Dear Abby: مرد نگه می دارد نوه مخفی از همسر سابق خود

عزیز ابی: من طلاق گرفته همسر من 20 سال پیش با پشت سر گذاشتن دو دختر. من دختر بزرگتر شد 5 هنگامی که من سمت چپ و

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

عزیز ابی: من طلاق گرفته همسر من 20 سال پیش با پشت سر گذاشتن دو دختر. من دختر بزرگتر شد 5 هنگامی که من سمت چپ و به دلیل سابق من نهفته است من قادر به آنها را ببینید.

زمانی که من دختر 18 سال, او با من تماس. او اعتراف کرد که او مجبور شده بودند به دروغ در دادگاه و ما دوباره. در 19 او به من آمد ، او پرسید: اگر من او را کودک و خواست که من به هیچ کس به خصوص مادر. من موافقت کرد.

سال گذشته من دختر کشته شده در یک ماشین خراب است. من نوه تبدیل خواهد شد 4. من باید در برابر دختر من خواسته بگویید سابق من و خطر او در نظر گرفتن ؟ یا من باید اجازه دهید همه چیز باقی می ماند به عنوان آنها هستند ؟ همسر فعلی و من تنها افرادی که می دانند. — راز در ویرجینیا

عزیز راز: من از شما می خواهم به بحث در مورد این موضوع با یک وکیل زیرا ممکن است قانونی انشعابات. همسر سابق خود را نشان داده است او در این نوع از کسی که به زور یک کودک به دروغ در زندان مهم است. پس از انجام آن هنگامی که او قادر به انجام کاری به همان اندازه underhanded. من تلاش سخت به آمده تا با یک دلیل که چرا شما باید در مقابل دختر خود را آرزوها و افشای این به سابق خود را, و من نمی توانم فکر می کنم از یک تک.

عزیز ابی: من نگران دخترم. او 12 و می خواهد به اویختن با 21 ساله مرد داوطلب از مدرسه او را. مادرش کار می کند وجود دارد و من شناخته شده خانواده خود را برای چند سال اگر چه ما هرگز اجتماعی.

به تازگی دختر من گفت که او می خواهد برای دیدار با او را در یک پارک برای یادگیری برخی از اسکیت بورد حرکت می کند. او تلاش می کند به من بگویید که آن را بی ضرر که او فقط دوست دارد به اسکیت بورد اما من ناراحت کننده در مورد تفاوت سن و این واقعیت است که او با این نسخهها کار در مدرسه او را. من نمی دانم چه باید بکنید. چه توصیه شما در این وضعیت ؟ — متوقف کرد در کالیفرنیا

عزیز متوقف کرد: اگر چه این مرد جوان انگیزه ممکن است خالص, من فکر نمی کنم دختر شما باید ملاقات با او در پارک بدون نظارت. او را همراهی بنابراین شما می توانید ارزیابی وضعیت. چرا که او داوطلبانه در مدرسه شما اول باید چک کنید در صورتی که نوع دوستی مجاز است به دلیل آن ممکن است و این می تواند هزینه او موقعیت خود را.

عزیز ابی: من افتضاح چون من نمی همدردی هنگامی که مردم کسب و کار خود را بر روی اینترنت ؟ برای مثال من خواندن برخی از نظرات به YouTube و این زن به صحبت کردن در مورد چگونه "همه مردان تقلب." من به او گفتم شاید آن را فقط به تمام مردان او باز پاهای او را به. حساب من متوقف شد و برای یک هفته به دلیل آن است.

بار دیگر یک مرد بود که صحبت کردن در مورد چگونه هیچ یک از بسیاری از بچه ها به او صحبت کنید. من از آنچه که او انجام داده بود به آنها که هیچ یک از آنها صحبت می کنند به او و او دیوانه است. ابی, من به دنبال مشکل است. من احساس می کنم که اگر شما می توانید کسی نیست بوسیدن به شما جلوگیری از قرار دادن کسب و کار خود را وجود دارد. من اشتباه است ؟ — ساده در غرب

عزیز ساده: من فکر می کنم تا. هنگامی که صفات خارج صادر شد, به نظر می رسد کسی را فراموش کرده به شما یک فیلتر. من موافقت می کنم که برخی از مردم overshare آنلاین و انجام آن همراه با خطر است. اما نظرات و پیشنهادات خود را ندارد مفید; در واقع آنها بی رحمانه است. هنگامی که یک زنبور نیش خود را طعمه تلاش می کند تا با مگس کش زدن و این چیزی است که اتفاق می افتد به شما. برای جلوگیری از مشکل خود را محدود به ضربه به اظهار نظر و یا آماده برای مقابله با عواقب آن است که مطمئن شوید که به دنبال.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن