Kaepernick فرم چاپ و نشر پیمان با متوسط می پیوندد مدیره

Khezri, فوتبال آمریکایی کارفرمایی و ضد نژادپرستی فعال است ارتباط خود را انتشارات برچسب با وبلاگ نویسی و مقاله

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

Khezri, فوتبال آمریکایی کارفرمایی و ضد نژادپرستی فعال است ارتباط خود را انتشارات برچسب با وبلاگ نویسی و مقاله پلت فرم متوسط و پیوستن به هیئت مدیره خود را.

Kaepernick چاپ و نشر ایجاد خواهد شد از ویژگی های محتوا متمرکز در مسابقه و حقوق مدنی و متوسط در بیانیه ای گفت: پنج شنبه.

"ما شده است در گفتگو با کالین برای برخی از زمان و ما مفتخر به انتخاب او به عضویت هیئت مدیره ما" متوسط اجرایی Ev ویلیامز در بیانیه ای گفت:. "کالین صدا و اقداماتی که منجر به بحث نژادی و عدالت است و در نهایت ابتلا به او."

Kaepernick بود کارفرمایی با لیگ ملی فوتبال است San Francisco 49ers در سال 2016 زمانی که او شروع به زانو در طول سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس و ضد سیاه نژادپرستی. چند بازیکن دیگر به دنبال کت و شلوار منجر به گسترده بحث و اختلاف است. Kaepernick سمت چپ 49ers در سال 2017 و نه بازی های برگزار شده پس از.

متوسط و گفت: Kaepernick نوشتن داستان های همکاری در ویژگی ها و انجام مصاحبه برای نژاد خود را متمرکز بر سطح خروجی و به تازگی راه اندازی مدنی-حقوق وبلاگ حرکت است.

در این بیانیه Kaepernick گفت که او هیجان زده است به کار با متوسط در آسانسور, سیاه, صدای, اخبار و انتشار است. "من هم مشتاقانه منتظر به ایجاد فرصت های جدید و راه های برای نویسندگان و سازندگان با نقش جدید به عنوان یک عضو هیئت مدیره" او گفت:.

Kaepernick به فعالیت است نظر جدید در میان ملی حساب در مسابقه است که پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. NFL کمیسر راجر Goodell عذرخواهی برای گوش دادن به اعتراض بازیکنان و تشویق تیم به Kaepernick شانس را امتحان کنید.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مخالف به بازیکنان زانو اما همچنین گفت Kaepernick باید فرصت را به بازی. "اگر او به این بازی توانایی" مغلوب ساختن پیشی جستن در مصاحبه با گفت: Sinclair Broadcast Group, Inc. "او — او آغاز شده و پس از آن او پایان ندارد تا بسیار بزرگ در نظر به عنوان یک بازیکن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن