Marky Delgado نشان می دهد خود را در بازی های ویدئویی مهارت های اما تورنتو FC هنوز هم پایین می رود

تورنتو—هافبک Marky Delgado نشان داد او در بازی های ویدئویی مهارت های یکشنبه, کمک به سرب تورنتو FC به مجموع 4-0

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

تورنتو—هافبک Marky Delgado نشان داد او در بازی های ویدئویی مهارت های یکشنبه, کمک به سرب تورنتو FC به مجموع 4-0 برنده بیش از ونکوور وایت کپس در eMLS مسابقات ویژه.

اما esports جشن بودند کوتاه مدت به عنوان یک گل دیر هنگام توسط Josef مارتینز به پایان رسید TFC اجرا در 3-2 آتلانتا ایالات مجموع برنده بیش از دو بازی. آن را اندازه گیری مجازی برای آتلانتا که از دست 2-1 به بازدید از تورنتو در سال 2019 کنفرانس شرق نهایی.

Delgado گره خورده است آتلانتا مدافع آرژانتین فرانکو Escobar 1-1 در را باز matchup. اما TFC pro gamer فیل (PhilB94) Balke از دست 2-1 به 17 ساله برزیلی پائولو نتو خود آتلانتا آمریکا در مارتینز 84 دقیقه اعتصاب.

آتلانتا اعزام اورلاندو سیتی انگلستان 4-0 در مجموع در اوایل روز شنبه به راه اندازی تورنتو مرحله نهایی مسابقات.

آتلانتا پیشرفت به صورت New York City FC در تاریخ 17 مارس در نیمه نهایی. لس آنجلس FC نقش اسپورتینگ کانزاس سیتی در نیمه نهایی دیگر.

این eMLS مسابقات ویژه آغاز مارس 19 با 16 تیم هر فیلدینگ یک بازیکن و esports نماینده. تمام مسابقات شده اند از راه دور با MLS و eMLS بازیکنان رقابت از خانه.

با Delgado در کنترل مجازی Delgado به ثمر رساند به عنوان تورنتو خالی ونکوور 3-0 با Whitecaps مدافع اریک گودوی در راس در esports matchup با استفاده از EA Sports' بازی فیفا.

Balke سپس لبه Alex (Exraa) Gonzalez-Aldana او ونکوور همتای 1-0 به تکمیل 4-0 مجموع پیروزی.

"او با استعداد است. من نمی توانستم باور آنچه که من از دیدن" Balke گفت: از Delgado.

در بازی افتتاحیه با Delgado مسئول جوزی آلتیدور را باز کرد به ثمر رساند در نهمین دقیقه اما Josef مارتینز آن را به عنوان نیمه اول بود. براد گوزان ساخته شده و دو کلید برای صرفه جویی در آتلانتا در اوایل نیمه دوم.

Delgado نشان داد هیچ مدیریتی ترس مصرف کردن کاپیتان مایکل برادلی در نیمه دوم برای ونزوئلا جناح اریکسون گالاردو. سوئیچ تقریبا پرداخت می شود به عنوان سریع گالاردو نزدیک به تغذیه مجازی Delgado در اواخر بازی.

Alejandro Pozuelo به ثمر رساند در هفتمین دقیقه برای Balke را TFC در بازی تصمیم گیری پس از آتلانتا دفاع موفق به پاک کردن آن پنالتی جعبه. آتلانتا آمد در دقیقه 29 اما ترخیص کالا از گمرک توسط یک TFC مدافع فقط رفت و بیش از این میره.

حیف مارتینز ناودان بالا شات خانه در 44 دقیقه به مساوی کردن بازی 1-1 و Josef مارتینز اخراج صفحه اصلی اواخر برنده است.

حیف مارتینز به ثمر رساند دو گل در نیمه دوم برای Escobar در آتلانتا در 2-0 باز برنده بیش از پرتغال ستاره نانی را اورلاندو.

"این عکس کمک نمی کند ما در این بازی گفت:" یک لبخند Nani.

Josef مارتینز و ترحم مارتینز گل برجسته-حلقه گل آتلانتا در نرم افزار پارسه' matchup.

Pozuelo را باز کرد به ثمر رساند برای Delgado را TFC تیم مقابل ونکوور با یک کم به ضرب گلوله در 15 دقیقه پریدن از گوشه پرچم در جشن. آرژانتین تازه وارد پابلو Piatti رفت و در تنهایی برای تورنتو به زودی پس از اما ونکوور 'حافظ Maxime Crepeau ساخته شده را ذخیره کنید به نگه داشتن نمره در 1-0 در شکستن.

Delgado زمام امور را به دست خود او و دو برابر سرب در 50 دقیقه شلیک توپ خانه پس از مصرف یک پاس مقابل دروازه. برادلی پس از آن گل در یک ضربه بزنید در گوشه ای دور در 65 دقیقه بعد از Piatti سحر و جادو بر روی لبه جعبه مجازات.

دروازه بان کوئنتین Westberg ساخته شده بزرگ صرفه جویی در اواخر بازی به انکار ونکوور.

در بازی 2 با Balke شروع با یک 3-0 مجموع منجر مسئول TFC, Altidore آمد اما شوت او پرواز گسترده است. یکی پس از دیگری خوب Westberg صرفه جویی در انتهای دیگر Piatti شکست در یک شات در 82 دقیقه پس از یک توپ از Pozuelo.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

Piatti هنوز به بازی برای تورنتو برای واقعی rehabbing جراحت پس از امضای قرارداد در اوایل فوریه.

"او یک مرد خوب و من نمی توانم صبر کنید تا زمانی که او می شود و سالم می توانید بر روی زمین هنگامی که آن را امن برای بازگشت به خارج گفت:" Delgado.

MLS آثار لیگ مسئولیت اجتماعی پلت فرم Fox Sports در حال ساخت کمک به تغذیه امریکا با MLS همچنین حمایت از بانک های مواد غذایی کانادا به عنوان بخشی از این مسابقات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن