گرفتن در ورزش: معادله کالج ها با استفاده از تصمیم گیری در فوتبال این سقوط شامل بسیاری از متغیرهای اما نگرانی های مالی ممکن است کلیدی برای تصمیم گیری - سه شنبه, 16 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • شما یک سوال در مورد اینکه آیا فوتبال کالج برگزار خواهد شد در پاییز ؟ خوب چندی پیش مرد دانا یک

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

گرفتن در ورزش • شما یک سوال در مورد اینکه آیا فوتبال کالج برگزار خواهد شد در پاییز ؟ خوب چندی پیش مرد دانا یک بار به من گفت که پاسخ به تمام سوالات من بود پول است. آن را دنبال کنید و شما را پیدا خواهد کرد این حقیقت است. بیایید اعمال می شود که درس این صبح است.

•••••••

• وجود بزرگ مالی دلایل چرا دانشگاه باید باز در پاییز. نه فقط چرا ورزش دانشگاهی نیاز به توان ذهن شما اما کالج ها خود نیاز به وجود داشته باشد برای دانش آموزان است. بدون درآمد دانشآموزان و والدین آنها) عرضه یکی از بزرگتر صنایع در کشور می تواند شکست.

بله آموزش عالی است که در هسته خود یک صنعت است. مردم برای پرداخت خدمات. آموزش و پرورش. بیشتر نمی پرداخت برای آن را نوعی شریف خواستار است. آنها می خواهند یک پاداش است. که پاداش چهار یا پنج سال از آموزش و پرورش – محیطی و حوادث مانند, خوب, اجازه دهید فقط آن را "اجتماعی شدن" – که انتظار می رود که منجر به یک زندگی بهتر.

اگر کالج ها و دانشگاه ها می تواند باز نمی شود در فرد که پایه های سیستم شروع به نزاع. تعداد بسیار کمی از مدارس می تواند از آنچه که ما می خواهم به تماس یک دانشگاه هاروارد, شارژ به صورت مجازی آموزش و پرورش به عنوان یک واقعی. بسیاری را مجبور به کاهش قیمت حتی به عنوان یک اکثریت هزینه ها باقی می ماند. که خوب نیست برای خط پایین – و یا چشم انداز بلند مدت. در نتیجه فشار در مدارس وجود داشته باشد در پاییز برای دانش آموزان خود را حتی اگر دانشجويان بهداشت ممکن است تقریبا غیر ممکن است برای اطمینان حاصل شود. انتخاب رو به مدیران ویژگی های دو شر. این یک دشوار است و ما نمی حسادت آنها تصمیم خود را.

ورزشی خود را در ادارات باید آن را کمی آسان تر است. اگر مدرسه بسته است و سپس تصمیم گیری ساخته شده است برای آنها. اگر آن را بیش از حد خطرناک برای دانش آموزان در محوطه دانشگاه پس چگونه می تواند یک مدرسه انتظار می رود دانشجو/ورزشکاران به وجود خواهد بود ؟ آن را نمی تواند.

اما اگر مدرسه باز می شود بخشی از راه اجازه می دهد تعداد کمی از غیر ورزشی دانش آموزان و داشتن بقیه یاد بگیرند که عملا? و یا اگر به مدرسه باز می شود تا با برخی از مرتب کردن بر اساس از حباب مانند طرح است. سپس سردرگمی است تحت فشار قرار دادند به سمت ورزشی, گروه دفاتر.

چگونه بازی یک مدرسه فوتبال برنامه – برای استفاده از بسیاری از مشخصات بالا و از لحاظ اقتصادی بسیار مهم در ورزش – در حالی که همچنین نگه داشتن ورزشکاران خود را امن است ؟ و چرا آن را می خواهید به سرنوشت دچار وسوسه کردن قرار دادن ورزشکاران در خطر است ؟

پاسخ به سوال دوم آسان است. پول. بقای این بخش است. سلامت مالی trumping ورزشکاران سلامت. یقین (اگر فوتبال است این بخش را از دست X مقدار دلار) در مقابل یک امکان (تعداد معینی از بازیکنان قطعا ویروس اما شانس وجود دارد هیچ کس نمی خواهد رنج می برند اثرات طولانی مدت).

اگر تعادل این کتاب مهم است برای سلامت طولانی مدت از مدرسه ورزشی در ماموریت پس از آن در کوتاه مدت خطرات ممکن است ارزش مصرف است. اگر این خطرات می توان به حداقل رساند.

دو قدرت 5 همایش بزرگ ده و Pac-12 در حال حاضر تصمیم به از بین بردن nonconference بازی و حرکت به یک کنفرانس-تنها برنامه است. این یک راه برای کنترل خطر است. دیگر کنفرانس ها در نظر بعدی خود را حرکت می کند.

اما آن را به ارمغان می آورد یک نوع متفاوت از ریسک در مالی طرف. مدارس که امضا برای کسانی که nonconference بازیهای بزرگ ده و Pac-12 تیم? آنها می خواهند پول آنها شمارش شد.

برای یک مدرسه مانند پورتلند ایالت بزرگ آسمان عضو بود که در انتظار به دست آوردن تقریبا یک میلیون دلار در آریزونا و اورگان دولت پول بسیار مهم است برای متعادل کردن بودجه خود به کن Goe داستان در usf football توضیح می دهد. وایکینگ ها شکل اگر آن را به اندازه کافی امن برای Pac-12 به بازی هر یک از دیگر, آن را به عنوان امن به اندازه کافی به بازی PSU, راست? نمی خواهد آن مناسب به نظر می رسد اگر برخی از بازی ها نیروی majeure استدلال مگس پنجره ؟ خوب یک قاضی ممکن است خواسته شود به نگاه در آن راه است که در آینده نزدیک.

ببینید مدارس مانند پورتلند ایالت و آیداهو و مونتانا دولت و دیگران که امضا قرارداد برای تضمین بازی – بازی بدون بازگشت بازی تنها یک تضمین مالی – نیاز به پول برای مالی خوب بودن خود را به عنوان به خوبی. و آنها در حال رفتن به نشستن هنوز هم در حالی که آن از بین می رود. اگر آنها راه قانونی برای بازپرداخت آنها را حداقل بررسی آن است.

قرارداد ایالتی مونتانا تا به حال با یوتا برای آن از-لغو بازی نشان داد تا در اینترنت به تازگی. گنجانده شده در این بخش در مورد لغو احتمالی است که یک خط در مورد یک کنفرانس تصمیم به عنوان دلیلی برای تغییر است. آن نوع get-out-of-زندان-رایگان کارت برای ایالت یوتا است. از جمله زبان ممکن است در هر قرارداد اما به نظر می رسد برای جبران Pac-12 عضو از مسئولیت به عنوان این کنفرانس تصمیم به بازی یک کنفرانس-تنها برنامه در این سال است.

که ما به ارمغان می آورد بازگشت به خط پایین. می گویند یک Pac-12 مدرسه است مجبور به پرداخت برای یک بازی است که اتفاق نمی افتد. شاید دو. که بار مالی را شامل می شود که تا کنون بیشتر پیچیده معادله مربوط به بازی در پاییز. در برخی از نقطه اضافه کردن در هر اندازه گیری ممکن است برای اطمینان از بازیکنان ایمنی آن می شود به عنوان گران قیمت به عنوان آن را به بازی نمی کند.

هک اگر آن را حتی می شود با هزینه های مالی و در غیر این صورت مانند تبلیغ بد از خود را در معرض ورزشکاران به یک ویروس کشنده که تصمیم گیری ساخته شده است برای مدارس.

وجود دارد یک نقطه اوج. اگر آن رسیده است فصل لغو خواهد شد. بانک بر روی آن.

•••

WSU: ما در بر داشت یک دسته کامل از این لینک کلیک کنید صبح در پیش فصل Doak واکر جایزه سازمان دیده بان لیست. این جایزه به بهترین های در حال اجرا به عقب در فوتبال کالج است. حداکثر Borghi گنجانده شد که تئو Lawson یادداشت در این داستان است. همه به خوبی و خوب است. اما پس از آن این صبح Biletnikoff جایزه سازمان دیده بان لیست منتشر شد و وجود Borghi نام دوباره. اما این جایزه برای بهترین گیرنده در کشور است. چه با که ؟ تئو در تلاش برای توضیح در این داستان است. ... ما صحبت در مورد Pac-12 تصمیم به رفتن به یک کنفرانس-تنها برنامه در این فصل است. تئو به خوبی در این قطعه از صبح کاغذ. او نرخ نسبی فتنه ذاتی در هر مسابقه. ... دن Doornink شد در حال اجرا در WSU به عنوان به خوبی. اما آن را در زندگی خود و پس از این زمان در Palouse شده است که بیشتر به یاد ماندنی از خود Seahawk روز به فعلی خود را حرفه ای است که از یک دکتر. دیو Oriard صحبت با دکتر دن به تازگی است و این داستان را به عنوان به خوبی به عنوان یک قطعه دوم روی هم تیمی های خود. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, آریزونا, بهترین بازیکن دفاعی تصمیم گرفته است برای انتقال. ... ایالتی اورگان مربی Jonathan Smith واقعا نمی خواهید برای دیدن بازی ها در بهار. ... اورگان CJ Verdell الکس Fontenot از کلرادو در ایالت اورگان را Jermar جفرسون و دیگران از این کنفرانس پیوست Borghi در واکر لیست. ... UCLA اعلام کرد آخرین سالن از شهرت کلاس و وجود دارد برخی از نام آشنا. ... سابق بازیکن خانواده شکایت ایالتی آریزونا, گپ بیش از CTE. ... در بسکتبال, اخبار بابی Hurley است guardedly خوش بینانه است. ... فراموش نکنید ورزش های دیگر در پاییز رخ می دهد.

Gonzaga: لری ویر ترین-مطبوعاتی اخیر جعبه پادکست شامل گفتگو با استیون Karr دمپایی هنوز هم متناسب با. ... در جای دیگر در WCC گاوین باکستر داد تا بسیاری هنگامی که او تصمیم گرفت به بازی برای BYU اواخر فصل گذشته.

EWU: بیایید همچنین اضافه کردن "شوک" به این بخش به عنوان محلی فوتبال داخلی تیم شده است با اضافه کردن عقاب به فهرست خود را با شور شده است. رایان Collingwood می افزاید: در این داستان در مورد ایمنی Dehonta هیز امضای قرارداد با Spokane.

آیداهو: اگر فوتبال کالج فصل Kibbie گنبد خواهد خوش آمدید طرفداران. نه فقط به عنوان بسیاری از آنجا که معمولا آن را نگه می دارد. مدرسه دیروز اعلام کرد از امکانات محدود خواهد شد به 5,100 مردمی در طول بازی های فوتبال.

Hoopfest: این مسابقات ممکن است لغو شود اما این بدان معنا نیست که روح از این رویداد زندگی می کنند نیست ، یکی از تظاهرات جسمی که روح قابل مشاهده است در دره صلح آمیز دادگاه. رایلی Haun است داستان دادگاه جدید ،

Mariners: هنگامی که فصل لغو شد هر یک از اعضای M را تا به حال برخی از "من" است. پارچ کندال Graveman مورد استفاده خود را به یک زمین جدید. به نظر می رسد به کار. ... جیک logic wolf چیزی را ثابت کند.

•••

• من سعی کردم به دیدن ستاره دنباله دار در شب گذشته. به سختی شکست خوردند. اما من یک واگذارنده. نوچ. امشب من قصد دارم به در ماشین و رانندگی در جایی در امید پیدا کردن یک نقطه به وضوح ببینید یک رویداد سماوی است که نمی خواهد دوباره اتفاق می افتد در طول عمر من است. چه کسی می داند ؟ من می تواند زندگی می کنند به عنوان قدیمی به عنوان دوست داران – اما من شک دارم. اما آن را حتما جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه من می خواهم تولید این ستون در 23 قرن. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب