون برای استنلی مقدماتی جام. آریزونا باز می شود در برابر شکارچیان یکشنبه آینده در آن برای اولین بار پس از فصل ظاهر پس از رسیدن به سال 2012 کنفرانس غرب نهایی.

"چهار سال گذشته بوده است که بیشترین لذت بخش از زندگی من" Chayka در بیانیه ای گفت. "در آریزونا من شد یک شوهر و یک پدر در حالی که کار به عنوان سخت به عنوان ممکن است به شغالها یک جام استنلی مدعی. من عاشق ما بازیکنان و مربیان و کارکنان و طرفداران و من خیلی آرزو می کنم من می تواند با این تیم در ادمونتون. متاسفانه وضعیت ایجاد شده توسط مالکیت ساخته شده که نشدنى.

"این همه من قصد دارم برای گفتن در این زمینه در حال حاضر. فولر بیشتر توضیح مفصل ممکن است لازم باشد در آینده ای نزدیک است."

Chayka ساخته شده یک نام برای خود را با شرکت تاسیس هاکی تجزیه و تحلیل شرکت Stathletes در سال 2009. او پیوست و شغالها در سال 2015 به عنوان دستیار مدیر کل تجزیه و تحلیل و در 31 شد جوانترین مدیر عامل عمده در آمریکای شمالی تاریخچه ورزش.

Chayka بازسازی شده شغالها به یک مدعی حذفی در مدت چهار سال به عنوان GM, در آوردن بازیکنان مانند سالن فیل Kessel, Antti Raanta و دارسی Kuemper در حالی که تولید با کیفیت بازیکنان را از طریق پیش نویس است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Meruelo کمک هماهنگ برخی از تغییرات با شل کردن رشته کیف پول پس از تبدیل شدن به اولین هیسپانیک اکثر صاحب یک تیم NHL زمانی که او خریداری اکثر بهره را از این تیم در تابستان گذشته ،

شغالها شد و چهار امتیاز از نهایی کنفرانس غرب نقطه حذفی که فصل متوقف شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما داده شد زندگی جدید وقتی NHL گسترش آن پس از فصل فرمت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن